Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
AgroKarwowo

Jak działają chamulce pneumatyczne

Polecane posty

grzesmaly    688

Tak na szybko i naj prosciej caly czas pompowane jest powietrze z ciagnika na przyczepe po nacisnieciu hamulca do podlogi zamykane jest dojscie powietrza lub zmniejszane cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesmaly    688

Ale ja zaproponowal bym ci zalozyc poprostu maly silownik hydrauliczny i masz mniej awaryjny system

 

Zawor na przyczepie podaje cisnienie z butli na silownik ale jak dziala przyczepa to ci nie powiem bo sie nie znam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    688

Ale sadze ze to jest proste rozwiazanie tylko lubi sie cos dziac z zaworem albo powietrze ucieka dlatego tylko hydraulika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powietrze jest pompowane z ciągnika do przyczepy napełnia się butla w przyczepie do określonego ciśnienia np u mnie 5 atm po czym zawór w ciągniku opuszcza ciśnienie żeby się nic nie uszkodziło i utrzymuje stałe ciśnienie w układzie. Po naciśnięciu hamulca w ciągniku zostaje upuszczone ciśnienie z węża pomiędzy zaworem w pedale ciągnika a zaworem z przyczepie stąd charakterystyczne psiknięcie. Powoduje to przełączenie zaworu w przyczepie i podanie powietrza zgromadzonego w butli na siłowniki. Puszczenie pedału hamulca powoduje sytuację odwrotną. Zawór w ciągniku się zamyka i podaje ciśnienie z butli w traktorze na zawór hamulcowy w przyczepie który spuszcza ciśnienie z tłoków. I tak w kółko.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez jnjnjn
      Witam wszystkich forumowiczów. Piszę ponieważ liczę że ktoś pomoże rozwiązać mój problem. Montuję instalację pneumatyczną w moim jd 2140. Wszystko już mam zamontowane tylko mam problem z zaworem sterującym. Ma to być instalacja jednoobwodowa chyba że da się jedno i dwuobwodową jednocześnie ale głównie zależy mi na jednoobwodowej ale zawór hydrauliczno pneumatyczny mam jak się domyślam do hamulców dwuobwodowych. Sam części nie kupowałem więc nie wiem. Wszystkie części dostałem gdy kupiłem ciągnik od poprzedniego właściciela. Bardzo proszę abyście rzucili okiem na ten zawór i napisali co jeszcze do tego potrzebuję żeby podłączyć hamulce jednoobwodowe bo widzę że jest miejsce aby coś dokręcić do tego zaworu tylko pytanie co. Wybaczcie głupie pytania ale pierwszy raz mam do czynienia z takim zaworkiem.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

    • Przez farmalesmierz
       

      Mam do zaoferowania przyczepę samozbierająca Pottinger Europrofi 3 z 2004 roku:
       
      - pełen rotor
      - hamulce pneumatyczne
      - hydrauliczny dyszel
      - panel sterowania
      - szerokie ogumienie
      - noże tnące
      - 50m3
       
      Stan przyczepy bardzo dobry. Nie wymaga wkładu finansowego, po szczegółowym przeglądzie przedsezonowym. Przyczepa pracowała w Polsce, zakupiona od autoryzowanego dealera. Cena: 55 000 zł (do negocjacji) Kontakt: 603 669 212.




    • Przez 1kejsi1
      Witam.
       
       
      Więcej informacji na PW
    • Przez Mario5
      Witam wszystkich co sądzicie o wykorzystaniu rozsiewacza wapna jako przyczepy do transportu zboża i wyładunku oczywiście rozsiewacz musi być na wałek
×