Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mlody12    2

Raz jak bylismy w lesie to kolesi prubował wyciagnac ursus3512 sosne ale mu sie nie udawało poprosił wujka zeby zapioł 60 i szedł jak głupi z ta sosna

A jelsi chodzi o to spalanie to nie wiem najlpeiej jakby chodziły na powietrze unas 60 nie narzeka sie ze duz pali wiadome rusek idzie do prac lekich bo mniej spali ale w ciezkiej to se morzna popierdzieci takim ciagnikiem

I jestem za milanreal1 ze 60 radzi sobie lepiej w pług jak 3512 czy mf 255 morze to nie jest dobre porownanie ale tata mi opowiadał jak na hucie jest c360 i ursus 3512 to jak ładuja na przyczepe cos ciezszego to biora 60 a nie 3512 oczyms to swidczy <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    39

Ja mam 3P i nie widzę lepszego ursusa. Chodzi jak burza po moich górkach i radzi sobie z wszystkim. Jak przychodzi praca na wiosnę czy w jesieni to on dostaje taki wycisk od mojego taty, że nie raz się dziwie.

 

Wszystko jest super tylko szkoda że on nie ma przedniego napędu <_< Bo by się u mnie w polu przydał. Ale i tak dobrze sobie radzi :)


Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319
milanreal1 widzę ze jesteś zawziętym obrońcom 60. moja 60 nie wymaga remontu wszystko jest z nia ok pracuje w turze. w mojej okolicy każdy kto ma do wyboru 60 a 3512 do rolki wybiera 3512/mf255. mam ziemie klasy 4,5,6 w ursusie mam szerokie gumy i idzie lepiej od 60. no ale nic na to nie poradze ze o 60 krążą legendy jaka to ona ciężka mocna itd a o 3512 ze leki i słaby;/

Jak widać na moim avatarze mam 60 i dlatego uważam że jest bardzo dobrym ciągnikiem. Do prasy zgodzę się mf255/u3512 i 360-3p jest lepsze bo maja szybsze przekaźniki. 60 ma za słaby WOM do belarki. A te szerokie gumy w którym ursusie masz bo nie sprecyzowałeś? Z tego co dobrze pamiętam to 3512 z obciążnikami jest lżejsza od 60 z obciążnikami o 70 kg. W belarce 60 można wykończyć, a w orce prędzej 3512 zamęczysz niż 60. 60 da dymka i jedzie dalej a 3p się zadusi.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Nie powiedział bym ze w belarce tak szybko 60 wykonczysz duzo osub baluje 60 i jakos im to idzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

w 3512 mam szerokie gumy. mam obydwa ciągniki więc mogę je porównać i dla mnie 3512 wygrywa. w każdej pracy szybciej padnie 60 perkins ma większa żywotność od 60. podsumowując oba ciągniki nie są cudem technologi i maja takie same możliwości!!! jednak w moim odczuciu 3512 jest lepsza konstrukcją ale temat jest 360 czy 3p jestem za 3p/3512 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

I już masz odpowiedz dlaczego 3512 wygrywa z 60. Bo ma szerokie gumy. Załóż takie do 60 to będzie iść jak oszalała. No nie wiem czy jest bardziej żywotny. Wszystko zależy od eksploatacji. Bo przy takiej eksploatacji jak np w PGR to 3512 roku by nie wytrzymał... A jak się zadba o sprzęt to i jeden i drugi traktor będzie długo i bezawaryjnie chodzić.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

ty cokolwiek masz pojecia :) ... przecież jak sie da zalozyc z 3512 szerokie gumy do 60 jak ona ma je standardowo :)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Aha o takie mu chodziło bo myślałem że dał szersze niż w 60. Źle skumałem posta.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    517

Ja posiadam Ursusa C-362 i jest o wiele lepszy niż c-360 czy c-360-3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

milanreal1 co ty z pgr wyskakujesz ciągniki o których rozmawiamy są przeznaczone dla małych gospodarstw!!! znaidzi mi 60 która bez remontu ma np 6tys mtg będzie to rzadkość a w perkinsie to nic wielkiego mam do ciebie pytanie pracowałeś kiedyś 3p/3512 że sadzisz że są to kiepskie ciągniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Damian18 nie powiedział bym ze rzadkosci i nie mow ze 3p jest taki wytrzymały bo juz nie raz czytałem na forum jak to 3p sie silnik sypie a i 60 to w garzarzu zrobisz a z 3p to tak łatow nie jest i trzeba do mechanika prowadzici

A rzywotnosci silnika zalerzy tylko i wyłącznie od kierowcy ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

3p nie jest zły tak samo i c 360

i c 360 3p wcale niema znowu tak niewytrzymałego silnika

jak co poniektórzy piszą

perkins robi bardzo dobre silniki


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

mlody12 zależy kto ten silnik w 3p zrobi bo jak pan heniek to dziękuję! 3p można również naprawić samemu w garażu zależy kto ile ma wiedzy i pojęcia o mechanice silnik 3p jest tak samo prosty w budowie jak silnik 60 i faktem jest że silni perkinsa jest bardziej elastyczny i wytrzymały od silnika 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a co ciekawsze mogę stwierdzić (choć niektórzy uznają mnie pewnie za wariata) silnik 3 p jest prościej i szybciej naprawić jak zwykłej 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Obydwa silniki są łatwe w naprawie. W perkinsie potrzebna jest prasa do wciśnięcia tulei, za to w S 4003 potrzebne są ściągacze do demontażu rozrządu. W miarę rozgarnięty mechanik jest w stanie z podstawowym zestawem narzędzi naprawić te silniki. Kolega @gazi ma rację. W silnku AD3.152 UR miska olejowa dzielona jest w osi wału, natomiast w S 4003 trzeba się trochę pomęczyć przy wymianie wału korbowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319
milanreal1 co ty z pgr wyskakujesz ciągniki o których rozmawiamy są przeznaczone dla małych gospodarstw!!! znaidzi mi 60 która bez remontu ma np 6tys mtg będzie to rzadkość a w perkinsie to nic wielkiego mam do ciebie pytanie pracowałeś kiedyś 3p/3512 że sadzisz że są to kiepskie ciągniki?

A gdzie ja napisałem że 3p są kiepskie? Jakoś sobie nie przypominam. Pisałem że są od 60 5km słabsze. 3512 nie jeździłem, jeździłem trochę 360-3p i fajny silnik. 3p najlepiej się czuje jak się da min 1600 to idzie jak oszalała. Po prostu lubi wysokie obroty. Luknij do mnie do galerii ile mam mth zrobione i dużo remontów nie było. Wał był tylko 1 szlifowany.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046
a co ciekawsze mogę stwierdzić (choć niektórzy uznają mnie pewnie za wariata) silnik 3 p jest prościej i szybciej naprawić jak zwykłej 60
na jakiej podstawie tak twierdzisz

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Możesz bardziej uzasadnić swoja odpowiedz? Mój ojciec jest mechanikiem naprawiał już i 60 i 3p i mówił że dla niego 3p jest bardziej skomplikowanym silnikiem niż S-4003.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a co w nim skomplikowanego???

co prawda jest więcej rozkręcania bo nie wystarczy tylko miski odkręcić lecz trzeba też przód i tył rozbierać ale nie ma np zabezpieczeń na korbowodach i stopach o których w 60 można czasem zapomnieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak dla mnie to oba silniki są jednakowo proste :). O 3p krąży wiele legend, że delikatny itp, ale budowę ma naprawdę prostą, w końcu to silnik z lat sześćdziesiątych :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

No delikatniejszy trochę jest. Do 60 ludzie leja opał i jeździ a 3p opałem można pompę wykończyć. Ale lejąc dobre paliwo i po prostu o nie dbać to oba silniki pochodzą długo i bezawaryjnie.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a wiesz dlaczego opalem można pompę wykończyć???

 

pewnie dlatego że opał nie jest paliwem do ciągnika i ma trochę inne właściwości.

 

w naszym 3p pompa ma już ponad 9500 mth od nowości i nie była zmieniana ani nic z nią ni było robione więc nie taki delikatny chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

qazi przybyłeś mi z pomocą w walce o silnik 3p> właśnie opał nie jest paliwem do silnika i na nim można każdy traktor wykończyć. 3p można naprawić tak samo jak 60 w domowym garażu do włożenia tulei wystarczy sprawna lodówka tak tak wystarczy schłodzić tuleje i wejdą nam bez żadnych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Kolego, a masz pomysł jak wyjąć tuleje z bloku, mam MF 255, ten sam silnik co 3p , my oddawaliśmy fachowcowi, wziął 50 zł za wyjęcie starych i włożenie nowych, to była jedyna czynność jaką wykonywał mechanik przy robieniu kapitalki silnika, 2-3 dni lajtowej roboty i po sprawie.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj