MlodyRolnik100

Deutz Fahr Agrtron 150?

Polecane posty

Witam otóż mam taki problem kupiłem ciągnik nowy Deutz Fahr w 2008 roku od pewnego czasu(no bedzie ponad 1 rok) coś się psuje w reversie i w sprzęgle tzn nie że nie pracuje bo to bardziej kwestia wygody ale to naprawdę przeszkadza i proszę o pomoc bo tak nie idzie pracować oto co jest jeśli chodzi o sprzęgło robocze(nożne) to strasznie szarpie chodzi o to że sprzęgło chodzi ładnie leciutko ale nie idzie go wyczuć ponieważ strasznie dziwnie łapie jak nie łapie to nie łapie jak złapie to sie tzeba trzymać xD ja juz troche wyczułem i nie ma tragedi ae ruszanie zajmuje duzo czasu(NIE DOPUSZCZALNE!!!) a jeśli chodzi o revers jest to revers Elektro-Hydrauliczny (przy kierownicy z lewej strony) i chodzi oto ze gdy się odpali ciagnik przez jakiś czas łądnie chodzi płynnie rusza z miejsca mozna jechac do tył€ ponad 10km i do przodu ładnie sie zatrzyma i ruszy do przodu ale gdy się rozgrzeje to JAK ZA PRZEPROSZENIEM NIE pier**lNIE to jak sie jedzie do tyłu i sie przerzuci bez przytrzymania sprzęgłem to on nic nie zachamuje prawie i az potrafi zgasnąć i tu jest ból d*py a jesli chodzi o Servis to był w servisie miał to naprawione(rzekomo) ale nadal to samo a te Pipy z Servisu mówią ze jest wszystko ładnie pięknie(ciągnik stał u nich okoł 2 tygodnie). ma ktoś pomysł co zrobić gdzie zerknąc? nawet nie samemu bo servis ma niedługo zawitać ale moze trzeba im Paluszkiem wskazać co jest nie tak :(. 2 sprawa to Amortyzacja Kabiny(spręzynowa) obawiam sie że 1 z nich się zepsuła czy ktoś może orientuje się w cenie takiej? Za wszelką pomoc DZIĘKUJĘ z góry :).

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

a co robili w serwisie? moim zdaniem moze cos z elektrozaworem proporcjonalnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

przede wszystkim która to skrzynia? 7200? czy automat 9cio biegowy? czy robili mu kalibrację zaworów proporcjonalnych? czy miał robiony pomiar ciśnień koszy?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skrzynia manualna dokładnie nie wiem jaka nazwa ale 6 biegów po 4 półbiegi a co do tego to ja się bardzo nie orientuję napisze wam jutro ponieważ to mój Ojciec tam z nimi gadał akurat bo ja byłem za granicą i dokłądnie się nie dopytywałem co było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz udało się a co ci powie servis :P? powiedzieli że wszystko się udało naprawić i że wszystko ładnie pięknie działa a tu widać jak piknie dodam ze to sie nie mogło znowu popru.ć bo po powrocie do domu od nowa sie zaczeło a ma 2tyś mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może na próbę warto by było zamienić dwa miejscami dla sprawdzenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronto1984    46

mój ma 700 mth i jedyne to jakjest nie rozgrzany to przy ruszeniu lubi raz szarpnąć a później to można gonic nim ile wlezie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj znalazłem chwilę czasu i sprawdziłem jak się zachowuje na zimnym otóż tak do jakie 6 km na godz ładnie staje i rusza na 8km/h juz zaczyna się kopać ale też ładnie tylko no nie powinien kopać a na 10km/h przygasa aż :( a na rozgrzanym na 10km/h to bym wleciał przezszybe albo by zgasł :( sorki nie zobaczylem okolo po jakim czasie się to dzieje bo to zalezy od roboty itd ae wy to tez wiecie narazie oczekuję na przyjazd serwisu zobaczymy co wykryją :) ja im tego nie popuszcze !!!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehe otóz ostatnio u nas w szkole (technikm) do którego uczęszczam mieliśmy dni otwarte i czowyściebyliśmy naszymi sprzętami i przejchałem się kolegi Renaultem 150km też rok nie pamiętam ale kanciasta (szczelna kabinka) skrzynia półałtomat wszystko bez sprzęgła nożnego to ci powiem tak do tył€ się rozpędziłem 20km/h i do przodu dałem ładnie sie zatrzymała is pokojnie ruszyła do przodu no lepiej jak bys to ręcznie robił łagodnie no byłem zaskoczony u mnie bym wyleciał z siedzeniem xD nw co robić oczywiście nie chcę aby przy 20km przeżycać ale tak do 10 zeby łądnie zmieniał kierunek jazdy chciałbym jakies rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jak serwis przyjedzie to pokaż im jak to działa na rozgrzanym, jak szarpie to mają to naprawić i tyle. Rewers ma działać do 15km/h, powyżej tej prędkości elektronika nie powinna już pozwolić na zmianę kierunku jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

przy 20 km/h przypuszczam ze rewers nie zadziała. moim zdaniem to kwesta kalibracji, byc moze wymiany oleju, najgorsza opcja to ze sprzegło jest już podjechane lub ciśnienie ucieka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jaki masz olej: nazwa, lepkość i klasa? Jeżeli nie ma usterki mechanicznej to ewidentnie wina oleju!


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oleje w moich ciągnikach były zazwyczaj kupowane od servisów (Deutz,same to Savona) ostatnio dołączył do mojego stada Jelonek z Gravitu :) (rok temu) i dopóki nie skończyła się gwarancja noto wiadomo ze oni wymieniali :) a jeśli chodzi o to co teraz mam w ciagnikach jest to olej kupiony od Gravitu Shell (zarówno silnikowy jak i do skrzyni itd) dokładnych parametrów nie pamiętam ale to nie wina oleju raczej bo to nie tak ze o nagle po zmianie tylko jakoś się zaczeło i były z 1 no chyba 1 wymiana oleju była podczas trwania tego bólu

 

PS.. Dzieki kolego AlaCapone że pomagasz :) już mój 2 temat w którym widzę ze pomagasz hehe :) Dzieki wielkie jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Byłoby dobrze, gdybym nie tylko pomagał, ale rzeczywiście pomógł. :D

 

Nie wykluczałbym jeszcze do końca oleju.

Dwie rzeczy do sprawdzenia:

1. Koniecznie sprawdź w książce serwisowej jaki powinien być olej w skrzyni biegów (pełna nazwa i klasa lepkości, jeszcze lepiej, gdyby napisali jaka klasa jakości jest wymagana)

2. Znajdź opakowanie i napisz jaki olej masz wlany obecnie (pełna nazwa i klasa lepkości /np. FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 MC, API GL-4/ taki obecnie olej będę zalewał w tym tygodniu w swoim Renault)

Jeżeli obecnie masz wlany olej wysokiej jakości i eksploatowany nie dłużej niż 2 lata i rzeczywiście nie stracił swoich właściwości to będzie trzeba wykluczyć olej, ale poczekajmy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

I tu Niemcy niemile mnie zaskoczyli. Zacząłem szukać w internecie, jaki olej powinien być i ... ;[ ręce opadają.

W instrukcji jest "DF UTTO". Nic nie napisali, czy 10W30, 10W40, 15W30, 15W40, itd. Już nie wspominam, że nigdzie nie doszukałem się żadnej wzmianki o jakości tego oleju, o zgrozo...

To tak, jakby ktoś pytał: "Mam czerwone auto, jaki olej wlać do silnika?" Nie powie, jaka marka, model, silnik, pojemność, rodzaj paliwa, warunki eksploatacji...

 

Nie jest aż tak źle, bo w końcu znalazłem - ma być DF UTTO 10W30 - ale to też za mało.

 

Podsumowując:

Nie potrafię do końca określić jaki powinien być zamiennik tego oleju a skoro tak, to tylko i wyłącznie ten, żaden inny jeśli skrzynia ma działać poprawnie!!!


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez mpomykala
      Witam,
      Czy posiada ktoś do sprzedania instrukcję napraw do ciągnika Deutz dx4.50 lub innego modelu DX?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj