ziomekq

Zmiana rozdzielacza mtz 82

Polecane posty

mani51    373

Wątpię żeby to była wina rozdzielacza chyba że coś blokuje dźwignię albo suwak. Zatrzaskuje się w każdej pozycji? Według mnie na początek trzeba sprawdzić złącze gdzie podpina wąż od przyczepy. Te stare skręcane czasem robią takie numery jak dobrze ich nie skręcisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Po kilku rozładunkach kukurydzy przestał rozładowywać, więc złącze odrzuciiśmy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Może coś się zatkało, sprawdzić trzeba a nie od razu  rozdzielacz wymieniać. Może za dużo ładowaliście i po rozgrzaniu oleju ciśnienie spadło na tyle że już nie dawał rady. Ciśnienie mierzone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ja nie mówię o wymianie rozdzielacza wcale. I też dokładnie nie wiem, co tam jest, bo to znajomy ma problem.

 

Jakieś pomysły jeszcze?

Edytowano przez LTZ55a

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Jeden. Niech znajomy uda się do mechanika, na forum, bez podstawowych pomiarów ciągnięcie tego tematu nie ma sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Blokuje się zaworek w rozdzielacz pod pokrywką na dwie M8 po lewej stronie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

M10 na klucz 14 (albo korek z dużym imbusem w nowych)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Działa podnośnik właśnie. Wygląda jakby się coś przytkało, tylko nie wiem co on ma rozebrać. Będzie miał belowanie, to przeciągnie przewód z drugiej sekcji na tył, ale lepiej to chyba zrobić, co nie?

 

MF675ursus,

odpuść sobie Agrofoto, twoje wszystkie posty brzmią tak:

- Po co piszesz na forum jak masz problem?

- Idź do mechanika

- Sam napraw zanim napiszesz post

 

Jak się nie znasz na niczym, to znajdź dział forum o niczym i tam sobie posty nabijaj.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Bardzo często jest tak że wyrobi się jedna sekcja, tak jest u mnie, jedna wcale nie podaje ciśnienia. Może być też problem z regulatorem siłowym, że puszcza olej w przelew, też tak miałem, zaślepiłem monetą rurkę powrotną i awaryjnie ruszyło.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Działa podnośnik właśnie. Wygląda jakby się coś przytkało, tylko nie wiem co on ma rozebrać. Będzie miał belowanie, to przeciągnie przewód z drugiej sekcji na tył, ale lepiej to chyba zrobić, co nie?

MF675ursus,

odpuść sobie Agrofoto, twoje wszystkie posty brzmią tak:

- Po co piszesz na forum jak masz problem?

- Idź do mechanika

- Sam napraw zanim napiszesz post

 

Jak się nie znasz na niczym, to znajdź dział forum o niczym i tam sobie posty nabijaj.

Nie wszystkie. Tylko w tematach w których ktoś na podstawie szklanej forumowej kuli naprawia ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pomijając bota nabijającego posty, Zbyszku piszesz, że awaryjnie ruszyło. Przypuszczam, że potem robiłeś sekcję, albo wymieniłeś rozdzielacz, bo po wyjęciu monety nie będzie działało.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja tak nakombinowałem w hydraulice że hej. pozaślepiałem co niepotrzebne, zostawiłem sam rozdzielacz i dwie wajchy, a węże od siłownika wpiąłem przed kabiną po prawej stronie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
onczyono    0

No to zrobiłeś.

 

 

Ja regulatora siłowego/pozycyjnego (tego co pod siedzeniem) narazie nie ruszam.

 

Nauczyłem się nim obsługiwać - i orka idzie OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Myślę, że najłatwiej będzie puścić przewód z przodu na tył. Szkoda rozbierać ciągnik, bo jest 100% org. prócz orbitrola i tylnych opon.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Akurat w ruskim trzymać się oryginału to nie najlepszy pomysł.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Tylko przy podłączaniu z przednich wyjść do tyłu trzeba pamiętać że jedne z nich są na tej samej sekcji co tył więc jak padła sekcja rozdzielacza to trzeba podpiąć do tych z drugiej. U mnie prawe są całkiem osobno a lewe razem z tyłem. No chyba, że jest wersja gdzie podnośnik jest tylko z regulatora i nie ma możliwości sterowania rozdzielaczem, wtedy każde wyjścia są z innych sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Rzeczywiście, lewa strona jest na pierwszą dźwignię. To może najlepsze rozwiązanie. Dzięki Panowie.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klama    13

 Pomożecie z podłączeniem? Rozdzielacz ładowacza musze przez sekcje puścić ? 


KPK - Ochrona

Zapraszam na moje konto YT /user/klama958

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ciężka sprawa, jak bym go miał w rękach to bym Ci poradził, z tego zdjęcia niewiele widać. Jest zasada że zasilanie musi przychodzić do zaworu przelewowego, reszta do odgadnięcia.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klama    13

Niby były by to oznaczenia P i R jeśli sa cyrylicą napisane. https://zapodaj.net/b3d49c106961b.jpg.html

W sklepie z częściami do wózków mi doradzili żeby zasilanie puscić od góry przez ten niby dzielnik strumienia, ale na nim jest strzałka w drugą strone tzn. z rozdzielacza do niego. Także pod P zasilanie chyba podłącze i zobaczymy. https://zapodaj.net/1dcf04f536b9e.jpg.html

Edytowano przez klama

KPK - Ochrona

Zapraszam na moje konto YT /user/klama958

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Przede wszystkim do MTZ szukaj z przepływem 80l.

Ten bułgarski nie jest zły z tego co piszą na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DomiAgro
      Witam , chciałbym się dowiedzieć jakim biegiem w mtz prasujecie warfama z543 , posiadam starszy ciągnik ze starszym typem skrzyni , tym z jedną wajcha , pozdrawiam
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj