Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
antonio86    39

za 3p przemawia tylko mniejsze spalnie ito ,że jest minimalnie szybsza

60 mocniejsza łatwiejsza w naprawie(kluczem i młotkiem zrobi się kapitalke-oczywiście jeśli ma się o tym jakiekolwiek pojęcie)w 3p samemu się kapitalki nie zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Jeżeli się kopie to nie znaczy, że mu braknie mocy, wręcz przeciwnie to znaczy, że ma duży moment obrotowy tylko słabą przyczepność do podłoża. Jakby był słaby to by schodził z obrotów. Albo w skrajnych przypadkach gasł.

 

C-360 ma większy moment obrotowy, a masa jest praktycznie ten sam. I powiem tak 3p dużo potrafi ten silnik, na ta moc słaby nie jest ale gdy ma ciężko to z obrotów zejdzie jak każdy traktor przy obciążeniu.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artmal17    0

3p mniej pali, a zwykła c-360 jest silniejsza. Silniki w 3p nie są złe. Na twój arsenał doradzał bym 3p;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

za 3p przemawia tylko mniejsze spalnie ito ,że jest minimalnie szybsza

60 mocniejsza łatwiejsza w naprawie(kluczem i młotkiem zrobi się kapitalke-oczywiście jeśli ma się o tym jakiekolwiek pojęcie)w 3p samemu się kapitalki nie zrobi

 

 

Sam mam 3P (zobacz w galerii)i mogę go polecić. 3P niby słabszy ale tak naprawdę ma tyle samo koni co zwykły c-360.

Mam szersze opony i się nie kopie a dobrze zrobiony po kapitalce chodzi bez problemowo. Jestem mechanikiem i robiłem silnik mojego perkinsa całkowicie sam. Za żadne pieniądze nie zamieniłbym 3p na zwykłego c-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

witam :)wiem ze nie raz było to pisane :)ale moze ktoś jeszcze raz napiszać dlaczego 3p jest szybsza od zwykłej 60 (o ile jest szybsza) ale nie bo jechałem bo widziałem tylko zeby to gdzies było zapisane np w danych technicznych :) bo co niektórym sie chyba czytać niechce i sie niezle o swoje kłoca a i jesli jest szybasz a jekieś 0,1 km/h to to znowy nie jest znaczna róznica :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zgodnie instrukcją c360 przy obrotach 2200 jedzie 25.375 km/h ,a 3p przy 2250 jedzie 25.951 km/h, a różnica jest tylko 0.6km/h bo prędkość dla 3p jest podana przy wyższych obrotach. Czyli wychodzi na jedno i to samo :lol:

Edytowano przez zenekc330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

moim zdaniem temat do zamkniecia!

Bo po pierwsze kazdy chwali swój i za żadne skarby nie przyzna racji drugiemu, a podrugie z tych 57 stron to już magisterke można spokojnie napisac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

Zgodnie instrukcją c360 przy obrotach 2200 jedzie 25.375 km/h ,a 3p przy 2250 jedzie 25.951 km/h, a różnica jest tylko 0.6km/h bo prędkość dla 3p jest podana przy wyższych obrotach. Czyli wychodzi na jedno i to samo :lol:

 

Ja mam większe opony, a prowadziłem nowo kupioną prasę 75 KM w czasie 2 godzin i 35min dokładnie (prosta droga). Czyli wychodzi 30k/h.

Edytowano przez URSUS16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

hehhe do 3p 16*9 t 60 nie skoczy ale jak do 60 16,9 to juz przy 60 robi sie uciag :)jednak te 4 gary i zarazem dłuzszy silnik cos razem zdziałają :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

Ten spór jest trudny do rozstrzygnięcia ;[

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

noo jeśli dac by duze obciazenie na przód np takie jak ty masz to mogły by sie równać :)ale ciagnik ciagnkowi nie równy ten na lepszych czesciach ten na gorszych przy jednym wtryski lekko padniete lub pompa ptrzy drugim nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

Z tyłu też ma więcej KG, bo mam o jeden pierścień obciążnika więcej :rolleyes:

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Ja w c-360 mam po 4 pierscienie na kole ;)

Ogólnie mam jedna c-360 która jest szybsza od pozostałych,

Na 2 na tych samych obrotach jest szybsza od innej mojej c-360

A jedzie z prędkością 30-33km/h :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

oj jeden pierscien wiecej a ja mam te od 4011 :P 3 na jednej stronie :lol:a zaraz moge mniec 6 na jenej bo od majorka mam lezeć :lol:i nie pogadacie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Sam mam 3P (zobacz w galerii)i mogę go polecić. 3P niby słabszy ale tak naprawdę ma tyle samo koni co zwykły c-360.

Mam szersze opony i się nie kopie a dobrze zrobiony po kapitalce chodzi bez problemowo. Jestem mechanikiem i robiłem silnik mojego perkinsa całkowicie sam. Za żadne pieniądze nie zamieniłbym 3p na zwykłego c-360.

 

Nigdy się nie zgodzę że 3p jest mocniejsze bo nie jest. 4 gary zawsze będą stabilniejsze w pracy dlatego C-360 bardziej pasuje do cięższych prac. Zrobić kapitalke w 3p się da samemu, tylko tuleje w zamrażarce trzymać :D A w C-360 kapitalka nawet bez zamrażarki się obędzie ;D


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

Ja w c-360 mam po 4 pierscienie na kole ;)

Ogólnie mam jedna c-360 która jest szybsza od pozostałych,

Na 2 na tych samych obrotach jest szybsza od innej mojej c-360

A jedzie z prędkością 30-33km/h :)

 

Jaki rozmiar opon?

Masz ją podkręconą na pompie?

 

Nigdy się nie zgodzę że 3p jest mocniejsze bo nie jest. 4 gary zawsze będą stabilniejsze w pracy dlatego C-360 bardziej pasuje do cięższych prac. Zrobić kapitalke w 3p się da samemu, tylko tuleje w zamrażarce trzymać :D A w C-360 kapitalka nawet bez zamrażarki się obędzie ;D

 

Nie trzeba B)

Porównaj sobie 3P a zwykłą 60 pod względem spalania. Zrobisz tyle samo 3p i jeszcze paliwa zaoszczędzisz. c-360 według mnie nie dobra do orki z 3 skibami, bo ma ciężko. Lepiej 3P do trójek. c-360 lepiej dwóki mnie spali, mniej oporu ma i o nie wiele dłużej będzie orał.

 

P.S Nie mówiłem, że ma więcej mocy :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

mam ją na oponach 14.9 28 i max obr. 2200 - sam sie dziwie że ona jest szybsza :blink:

To zwykłe opony masz. Na pompie musi być podkręcony na pewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

Jaki rozmiar opon?

Masz ją podkręconą na pompie?

 

 

 

Nie trzeba B)

Porównaj sobie 3P a zwykłą 60 pod względem spalania. Zrobisz tyle samo 3p i jeszcze paliwa zaoszczędzisz. c-360 według mnie nie dobra do orki z 3 skibami, bo ma ciężko. Lepiej 3P do trójek. c-360 lepiej dwóki mnie spali, mniej oporu ma i o nie wiele dłużej będzie orał.

 

P.S Nie mówiłem, że ma więcej mocy :huh:

 

 

mielismy takie o to zdarzenie :) dwa obrotomierze i podłoczylismy do 30 tak dla jaj i jeden pokazyał max 2400 a drugi 2800 dlaczego??? :) i tak samo tutaj lekko oszukuje bo kto tak pompe ustawił ze nie ma wiecej gazu by miec wieksze obroty?? mamy pompe po regeneracji juz nie pierwsza i kaazda kreci silnik do 2400 z groszem wiec u ciebie lekko oszukuje i pewnie koła zębate w zwolnicach sa od 4011 przy majorku wskazówka idzie mi az do samej góry tyle ile ma miejsca czyli około 3 tyś :D

 

 

 

 

c-360 według mnie nie dobra do orki z 3 skibami, bo ma ciężko. Lepiej 3P do trójek. c-360 lepiej dwóki mnie spali, mniej oporu ma i o nie wiele dłużej będzie orał.

 

ze jak??hahahaahahahahaha to chyba widziałes zajechana 60 a twoja 3P w idealny,m stanie hahahaha

 

 

Edytowano przez Filipoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosiarka    2

U nas z nasz 55 nie ma szans zadna 60 z okolic i 3p raz sie scigałem z kumplem to mu znacznie uciekałem :) ale wiadome gaz na plasko hahah xD

I nie gadaj ze zwykla 60 jest słabsza od 3p ;/ bo to 3p predzej zejdzie z obrotow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

60 -4gary ma 52 albo 53 km ja miałem 3p miała 47,5 km jest różnica ok 5km na korzyść z ursusa silnikiem ale masz większe spalanie coś za coś ,znajomy miał taką i taką do belującej brał z ursusa silnikiem bo 3p brakowało tych 5 koni i zrobił dostawkę do 3 pługa 4 skibę kiedyś robił tylko podorywkę i orkę pod siew jesienny teraz trochę mu dymi i robi na głęboko na zimę 4 i 5 klasa ziemi ja raczej 3p nie dałbym rady

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

I co teraz robi jesienna orkę 4-skibowym? Jakieś bajki tu opowiadasz... Poza tym różnica 5km nie jest w ogóle odczuwalna prędzej moment obrotowy bo w c360 jest 190 a w 3p 165 Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaml61    1

silnik 3p to rewelacja w 60tce 22lat na 35ha wymienione panewki profilaktycznie,pierścienie ,dodane uszczelniacze zaworów ,oryginalnie niema ,pompa oryginał wtryski oryginał ,podstawa czyste paliwo ,filtr powietrza i pedał w podłodze przy pracy .5lat ciagana prasa fortschrit 453 na usługach to swiadczy otym silniku .Mój brat ma takiego samego ,razem zakupionego ,na podobnym areale i usługach w tym roku robił dopiero kapitalkę silnika to chyba dobrze świadczy o tym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Pasiu66 nic na to nie poradzę ma on te 12ha i orze 4 skibową Unia razy 30cm ,już mu sie nie chcę odkręcać tą czwartą i orze jesienią ,nowe opony jak jest sucho koła się nie ślizgają i jedzie ,co do mocy cudów nie ma 3p mniejszą ma moc według instrukcji jeden gar mniej ,mniejsze spalanie na mtg i rozmawiałem z innymi co mają ursusa albo 3p i niby tylko te 5 koni ale jednak czuć w maszynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj