Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie jak ktoś w okolicy ma 3P to orze 2 od c330 perkins jest słabszy od S4003

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

a co wy prownujecie te zasrane 5km? jezeli roznice czuje sie od 15 km nie 5km 60-tka idze w polu lpeij bo ma wikeszy moment obrotowy!!! 4 gary a nie 3 moim zdaniem jeden i 2dobry choc bym wolal c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
255    95

Z tego, co się orientuję to naprawa silnika S-4003 i pochodnych jest tańsza niż naprawa AD3.152UR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Czy ja wiem. Taki remont kapitalny to taniej 3p, w końcu do wymiany 3 cylindry a nie 4. Tyle że w C-360 wystarczy dać wał do szlifu a w 3p lepiej wału nie szlifować, szybciej może pęknąć.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

U mnie jest wał po szlifie już 4 sezony. Nie ma lekko bo chodzi w belarce, prasie kostce itp. i nic mu się nie dzieje. Nawet dymka nie puści.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano1232    0

Chciałem w mojej 60-e zmienić silnik na 3P lecz mechanik wybił mi to z głowy. Może i są ekonomiczne 3P to fakt ale naprawa takiego silnika dobrze czyści kieszeń. Natomiast za 2tys zł zwykły silnik 60tki mam zrobiony na kilkanaście ładnych lat użytkowania. Silniki 3P ma to do siebie że ciężko jest go zrobić perfekcyjnie ma dużo słabych punktów na które trzeba bardzo uważać podczas składania takiego silnika Np bardzo cienkie tuleje( jak szklanka) przy wbijaniu jeżeli nie wyczyścimy dobrze bloku tuleja może pęknąć, bardzo cienkie ścianki w bloku w których są wkręcone śruby mocujące głowice zdarzały się przypadki że podczas dokręcania głowicy pękł blok, słabe wały silnik ogólnie nie nadaje się do konkretnych przeciążeń. wrażliwe pompy rotacyjne nie na każdym ON chodzi jak powinien. Nie piszę o tych 5KM bo to nie jest za bardzo istotne bo nadrabia momentem obrotowym jednym słowem fajny silnik oszczędny ale jak chodzi i nic się nie spierdzieli a jeszcze lepiej jak jest w oryginale.:D Wiele osób się może że mną nie zgodzić ale przerobiłem ten temat i wole moje 4 gary.


Adi1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

hehe dobre, jakoś nie zauważyłem czegoś takiego u siebie w 3p, w nim tulei się nie wbija tylko wciska, śruby z bloku nie wylazą jak dociska się je z odpowiednim momentem, a co do pomp paliwowych to w naszym 3p siedzi oryginalna z przebiegiem ponad 9500mth i nic jej nie dolega i nie dolegało nigdy, więc takie gadanie że silniki 3p są delikatne do mnie nie przemawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano1232    0

To jest Twoje zdanie ja mam inne i głośno o nim mówię. Rozumiem Cię każdy chwali co ma :D Ale jeżeli uważasz że ten silnik nie ma wad to w to nie uwierzę :rolleyes: Przekonaj mnie jednak że się mylę jeżeli znasz się trochę na rzeczy podaj mi wady i zalety tego silnika. Nie podważaj tego co słyszałem od kilku mechaników odnośnie wytrzymałości wału, delikatnej konstrukcji bloku i problemów z panewkami czy wrażliwość pomp rotacyjnych na słaby jakościowo olej napędowy. Każdy może powiedzieć że pewnie żlę dociągali głowice czyli za mocno albo na czuja .... To ze u Ciebie wszystko jest ładnie pięknie jak piszesz to może masz inny silnik ( bez urazy ) albo jeszcze przy nim nie robiłeś. Według mnie dużym plusem 3P jest oszczędność paliwa, dynamika silnika, żywotność o ile nie jest używany do zbyt ciężkich prac. Wyśmiewać się każdy potrafi komentować również jeżeli znasz się na rzeczy napisz coś od siebie.... o 3P


Adi1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

@Adriano1232 troche przesadzasz tak nagadując na perkinsa, gdyby nie był dobry nie montowano by go w dużej części nowych ciągników (nie mówię konkretnie o AD3.152UR). To jest tak, że jak ktoś go nie umie dobrze zrobić to na niego narzeka. U mnie jest Mf 255, mogę na niego narzekać, bo silnik to juz parę razy miał rozbierany, ale nie zamieniłbym go w życiu na C360. Dobry Perkins nieraz zagnie S-4003. Może powiesz, że chwalę to co mam, bo tak jest, ale mam świadomość tego, że on także nie jest idealny. Ja z dwojga złego wolałbym C360 3p niż C360. Co do delikatności, to może mają wymarzonej wytrzymałości, ale jak sie dobrze dba to się ma, tak jest ze wszystkim. Jeszcze chcę dodać, ze duża część mechaników nie lubi tych silników bo wymagają dużej precyzji (jak przystało na sprzęt klasy światowej), a trzeba przyznać, że którzy robią tylko na odwal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano1232    0

Nie nagaduje tylko to są suche fakty. Każdy silnik jakieś wady i zalety ma. Nie wiem czy doczytałeś ale jago zalety też znam i wymieniłem. Zgadzam się z Tobą że jak się dba tak się ma. To jest nie podważalne. Co do mechaników żaden go nie lubi robić a nawet niektórzy unikają jak ognia bo nie mają do tego cierpliwości :D


Adi1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

wezcie silnik i 60 i 3p dajcie do jednego zakładu by jedni ludzie robili do najlepszego zakładu jakiego znacie! kupcie najdrozsze najlepsze częsci i nich oni wam je złoza wtedy jez załózcie pod skrzynie c-360* dotrzyjcie i dajcie im potrzadnie w dupe ale porzadnie i nalejcie jeszcze OO i wtedy mozemy gadać który lepszy i napewno przez te OO 3P predzej bedknie. co mi po tym ze wój tak idzie a mój tak twój bez renontu bo mało robił mój juz pre remontów do gibał jak szło, miałem przykład nasz 60 11 lat po kapitalce szefa 3P +/- rok po kapitalce remont 3P robiony w dobrym zakładzie niby i na dobrych częsciach ale za cholere nie szło nim zrobić tyle co nasza 60 tak ze ciagnikciągnikowi nie równy!!!!! pisać TWÓJ nie niałem na mysli kogoś z forum twój znaczyło druga osobe nikogo konkretnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Nie wiem co w nim jest tak strasznego do naprawy. Kapitalkę robiliśmy z tatem w garażu. Jedynie oddawaliśmy blok aby wymienili tuleje koszt 50zł i układ wtryskowy do regeneracji ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

To jest Twoje zdanie ja mam inne i głośno o nim mówię. Rozumiem Cię każdy chwali co ma :D Ale jeżeli uważasz że ten silnik nie ma wad to w to nie uwierzę :rolleyes: Przekonaj mnie jednak że się mylę jeżeli znasz się trochę na rzeczy podaj mi wady i zalety tego silnika. Nie podważaj tego co słyszałem od kilku mechaników odnośnie wytrzymałości wału, delikatnej konstrukcji bloku i problemów z panewkami czy wrażliwość pomp rotacyjnych na słaby jakościowo olej napędowy. Każdy może powiedzieć że pewnie żlę dociągali głowice czyli za mocno albo na czuja .... To ze u Ciebie wszystko jest ładnie pięknie jak piszesz to może masz inny silnik ( bez urazy ) albo jeszcze przy nim nie robiłeś. Według mnie dużym plusem 3P jest oszczędność paliwa, dynamika silnika, żywotność o ile nie jest używany do zbyt ciężkich prac. Wyśmiewać się każdy potrafi komentować również jeżeli znasz się na rzeczy napisz coś od siebie.... o 3P

 

wybacz ale mieliśmy przez kupę lat 55 od nowości i 3p też od nowości chodziła jako główny na 22ha, i lekko nie miała, do głównych wad 3p zaliczę to ze ten silnik nie jest idiotoodporny w takim stopniu jak od zwykłej 60, w naszym 3p był robiony remont (szlif wału wymiana tłoków i tulei) przy przebiegu ok 7000mth, i od tamtej pory zrobił juz ponad 2500mth bez najmniejszych problemów a chodził z prasa rolującą claas 44 i i w niej cały czas na max obciążeniu więc oszczędzany to on nie był,

 

ktoś tu pisał o tankowaniu OO i że 3p nie wytrzyma tego, może i tak ale to nie jest paliwo przewidziane do silników diesla, to tak jakbyś zatankował ON do samochodu benzynowego albo do silników z CR ciekawe ile by te pochodziły na OO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nawet nie wiesz jak mi się nie chce z tobą kłócić i udowadniać CI moich racji, bo Ty również żadnych konkretów nie napisałeś tylko to co ktoś Ci powiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano1232    0

Ja z Tobą tylko dyskutuje a Ty się kłócisz. Kolego luz wiedz o tym że ile głów tyle odmiennych zdań. Każdy ma różne opinie bo gdzieś coś słyszał, sąsiad miał problemy z tym czy innym silnikiem, albo sam miał albo dobre albo złe doświadczenia. Nie ma sensu się żreć o takie pierdoły Pozdro :)


Adi1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

Wiecie co..?

 

Dziecinada...!!!

 

Wkurzają mnie posty typu.. "bo słyszałem.... , bo u kogoś... itp. "

Oba silniki są dobre tylko trzeba ich z GŁOWĄ używać..!!

 

Wiadomo na cięższej ziemi 60 ma lepiej w 3 skibach...

ale znowu na łąkowych robotach (kosiarka,grabienie, itp) to 3p wymiata..[mniej pali, większy moment obrotowy] a w tej robocie nie trzeba dużo KM więc te 5 nie gra roli..

 

A stwierdzenie pewnego kolegi (bez obrazy) żeby nalać OO i porównywać to PARANOJA!!! [to tak jak byś pił denaturat zamiast piwa czy voodki!!]

 

Co do remontów to wszystko można dobrze zrobić.. Trzeba chcieć, umieć i mieć narzędzia a nie młotek i przecinak..!!

 

Wszystko jest dobre tylko trzeba myśleć przy korzystaniu.


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Stwerdzenie że 3P nie jest IDIOTOODPORNY jest jak najbardziej trafne. ale żaden silnik nawet zwykły od 60 długo z żadnym idiotą nie wytrzyma może dłużej niż 3P ale nie na tyle aby to byla jakaś ogromna różnica. 3P jak się przegrzeje to zaraz uszczeelke pod głowicą szlak trafi i nie ma jazdy a w 60 nawet jak ta uszczelka wywali to dalej jakoś się da jechac i robić. może to dlatego że głowice w60 są oddzielne na każdy cylinder są też mniejsze, krotsze przez co nie tak podatne na odkształcenia przy przegrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

Święte słowa Janku...

 

ps. jwsteś z Gorzewnicy... tej koło Nowin? :)


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

NO ba rzut bertem kiedyś jak była jeszcze tam szkoła to do podstawówki się chodziło. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

OOO.... Starrryyyy!!!! Ale jaja... ja 1,5 km za szkołą mieszkam w drugą stronę... Secyminek.. :))

 

tyle, że ja nie chodziłem tam do podstawówki... ale praktycznie wszystkich znam.. :D


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

Wiecie co..?

 

Dziecinada...!!!

 

Wkurzają mnie posty typu.. "bo słyszałem.... , bo u kogoś... itp. "

Oba silniki są dobre tylko trzeba ich z GŁOWĄ używać..!!

 

Wiadomo na cięższej ziemi 60 ma lepiej w 3 skibach...

ale znowu na łąkowych robotach (kosiarka,grabienie, itp) to 3p wymiata..[mniej pali, większy moment obrotowy] a w tej robocie nie trzeba dużo KM więc te 5 nie gra roli..

 

A stwierdzenie pewnego kolegi (bez obrazy) żeby nalać OO i porównywać to PARANOJA!!! [to tak jak byś pił denaturat zamiast piwa czy voodki!!]

 

Co do remontów to wszystko można dobrze zrobić.. Trzeba chcieć, umieć i mieć narzędzia a nie młotek i przecinak..!!

 

Wszystko jest dobre tylko trzeba myśleć przy korzystaniu.

 

 

 

 

a co myslisz ze w cpnach mamy super paliwo??? heh kup paliwo niech ci przywioza i wlej do beczki i zobaczysz jaki syf tam jest...nie jeden pisał ze do 3P jest potrzebne dobre paliwo a takiego u nas w polsce za duzo niema...

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

To by nikt nowych ciągników nie kupował, bo przecież tez jest potrzebne super paliwo ;)

Jak będziesz jeździł 3p na opale to się zgodzę, ale jak na zwykłej ropie ? bez przesady ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

napewno ON super paliwo w porównaniu do OO, ale kazdy kupuje to na co go stac w danej chwili aa ze sie ma dostep do OO po 3zł jeszcze -vat przy obecnej cenie ON to chyba cena mówi juz wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Wiadomo na cięższej ziemi 60 ma lepiej w 3 skibach...

ale znowu na łąkowych robotach (kosiarka,grabienie, itp) to 3p wymiata..[mniej pali, większy moment obrotowy] a w tej robocie nie trzeba dużo KM więc te 5 nie gra roli..

 

Akurat 3p ma moment mniejszy i to sporo :P


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj