Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fani 3p to nawet turbo usłyszą... Jeden i drugi silnik to zabytek, ale młodym kierowcom bardziej będzie odpowiadała charakterystyka 3p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja mam 2x 360 i jednego 3P wszystkie są dobre ale zależy do jakiej roboty.3p do lekkich 360 do cięższych.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Mi się zawsze 3P podobało ten dzwięk , ehhhhh :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Jak by ktoś miał ładnego 3P takiego jak moja C-360 to chętnie bym się wymienił i dogadał.U mnie 86r i oryginał, do silnika nigdy nie zadladane, ani do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich18    89

A ja chce sprzedac c-360 w b.dobrym stanie po generalnym remoncie silnika


Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Mi się zawsze 3P podobało ten dzwięk , ehhhhh :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Jak by ktoś miał ładnego 3P takiego jak moja C-360 to chętnie bym się wymienił i dogadał.U mnie 86r i oryginał, do silnika nigdy nie zadladane, ani do skrzyni.

Tu opisałeś trochę o swoim traktorze....

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/3206-kopcenie-c360/page__st__260#entry959537

Nie zaglądane ....... :lol: :lol:


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Co opisałem?Jest w oryginale prawie 6000 mth bierze olej bo jak na te motogodziny to musi , ma 26 lat ale mocy ma mase i pali nawet w największe mrozy.

Za to mało która C-360 wygląda i jest tak utrzymana jak moja C-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pakitoo    5

Tak sobie czytam i widzę, że sami znawcy. "w instrukcji jest", "w wikipedii pisało", "dziadek mówił", "wójek ma", "mechanik gadał". Panowie - bzdury gadacie.

3p słabszy? veto! Mam 3p, ziemie od piasków po iły, na 3 skiby szerokie - dwójka i ogień. Krótki silnik, to nie ma dociążenia z przodu ale przód w górę poderwi i na 2 kołach, ale idzie i nie stanie. Nie ma barta żeby go zadusić. To jest piękne w pompiie wtryskowej perkinsa, że sam sobie gazu doda jak za mało ma. Dla porównania próbowałem 60-tką (zdrowy traktor, nie jakieś redło zajeżdżone) przy tym pługu i cóż... Dusił się, męczył niemiłosiernie, a dymu narobił jak lokomotywa. 360 to muł jest.

Ale jeśli chodzi o spalanie też nie zgadzam się z panami powyżej. 1 kawałek pola. 3p i 360 2 identyczne kultywatory, pełne zbiorniki - w pewnym momencie 3p wysechł zbiornik a 60 jeszcze miała. Tak, że skończcie bredzić że 3p zawsze mniej spali, bo przy ciężkiej robocie zeżre więcej niż zwykła 60.

Co do remontów to 3p to sk**wiel nie traktor. Mam 2 silniki do bydlęcia, uszczelka pod głowicą minimum raz na rok, a jeśli silnik wytrzyma 2 sezony to rekord. Sam zastanawiałem się nad wymianą na zwykły silnik 360 ale z prób wyszło mi, że bym tego muła zajeździł jeszcze szybciej niż 3p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Jeżeli silnik wytrzymuje u Ciebie max 2 lata to nie pozostało nic innego jak tylko pogratulować "umiejętności" .


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
surowa1994    2

@pakitoo ja podobnie jak kolega powyżej gratuluje ci umiejętności brawo :P u mnie 3p rok produkcji 1989r 2 lata po remoncie chodzi jak żyleta a ma 1500mtg no fakt ma lekki wyciek z silnika ale się zrobi po robocie a tak to nic...nie jet złą maszyną :) mam też 60 którą mało używam bo mam większe ciągniki ale zdarza się to pożal się boże 60 to krótko mówią muł nad mułami lepsza o niebo jest 912 :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompa rzędowa w 60-ce tak samo zwiększa dawke w momęcie obciążenia silnika i spadku ustawionych pedałem gazu obrotów. Nie znasz zasady działania pompy wtryskowej to bzdur nie wypisuj. To co ty robisz "na dwójce i ogień" 3p dobra 60-ka robi na trzecim biegu. Większość tego co ty napisałeś to prawdopodobnie czyjeś opowiadania i twoje przechwałki. Przeczytaj swoją wypowiedz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@seweryn20 masz rację ale dziwny jest fakt ze pakitoo jeździ na dwójce i co dwa lata silnik remontuję.To chyba w ogóle z tego 3p nie z chodzi że mu tak daje popalić.Najpierw przemyśl co pisać dopiero udziel się na af :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pakitoo    5

No z wtryskiem, sie może i nie popisałem inżynier to ja nie jestem, ale na pewno Ty na 360 nie pociagniesz 3skibowca na 3 w głębokiej orce na ziemii w której Kirowiec dusił się z 5 skibami. Kolego - w moim polu jakbyś z takim pługiem z trójki startował to sprzęgło byś spalił w 15 minut. Z całym szcunkiem, ale weźcie poprawkę, że glina glinie nie równa. Dla przykładu powiem, że jak raz wynająłem owego kirowca i mi wyorał grudy wielkości koła od przyczepy to 4 brony 80tki dociśnięte 2 szynami kolejowymi i połączone w 1 nie rozbiły. trzeba było brać się za młot i hajda na pole. Dlatego nie porównujcie mi tu "mój perkins już 1500 motogodzin i chodzi jak zyleta". Jakbym ja nim przyczepę do siana ciągał to bym 2 silników pewnie nie potrzebował. Owszem. Traktor u mnie dużo dostaje, ale niestety - wiekszego nie mam a robota musi być zrobiona. Wiem, że katuje go na własne życzenie, ale co poradzić? W każdym razie podtrzymuję to, co napisałem - 3p jest bardziej dynamiczny niż 60 ale bardziej awaryjny.

 

Poza tym odpowiedzcie mi na jedno pytanie - czemu mając 2 pozornie identyczne silniki, jeden jest cięższy ale jakby silniejszy. Z kolei drugi jest lżejszy (mówie o kompletnych 2 silnikach, żeby nie było, że kwestia braku oleju w jednym - różnica masy rzędu kilkunastu kilogramów, może nawet lepiej) ale łatwiej na obroty wchodzi. Nie ma mowy o innym ustawianiu pompy wtryskowej bo nawet przy przełożeniu jednej z 1 do 2 silnika widać że ten cięższy jest silniejszy a z kolei lżejszy jakby zrywniejszy. Ma ktoś jakiś pomysł? Inny stop na bloku?

 

Jeszcze jedno pytanie. Ostatnio wyczytałem, że ten silnik oryginalnie miał na tłoku 5 pierścieni. Dopierow polsce w ramach ulepszania przerobili na 4. Czy to może być jedna z przyczyn spadków ciśnienia jak już w d*psko dostanie? Jeżdżę ciągle z manometrem i z ok. 5 atmosfer na zimnym spada mi do 1,5-2 na ciepłym.

Bo w sumie wymieniałem zestawy naprawcze w obu i tuleje mają przechodzone może po 2-3 sezony i tak sie zastanawiam, czy jest sens to znowu zmieniać czy zostawic jak jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7941

cisnienie traci na panewkach a nie na pierscieniach. jak pierscienie zjechane to nie bedzie mial kompresji po prostu i bedzie mial przedmuchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

<p><p>

Dla przykładu powiem, że jak raz wynająłem owego kirowca i mi wyorał grudy wielkości koła od przyczepy to 4 brony 80tki dociśnięte 2 szynami kolejowymi i połączone w 1 nie rozbiły. trzeba było brać się za młot i hajda na pole.

Jak się czeka aż gleba zaschnie to się tak ma.
Wiem, że katuje go na własne życzenie, ale co poradzić?
Sprzedać albo nauczyć się docierać silnik w przeciwnym razie nadal bedziesz remontował co 2 lata.
Bo w sumie wymieniałem zestawy naprawcze w obu i tuleje mają przechodzone może po 2-3 sezony i tak sie zastanawiam, czy jest sens to znowu zmieniać czy zostawic jak jest??
niby remontujesz co dwa lata,to w końcu jak jest? zaprzeczasz sam sobie. Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Seweryn ma racje , nie spotkałem osoby by orała na 2 :D , u mnie zawsze 3 i 3 skiby,pługi duże z Pilzna , góra nie góra , płytko czy głęboko dymka nie puści , na 2 to jak bym miał szersze opony i większy nacisk to i 4 skiby bym pociągnął .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Jak jeszcze mój tata orał c-360 to zawsze na 3 skiby i przeważnie na 3 biegu. No chyba, że pod górę to 2 a na rędzinie to i 1 trzeba było wbić. Ale 3 skiby beż problemu ciągała :)

 

@POL1 mówisz, że nie ma lepiej zadbanej i utrzymanej c-360 jak Twoja?? Bzdura! Zobacz zdjęcia c-360 w tym temacie;

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/50740-c360-remont-wizualny-zdjecia/?do=findComment&comment=922332

dopiero się przechwalaj ;)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Spór między 3p a c-360 będzie zawsze ;)

 

 

Dla mnie jest lepsza c-360 bo jest bardziej wytrzymalsza od 3p ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Seweryn ma racje , nie spotkałem osoby by orała na 2 :D , u mnie zawsze 3 i 3 skiby,pługi duże z Pilzna , góra nie góra , płytko czy głęboko dymka nie puści , na 2 to jak bym miał szersze opony i większy nacisk to i 4 skiby bym pociągnął .

No to spotykasz osobę która orała na 2 biegu i w dwóch skibach. Dopóki orałem sześćdziesiątką zawsze tak orałem. Dymka nie puści weź nie żartuj .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Kolega Pol chyba nie wie jak się głęboko orze i nie ma u siebie prawdziwych gór tylko lekkie wzniesienia ;)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Nie ma gór takich jak w Zakopanym ale są a ziemie nie są aż tak tragiczne jak u was , ziemia IV klasa lekka glinka.

Honda mtx gdzie napisałem że nie ma lepszej C-360 od mojej? weż już nie przesadzaj?Moja jest w oryginale calutka a ta co pokazałeś jest odnowiona.

U mnie jest 6000mth i nie dołozyłem do niej nic, prócz akumulatorów olejów i filtrów.

A pali na dotyk w najcięższe mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Wiem jakie są pagórki. Ale nie przesadzaj, że nawet w głębokiej orce na 3 skiby orzesz pod góre na 3 biegu... Sześćdziesiątka aż taką bestią nie jest, żeby pod górę w 3 skibach nie miała ciężko ;)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Przyjacielu mało wiesz.Orka 30-35 cm 3 skiby -szerokość 3 skib (105 cm) , góra nie góra nie ma prawa braknąć mu "3" zakopie się ale nie stanie. Patrz tutaj http://www.youtube.com/results?search_query=c-360+orka+3+skiby+&oq=c-360+orka+3+skiby+&gs_l=youtube-reduced.3...1450.8431.0.9601.19.18.0.1.1.0.423.2562.2j14j1j0j1.18.0...0.0...1ac.hP0lwloGE_k

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

No to Ci powiem, że w moich okolicach słabe sześćdziesiątki są.... ;) bo ludzie orzą 2 i 3 biegiem w 3 skibach. Jak mu ciężko to 2 wbije i jedzie. No chyba, że w moich stronach kierowcy rozsądni i ciągnika nie katują ..


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj