radzioxx92

zetor proxima żółta kontrolka ładowania

Polecane posty

radzioxx92    0

Witam wczoraj kupiłem noewgo zetora proxime 90. Kiedy dzisiaj rano odpaliłem silnik na żółto zaczęła się świecić kontrolka ładowania akumulatora, po chwili zgasła. I tu moje pytanie czy wszystko jest ok i tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Po mojemu to nie powinna no chyba ze to jakies oznaczenie dogrzewania czy cos takiego ale szybcie ci podpowie instrukcja obslugi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Rozmawialem z sasiadem co ma taka zabawke tez przyprowadzil chyba miesiac temu i marudzil zebym zobaczyl mu elektryke bo ma choinke na zegarach ale skoro nowy to wyslalem go do sprzedawcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
torra    0

dołączam się do pytania kolegi odnośnie tej kontrolki bo mam to samo w proximie 90 w dodatku ta sama kontrolka póżniej lekko podświetla na czerwono macie to samo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
escha    13

Jeżeli nie ma powietrza w układzie pneumatycznym świeci się STOP oraz kontrolka ładowania, po nabiciu powietrza gasną. Miałem podobny problem, że był luźny pasek na alternatorze i nie wskazywało również obrotów silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

Żółta kontrolka, to nie czasem od świec żarowych? Jeżeli po przekręceniu kluczykiem świeci się to trzeba chwilę poczekać, aż świece się nagrzeją (kontrolka zgaśnie) i wtedy odpalać silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
torra    0

To jest kontrolka od ładowania po przekręceniu kluczyka świeci na czerwono a gdy zapalimy silnik gaśnie (wydaje się normalka) ale po chwili zapala się na żółto tak na 15-20 sek. potem gaśnie.Po ciemku widać że ta kontrolka póżniej delikatnie żarzy na czerwono :huh: Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

ja mam proxime 90 od 19.03.2014 i na pomarańczowo świeci mi się kontrolka od świec a inne na czerwono ładowanie, ciśnienie oleju i ciśnienie oleju w układzie kierowniczym i wszystko działa jak narazje poprawnie bez zastrzeżeń ma dopiero 8 godzin jak macie jakieś pytani to piszcie to wam pomogę bo się na zetorach znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    725

Jak byś się znał to byś pomógł, a przynajmniej próbował. A tak przedstawiłeś normalny stan rzeczy jaki powinien być. Ja bym stawiał na uszkodzony regulator napięcia alternatora i w pierwszej kolejności sprawdził jakie napięcie panuje na instalacji i czy się zmienia ze zmianą koloru kontrolki. Przy odpalonym ciągniku powinno wynosić 14,4V Tak czy owak przy nowym sprzęcie niema co grzebać tylko zgłaszać na serwis,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj