Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Półosi nie da się zostawić w pochwie. Jak odkręcisz zwolnicę od pochwy to wyjdzie zwolnica razem z półosią i inaczej się nie da. Masz wtedy dostęp do hamulca. A żeby wymienić uszczelniacz w pochwie musisz ją odkręcić od obudowy układu różnicowego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

aha to dobrze w pochwach sa dobre uszczelniacze tylko w zwolicy taki małym otworkiem w zwolnicy wygania mi olej i cała felga ubrudzona a i hamulców nie ma wiec trzeba zrobic bo czasami to strach jechać bo duzo jedzi sie po górkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do hamulcy wystarczy zdjąć samą zwolnicę a jeśli wali ci olejem na koło to do wymiany uszczelniacz na osi koła. Prosta robota. Dobrze sprawdz łożyska koła lubią być zużyte.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

no włąsnie czyli nie musze wyciagac półosi tylko sama zwolnice zwalić no własnie tam tez jest uszczelniacz walniety ale sa tez łozyska na półosce w lewej zwolnicy walniete bo jak sie spuszcza z gazu to zgrzyta strasznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie rozumiesz mnie. Jak odkręcisz samą zwolnicę to i tak odejdzie ona od pochwy razem z półosią. Mówię o półosi która wchodzi przez pochwę do układu różnicowego. A po feldze rozlewa ci się olej z OSI koła a to co innego niż półoś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

włąsnie mam problem zrobiłem hamulce tylko chciałem wymienic uszczelniacz w osi koła czyuli piascie i nie mozge za cholere wybić tej piasty z zwolnicy próbowłem juz wszystkiego i ani drgnie poradzcie co moge jeszcze zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

włąsnie mam problem zrobiłem hamulce tylko chciałem wymienic uszczelniacz w osi koła czyuli piascie i nie mozge za cholere wybić tej piasty z zwolnicy próbowłem juz wszystkiego i ani drgnie poradzcie co moge jeszcze zrobic

Dwie śruby i cztery nakrętki i wkładasz śrubę w dziurkę na piaście do której przykręca się obciążnik i nakręcasz jedną śrubę do piasty a drugą tylko aby nakręcić i nakręcasz tą pierwszą śrubę ile się da po czym pomału zacznie się zsuwać cała piasta z simeringiem łożyskiem dystansem itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    69

Witam!

 

Mam takie pytanie czy to normalne że w c 330M słychać zwolnice? Oleju jest dość, a lekko czasami "pozgrzytują", jest coś nie tak? Czy to normalne? W sześćdziesiątce to norma ale w ciapku to mnie zastanawia, tym bardziej że traktor praktycznie "nowy" :D

 

I przy okazji jeszcze jedna sprawa, licznik mth zatrzymał się, obrotomierz działa, można ten licznik jakoś naprawić? Co by się tam mogło stać?

Zatrzymał się jakiś czas temu na 136 mth, a od tego czasu może 5-10 mth było zrobione :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Nie chce zakładac nowego tematu więc odświeże ten ;[

Mam pytanko odnoście korków wlewu oleju do zwolnic, jak wiadomo są one z odpowietrznikami i z tych otworków podczas jazdy wygania mi na zwolnice olej ze zwolnic, po dłuższej jeżdzie aż na felgi kapie ;) są na to jakieś dobre sposoby aby nie wyganiało (o jakich tam nitkach w otworach itp wiem wyczytałem gdzieś ale mimo tego tez się wydostaje) nie wiem czy całkowice mozna te otwory zatkać :blink: , aby z simeringów nie zaczeło wyganiać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A za dużo oleju nie lejesz z boku jest korek kontrolny i więcej lac nie trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To moze olej za gęsty ja lałem silnikowy i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

wymieniałem rok temu w skrzyni i w zwolnicach tez wymieniłem przy okazji, zalane jest Agrolem U

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

panowie ja tez miałem problem z prawą zwolnica ten typ tak ma , nie wymieniałem uszczelnień jedynie roznieszalem mieszadłem do kleju na wiertare olej lan 100 z łt 43 w proporcji 1/1 i zalałem taką właśnie maź , święto od tej pory


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

mam takie pytanie dotyczące capa .Jak wybić wałek koła tylnego z zwolnicy.Z góry dzięki


Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

chodzi Ci o ten wałek (piaste) co sie koło przYkręca w której są szpilki??

tak

 

bo dzisiaj zjeżdżałem z pola i mi zaczęło tak walić z zwolnicy. czy to będą łożyska . dodam tylko ze koło trochę lata


Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

to tak jak kolega napisał tylko najpierw odkręcasz pokrywke pod nią masz dwie śrubu tez je odkręcasz i przykładasz cos aby nie zniszczyć gwintu i walisz w wałek i wyjdzie razem z łożyskiem i simeringiem. Przed wybiciem od strony szpilek tam gdzie masz simering weź palcem zobacz jak jest osadzony simering w gnieżdzie łożyska czy równo z gniazdem czy wbity do łożyska, potrzebne jest to po to bo możesz mieć wytarty rowek od pierścienia wdedy ustawisz nowy simering przy składaniu w innym miejscu aby nie był na tym wytarciu, napewno wiesz o czym mówie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

czy wybijając wałek muszę uważać na duże koło zębate ( czy nie wyleci z zwolnicy gdyż mam odkręconą pokrywkę)


Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

jak pokrywe odkręconą masz to przyłap ja na 4 śruby to nie wyleci wtedy koło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

aha dzięki. a mam jeszcze jedno pytanie : obcięło się zabezpieczenie na podkładce przy nakrętce na wałku, tam też jest luz. co to może być


Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

Chodzi o podkładkę z ząbkami do zabezpieczenia pod nakrętką na półosi. po odkręceniu dekielka nakrętka razem z podkładką odkręcała się gdyż ząbki na półosi były obcięte.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Pumba2152
      Witam, przymierzam się do przekładki silnika i potrzebuje zakupić flansze/kryzę/obudowę sprzęgła aby spiąć wszystko razem 
      Czytałem na forum to kiedyś podobno jakieś Pan z okolic Częstochowy robił taki gotowy zestaw do montażu. Szukałem i wszystkie ogłoszenia nieaktualne. Ktoś coś wie gdzie można to zakupić?
      Jakiś namiar na człowieka co się tym zajmuje, bądź z czego można zastosować obudowę? Słyszałem że od raka pasuje ale nie wiem....
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj