Polecane posty

Roki212    1818

może tak była dokręcona lub słabo zabezpieczona, a po ilus tam latach mogła sie poluzować... nie ma sie czym martwic daj nową nakrętke i nową podkładke i dokręć z wyczuciem zabezpiecz i bedzie trzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stan17    0

Jeśli chodzi o wycieki ze zwolnic to mnie sprzedawca w sklepie powiedział że ważne jest aby w korkach zwolnic (do nalewania oleju) były drożne otworki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Witam. W moim ursusie c-330 zgrzytają zwolnice na 5( jak się jedzie z górki ) a na 6 cały czas, na wstecznym również. Na 6 biegu cały czas i najgłośniej że nie słyszę głosu silnika tylko te zgrzyty ;[ Czym to może być spowodowane ?? B)

 

Szukałem szukajką na ten temat i kompletnie nic nie znalazłem :rolleyes:

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Tu już za bardzo nic nie pomoże ten typ tak ma. Zmienisz łózyska i co z tego jak koła zębate już się inaczej zużyły pracując na starych łożyskach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

No właśnie typ c 330 tak niema, jak słyszę inne 30-stki to słychać bardzo mało a umnie strasznie głośno bardziej niż w 60 (szczególnie na tym 6 biegu) :D czyli wina będzie w łożyskach półosi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W 30-ce zwolnica jest o wiele mocniejsza niż powinna być i to prawie niemożliwe żeby zużyły się tryba. Chyba że oleju nie widziały. Dzwigaj bo prawdopodobnie wysypały się łożyska. Lekka i całkiem fajna robota w 30-ce.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

O które łożyska dokładnie chodzi, ile ich tam jest ? :) Prawdopodobnie 12lat temu była wymieniana półoś z łożyskami, nie wiem w którym kole. I czy dał bym to radę samemu zrobić, nigdy wcześniej tego nie robiłem, ale jakiekolwiek pojecie w mechanice mam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

U mnie to samo. wyje cały tylny most tylko ja mam M-ke. Najgorzej jak zwalnia się na 6 biegu to wtedy juz slinka nie slychac. To co robić? olej w zwolnicach jest tyle ile trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

dokręć łożyska w tylnym moście a zwolnicach wymień łożyska bo tam są kulkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2xandrzej360    66

Witajcie koledzy!

zaczyna się u mnie w trzydziestce pojawiać pewien problem lewe koło ma lekki luz jak usunąć usterkę ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Gdzie występuje ten luz... jak na samym kole to może na szpilkach luz masz, a jak na piaście to łożyska do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2xandrzej360    66

na szpilkach jest mocno jak miałem w 60 taki luz to odkręciłem pokrywkie co była na 3 śrubach pod którą kryła się nakrętka która była zabezpieczona podkładką i ją dokręciłem i było wszystko ok myslałem ze w 330 jest podobnie albo tak samo bo jeszcze tego nigdy nie robiłem ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jest tak samo, zapomniałem dodać odkręcasz dekielek i tam masz dwie śruby M12 i zabezpieczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2xandrzej360    66

no to w najbliższym czasie będę musiał do tego zajrzeć bo 30stka jest nowa w stadzie i trzeba jej trochę czasu jeszcze poświęcić żeby ją dopracować

Roki212 dzięki za podpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Witam odnawiam temat.

Zabraliśmy sie za remont mostu a mianowicie robie układ podnośnika i wymieniam łożyska na wałku atakującym bo ma duży luz w stosunku do talerza a regulacja jest juz skonczona bo kiedys były juz luzy kasowane i stąd te zgrzyty mostu.

1.I mam pytanko układ podnośnika zdecydowałem sie wymienic cały na nowy, jednynie zastanawiam sie nad cylindrem i tłokiem, na dole cylindra są 2 rysy po długości nie takie głębokie i mają ok 3-4 cm długości. I jak myślicie zostawić go czy juz wymienic wszystko łącznie z cylindrm i tłokiem ?

2. Ta zębatka co napędza pompe i jest pomiędzy segerami to na czym ona lezy ? Bo u mnie ma straszliwy luz na boki i niewiem jak to ma byc :)

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

cylinder i tłok +pierścienie wymień koszt około stuwy a po kłopocie ja nie wymieniłem i podnośnik opada (żadnej rysy na tłoku) zębatka napędu pompy iest na wałku i jej połorzenie reguluja wodzik którym wlanczasz lub wyłanczasz pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Nom także kupie wszystko ;P

Ale ta zębatka pompy jest na jakiejś tulej?, i czy powinna mieć luz?. I jaki jest dopuszczalny luz wałka atakującego względem talerza ?? Pytam się bo chciałbym wcześniej pokupić części a ciągnik jeszcze nie rozpołowiony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Luz jest taki

bibuła papierosowa ma sie zmieścić tak żeby wyprasowały sie idealnie zęby ale żeby jej nie rrzecieło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Pumba2152
      Witam, przymierzam się do przekładki silnika i potrzebuje zakupić flansze/kryzę/obudowę sprzęgła aby spiąć wszystko razem 
      Czytałem na forum to kiedyś podobno jakieś Pan z okolic Częstochowy robił taki gotowy zestaw do montażu. Szukałem i wszystkie ogłoszenia nieaktualne. Ktoś coś wie gdzie można to zakupić?
      Jakiś namiar na człowieka co się tym zajmuje, bądź z czego można zastosować obudowę? Słyszałem że od raka pasuje ale nie wiem....
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj