suzuki18l

case 1056xl przedni napęd

Polecane posty

suzuki18l    52

witam, o tusz pojawił się problem, przy agregatowaniu zerwało mi frez ale nie na wałku przekazu mocy od przystawki skrzyni ani przy przednim napędzie jak i łączniku wałek długi zakończony frezami łączy się on za pomocą nie krzyżaków a tulejkami zaciskowymi z frezem w środku , i w nim zrywa mi frezy, po około zaoraniu 10 ha zrywa mi ciągle w tym samym miejscu nie na wałkach a w tej tulei , kosztuje ona ponad 300 zł dwa razy wymieniałem i dalej zrywa, ciągle w miejscu łączenia wałka długiego z wałkiem wychodzącym z przedniego napędu, przodek chodzi nic nie szarpie, płynnie, czy ktoś pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

może nie masz zgrania przedniego napędu z tylnym ??nowe tulejki mogą byś kiepskiej jakości i zrywa. druga sprawa to czy oś nie ma luzu na wsworzniu głownym to też moze być przyczyną.|Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

może nie masz zgrania przedniego napędu z tylnym ??nowe tulejki mogą byś kiepskiej jakości i zrywa. druga sprawa to czy oś nie ma luzu na wsworzniu głownym to też moze być przyczyną.|Pozdrawiam

koła opony są oryginalne przód jak i tył mają podobnie wytarte, więc zgranie raczej jest ok, a zwłaszcza że zrywa na polu na pulchnej ziemi nawet jak by się nie zgrywał to by się raczej nie powinno tak szybko zrywać, tulejki nie mogą mieć luzu one są zaciskowe z dwiema śrubami skręca się je frezy są dociśnięte, też podejrzewałem że nowe robią ze słabego nieutwardzonego materiału ale zrobiłem eksperyment i przełożyłem starą z łącznika przystawki na przód a nową na tamto miejsce, i co i zrywa nieważne co by się nie dało i ciągle w tym samym miejscu, najgorzej jak coś się dzieje i nie wiadomo co jest przyczyną, w ostateczności podejrzewam choć wątpliwe po jest luz na przednich kołach, tzn jak pokręcę wałkiem wychodzącym z przedniego napędu to zanim przodek się ruszy to trochę z 1 cm muszę pokręcić wałkiem, tylko co wtedy, krzyżak kupie z frezem wchodzącym w koło, ale co jak luz będzie wybite naw kole, to i całe szajby będę musiał + krzyżaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj