Polecane posty

balcerek1    92

Którą tą zwolnice robiłeś.Jak prawą i ściągałeś ją to zębatka od blokady przeskoczyła widełki.Sprawdź czy blokada działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu202    0

Ok zobaczę. Prawom i lewą robiłem ale to mi 2 dni przed rozbieraniem zaczęło się pieprzyć . Bo mi się biegi zakleszczyly i może za daleko przesunąłem te widełki ?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu202    0

Nie patrzyłem jeszcze tej blokady bo niemal czasu chwilowo ale jak jechałem z górki to na nią nacisnąłem to ona tak do góry i do dołu i grzechocze coś:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To blokada działa wiec pozostał tylko tylni most.Zdejmuj plecak bo przypuszczam że mechanizm różnicowy się rozkręcił albo ścieło śruby Na kole zbierającym lub na ataku łożyska się sypią albo zabezpieczenie puściło.Jak będziesz tak jeździł to nie złego bigosu możesz narobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, od jakiegoś czasu pojawiło się chrobotanie w tylnej osi z lewej strony, jest to metaliczny dźwięk z jakby łożyska, w którym przeskakuje kulka. Raz chrobocze, a raz nie. Rozebrałem zwolnice i łożyska są zdrowe, nie posiadają luzów. Liczę na Was Panowie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tryby całe, na półosi mała zębatka ma luz wokół własnej osi, ciężko się dostać żeby odkręcić błotnik, śruby od 8 lat nie ruszane.

 

Całość rozebrana, wszystko wymyte, jakiś kawałek metalu krążył po zwolnicy, prawdopodobnie z łożyska i to stąd dźwięk. Łożyska wymienione, zimmeringi też, teraz poskładać. Pozdrawiam.

Edytowano przez vavamuffin100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu202    0

Witam rozebrałem to wszystko i dostałem się do mechanizmu ruznicowego bo jusz tak było źle że nie szedł do przodu ale okazało się że wszystko tam jest ok i co teraz ;( proszę o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy podepnę się pod temat , robię właśnie z hamulcami w moim c 325 ,  kupiłem nowe tuleje dystansowe i mam kłopot bo są za ciasne tak coś koło 1mm na średnicy ,nie chcą wejść na półoś , macie może jakiś spsób na wbicie ich ?

 

Edytowano przez SawomirMoskaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

bez odkręcania kola nie da się odjąć zwolnicy razem z kolem? urwane sruby mocujące zwolnice, trzeba odjąć żeby rozwiercić sroby które zostały w otworach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Witam, mam problem z c 330 bo cieknie mi simmering tam z piasty koła tylnego lewego. mam odkręcone te dwie śruby z tym zabezpieczeniem, za tym zabezpieczeniem jest łożysko. stukam ale nie chce to zejsć.

macie jakieś sposoby na wyjęcie tego wałka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majster90    4

Do czego jest ta kalamitka zaznaczona na zdjęciu nr.1 ? W prawej zwolnicy jej nie ma wkręconej. Tak powinno być ? Wkręcić kalamitki w pozostałe otwory czy wręcz przeciwnie ?

 

YY3vfUn.jpg

 

p0Sp6od.jpg


Zajmuję się uprawą Truskawek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

To jest chyba na wyciekajacy olej tzn jak puazcza ci simmering na tej polosi to olej bedzie ci lecial przez te dziury a nie na hamulce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Chwila, moment. Od kiedy otwory odolejające są wiercone w kołnierzach i w dodatku tak małe i gwintowane? Otwór do spływu oleju przy wycieku jest widoczny raczej na drugim zdjęciu po prawo od tych trzech małych otworów. Dawno pod 30tką nie miałem "przyjemności" leżeć więc pewności nie mam, ale tabela smarowania pokazuje w tych okolicach na punkt smarowania wałków hamulca. Nasmarujesz to będziesz widział gdzie się smar pokazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majster90    4

Otwory odolejające to raczej te duże po prawej stronie są.

 

m25xQ3X.jpg


Zajmuję się uprawą Truskawek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prs613    0

Czy zwolnice w C330 mają jakieś elementy wykonane z mosiądzu co wykluczałoby wlewanie do nich oleju przekladniowego klasy GL5?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bombkin    0

Witam, ostatnio chciałem wymienić olej w zwolnicach, przy spuszczaniu oleju okazało się, że w jednej z zwolnic jest 2l oleju, trochę zgłupiałem i teraz się zastanawiam czy wlać tyle ile było czy tylko litr tak jak powinno być. Jak uważacie ? dodam jeszcze, że nie było żadnych problemów ze zwolnica mimo tych 2l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paweu1221    0

Witam, mam pewien problem, mianowicie w moim Ursusie c330 dzieje się coś dziwnego z tylnym kołem. Koło jest jakby "scentrowane" (nie wiem jak to nazwać), w trakcie jazdy kołysze się na boki przez co lekko znosi traktor. Jest to denerwujące (zwłaszcza na prostej drodze). Sam nie wiem co jest z tym kołem nie tak, zwolnica, piasty,a może łożyska. Proszę o pomoc i pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Pumba2152
      Witam, przymierzam się do przekładki silnika i potrzebuje zakupić flansze/kryzę/obudowę sprzęgła aby spiąć wszystko razem 
      Czytałem na forum to kiedyś podobno jakieś Pan z okolic Częstochowy robił taki gotowy zestaw do montażu. Szukałem i wszystkie ogłoszenia nieaktualne. Ktoś coś wie gdzie można to zakupić?
      Jakiś namiar na człowieka co się tym zajmuje, bądź z czego można zastosować obudowę? Słyszałem że od raka pasuje ale nie wiem....
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj