ziomekq

Zmiana rozdzielacza mtz 82

Polecane posty

dawid3p    364

to przelew mogę się wpiąć pod zbiornik tam gdzie olej wracał z regulatora? 


może ma ktoś zdj jak to wykonał ruski ma rurki 14mm a ja mam 15 mm będzie kombinowania ale damy rade ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ja wpiąłem się w rurkę która zbierała powrót z rozdzielacza i z regulatora ale mam możliwośc spawania metodą TIG więc problemu nie było. U znajomego wpięliśmy się w korek spustowy zbiornika bo była tam wkęcana śruba. Dokupił końckę do wężyka, tzw oczko i tam przykręciłiśmy na śrubę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

JA planuję zrobić tak że zasialnie nowego rozdzielacza, w miejsce tam gdzie szło zasilanie na regulator, a powrót własnie tam gdzie powrót regulatora, czyli spust oleju z zbiornika, i chyba też własnie tak myślę że tą cienką rurkę podepnę w to miejsce a dźwignie nr 3 od kierownicy wywalam, i czopuje rozdzielacz, jak coś źle to mnie poprawiajcie bo jestem laikiem w tych sprawach a ten co mi pomaga to jest spawaczem i zna się tyle co ja ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor52    0

Witam mam pytanie założyłem rozdzielacz 4 sekcyjny bułgarski do swego belarusa i przestał działać tylny tuz stary ruski wyżuciłem działa tylko wtedy gdy ruszę nowym kturąś dżwignią tylny tuz jest sterowanie obok siedznia.

 

 

 

 

Witam założyłem do swego belarusa bułgarski rozdzielacz 4 sekcyjny stary ruski wyżuciłem tylny tuz ma dżwignię do sterowania obok siedzenia i przestał działaćtuz. dziła tylko wtedy gdy ruszę dżwignią w nowym rozdzielaczu i tąobok siedzenia jednocześnie.Mam pytanie co trzeba jeszcze zrobić żeby działał tylny tuz wyżucić regulator ten pod siedzeniem i podpiąć się przewodami od siłownika pod nowy rozdzielacz.Bardzo proszę o porade z gury dziękuję

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Witam założyłem do swego belarusa bułgarski rozdzielacz 4 sekcyjny stary ruski wyżuciłem tylny tuz ma dżwignię do sterowania obok siedzenia i przestał działaćtuz. dziła tylko wtedy gdy ruszę dżwignią w nowym rozdzielaczu i tąobok siedzenia jednocześnie.Mam pytanie co trzeba jeszcze zrobić żeby działał tylny tuz wyżucić regulator ten pod siedzeniem i podpiąć się przewodami od siłownika pod nowy rozdzielacz.Bardzo proszę o porade z gury dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

chłopaki jeszcze raz bo jutro uruchamiam russian machine, tą cienką rurkę co idzie z regulatora co idzie do rozdzielacza zaczopowałem, dobrze czy źle?> bo ktoś gadał że się olej będzie gotował, 


a z drugiej strony przecież nowy rozdzielacz ma obieg do zbiornika i stary również ma obieg górą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor52    0

Ten koło siedzenia nie został wyrzucony.Z tego nowego 3 sekcje są podłączone pod tura i wszystko ładnie chodzi.Niewiem co z tą cienką rurką zrobić co idzie na tył na regulator  narazie zaślepiłem ją,niewiem morze żeby ją gdzieś podłączyć,tylko pytanie gdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zależy jaki jest regulator ale niektóre na bank nie działają bez rozdzielacza pod kierownicą oryginalnego. 

Wyrzucając regulator cienka rurka z rozdzielacza ma iść do przelewu z tego co chłopaki piszą. Wyrzucając oryginalny rozdzielacz wątpię żeby regulator działał. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

aaa bo ja zakładam jedno sekcyjny, oryginalny zostawiam wywalam tylko regulator, czyli do powrotu nowego rozdzielacza podepne tam pod zbiornik, a tak się zastanowiłem czy olej się podzieli skoro cześć idzie na jeden rozdzielacz a część na drugi? Może ma ktoś zdj jak wpiął gdzieś tą cienką rurkę w jaki sposób, chyba że przyspawamy i tyle to tej fi 15mm 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A nowy jednosekcyjny nie ma piątego wyjścia na drugi rozdzielacz?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli ten rozdzielacz ma piąte wyjście do podłączenia kolejnego rozdzielacza to trzeba w nie wkręcić tulejkę zasilającą i dopiero podłączyć do niej drugi rozdzielacz. 

https://www.google.pl/search?q=schemat+pod%C5%82%C4%85czenia+rozdzielacza&rlz=1C1ASUC_enPL657PL657&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCI-gxPvP9McCFUprFAodQeEJUw&biw=1680&bih=925#imgrc=HdtRC1UGOKIgdM%3A


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

to gdzie do tego rozdzielacza ruskiego przy kierownicy powinienem się wpiąć bo już zgłupiałem, ja się podłączyłem tam gdzie był regulator zasilany i tam gdzie powracał olej( spust oleju koło dźwigni od właczania pompy) a rozdzielacz zaczopowałem dźwignie 3 od kierownicy, czyli gdzie te zasilanie powinienem podłączyć 


tutaj wpiłoem się z zasilaniem tego jednosekcyjnego dlatego sam się dziwię jak ten olej się podzieli

post-42975-0-67723400-1442169412_thumb.jpg

Edytowano przez dawid3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź czy działa jeśli nie to musisz podłączyć inaczej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Brak słów :-P Nie będzie działało na bank bo niby jak?

Regulator pod siedzeniem zamykał zawór w rozdzielaczu pod kierownicą właśnie przez tą cienką rurkę i dopiero cały olej z pompy szedł pod siedzenie a teraz niby jak ten nowy rozdzielacz zamknie zawór przelewowy w tym pod kierownicą? Jest w nim jakiś otwór który się zamknie w przypadku ruszenia dźwignią?

Musisz przerobić całkiem zasilanie tak jak pisze Seweryn. Od pompy ma iść olej tylko na nowy rozdzielacz bez żadnych trójników, a dopiero z tego rozdzielacza z otworu kontynuacja ciśnienia ma iść na stary rozdzielacz pod kierownicą. Z otworu przy rozdzielaczu pod kierownicą gdzie była wpięta ta cienka rurka trzeba zrobić przelew do zbiornika. Koniec, kropka. Nie odkrywajcie ameryki na nowo bo nie da się tego inaczej zrobić chyba, że ktoś się chce bawić w dzielniki strumienia co i tak prawidłowo działać nie będzie.


Zetor52 Tobie to też za nic nie zadziała. Jak masz jeszcze jedną sekcję wolną w rozdzielaczu to podepnij pod nią siłownik podnośnika. Nie ma takiej opcji żeby regulator pod siedzeniem zadziałał bez odpowiedniego rozdzielacza który musi mieć możliwość zewnętrznego sterowania zaworem przelewowym przez tą cienką rurkę. Teraz podnośnik Ci działa jak ruszysz jakąś dźwignią przy kierownicy bo zamykasz w ten sposób zawór przelewowy w rozdzielaczu i olej idzie na regulator. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kolega Dawid bardzo szybko działa, zamiast namyślać się z rok zanim coś przerobi ;)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

.Oj się dzisiaj nawkur*ialiśmy :P

ale ok, czyli powrót nowego rozdzielacza zasili stary, rozdzielacz,  a tam mała Pier*olona rurka ma walić na powrót i wszystko jasne 


zbyszekbrzuze

Jak mam szybko nie działać jak mam ponad 50 ha a nic nie poorane, :P a 3P zrobił przez niespełna miesiąc 250mtg 

Edytowano przez dawid3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

a wy jak to przerabialiście w jaki sposób ktoś już zdj na agrofoto wstawił? Ja wspawuje nyple w stare rurki i finał 

 

a powrót ten małą rurkę to wpakować pod zbiornik? w ten powrót ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

w wolne gniazdo filtra sobie zredukuj do srednicy jaką chcesz. Zacząłeś za duzo kombinować. Poza tym powrót z rozdzielacza nie służy do zasilania kolejnych rozdzielaczy tylko wyjście 'kontynuacja ciśnienia' gdzie należy wkręcić tuleję ciśnieniową i z niej dopiero wyprowadzamy przewód do następnego rozdzielacza. Czy to trudno zrozumieć. Wpiszw Google szeregowe łączenie rozdzielaczy i czytaj. Pozdrawiam. Miłego przerabiania.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Skopałeś sprawą bo było o tym napisane kilka razy. Jeśli do orania nie potrzebujesz hydrauliki zew. podłącz tylko ten jeden rozdzielacz id podnośnika. Potem pobawisz się z reszta. Schemat dałem ci chyba dwa razy.

 

Ja u siebie podłączyłem wszystko wężami od samej pompy aż do rozdzielacza i siłowników. W rozdzielaczy gwint 1/2 cala a na węże najbardziej rozliczy z rolniczych 22/1,5x22. 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

jak nie potrzebuje do orania jak pług trzeba obrócić? + puki co podłączam jak w cyklopie, czyli pierwszy nowy rozdzielacz a następnie powrotem nowego zaśle ruski,   tak jak mani51 pisał mam nadzieje że to będzie chłopaki dobrze,  sorry że nie kapuje co do mnie piszecie ale jestem naprawdę laikiem w tych sprawach także na bieżąco mnie poprawiajcie,

 

PS, czyli ta rurka cienka to jest powrót wpakować w miejsce spustu oleju tam gdzie się olej spuszczało, dobrze że mam Mc Giwera który mi to wszystko spawa, 


mam rozdzielacz 40l/min mam nadzieję ze się olej nie będzie grzał 


bo ta pompa jest chyba jakaś większa, coś tam kombinowali zakładali większą, ktoś rozpozna co to jest? Bo kolano co pobiera olej było zmieniane 

post-42975-0-38885300-1442338849_thumb.jpg

post-42975-0-31038000-1442338864_thumb.jpg

post-42975-0-41386100-1442338873_thumb.jpg

Edytowano przez dawid3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Rozdzielacz powinien być 80l, ale skoro juz masz 40l to niedługo się przekonamy czy wystarczy. Takich "królików doświadczalnych" też tu potrzeba :)

Zasilanie starego zrób z kontynuacji ciśnienia nowego a nie z powrotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Zasilanie starego z powrotu nowego, ale przez tuleję ciśnieniową i dodatkowy powrót. Ze zdjęcia nie widać czy nowy rozdzielacz jest do tego przystosowany.Tylko takie połączenie gwarantuje prawidłową pracę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

mani51

kontynuacja ciśnienia jest na rozdzielaczu obok jego zasilania? Bo zasilanie mam podłączone do nowego rozdzielacza tam gdzie ten wąż jest taki pryśnięty czerwony 

 

Jaka tuleja ciśnieniowa? co to i jak to działa? 

i do czego to służy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DomiAgro
      Witam , chciałbym się dowiedzieć jakim biegiem w mtz prasujecie warfama z543 , posiadam starszy ciągnik ze starszym typem skrzyni , tym z jedną wajcha , pozdrawiam
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj