Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
samczyk1991    83

Nie wiem czy śmiać się czy płakać, masz swój świat i cudowną 60tkę. U mojego kolegi przy orce na głęboko (myślę ,że około 30cm) w 3a klasie ziemi MTZ82 z 3 skibowym UG ma ciężko , a co dopiero 60tką, jak pociągnie w takich warunkach na 30cm 2 skiby to max i tak dostanie po p... ,że szok, już nawet nie chodzi mi o moc bo zawsze jakoś będzie ciągnąć ,ale cała droga będzie "na schabie" ,a prędkość będzie za mała. Co do głębokiej orki, to nie da się tego określić, dla mnie 25cm to głęboko i zarazem max głębokość orki bo na niektórych polach już przy takiej głębokości orki wyrzuca mi żółty piach na wierzch , a dla innych to będzie płytko :blink:

 

Sorki za OT

Ja myślę ,że jak jak przejechałbyś się zagranicznym ciągnikiem tej mocy to powiedziałbyś ,że 60tka to złom a teraz ją chwalisz bo pewnie masz 60tkę , dla mnie to złom i nie kupiłbym jej nawet po cenie zaniżonej, chyba że na dalszy handel. Moim zdaniem to właśnie 60tka jest najgorszym ciągnikiem stworzonym przez Ursusa, argumentować nie będę bo już w wielu tematach się o niej wypowiadałem i nie chcę wojny wywoływać :huh:

Niestety teraz są chore czasy i za C-360 trzeba wybulić z 15 tyś, to ja za taką kasę kupię C-385, trochę popracować nad nim i cieszyć się fajnym ciągnikiem :D


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to co napisałem to by zdanie ironiczne, kazdy trochę myślący człowiek bedzie wiedział ze c360 była dobra ale moze 20lat temu, ciekawy bylem kto i jak mnie skrytykuje za tę wypowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer21    1

Ludzie,co wy wymagacie od tej biednej 60-tki,przecież ten ciągnik był produkowany w 70-80 latach XX w. jakby ursus produkował go w terażniejszych czasach to na pewno poprawiłby komfort pracy,a co do samej konstrukcji i mocy tego ciągnika to ja nie mam się do czego przyczepić krytykujcie mnie jak chcecie ale ja swojego zdania nie zmienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

no na prawdę nie wiem co wy wymagacie od tych ciągników, 60 nie jest szczytowym osiągnięciem techniki ale nie jest złym ciągnikiem bo wytrzymuje sporo, przy dobrym użykowaniu spokojnie wytrzyma 10tys mth bez poważnej awarii a to chyba nie jest tak źle jak na taki ciągniczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Popatrzcie choćby nawet na Ursusa C-362, niby te same padło co zwykła , ale nie do końca. Tu już masz fajną kabinkę, wspomaganie kierownicy, biegi w podłodze. Ursus wtedy gdyby chciał to wyprodukowałby naprawdę fajne ciągniki, na eksport fajne , wszystko ładne cacy lepsze ,a do kraju byle co. To samo z Bizonami. Popatrzcie na ursusy ciężkiej serii, roczniki 90+ , a nawet nie mają obicia na błotnikach, normalnie śmiech na sali ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a powiedz ilu nowych klientów ursusa byłaby wstanie (chciała) dopłacić za te obicia, przykład rok 1998 gościu kupuje nowego 914 dealer i nie tylko namawia go na 934 z ceną wyższą o 6000zł, ale rolnik nie chciał dołożyć i kupił 914 nawet bez obić na błotnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Kiedyś były inne czasy, nie każdego było stać szastać kasą. Taka prozaiczna rzecz jak obicie błotników mogłaby wtedy być chociaż jako opcja. Majątek by to nie kosztowało, a komfort poprawia. Wygłusza kabinę i zimą nie dotykasz gołej zimnej blachy. Sądzę ,że ludzie by brali. Tak samo mogłoby być być wspomaganie w opcji do C-360, to jest spore udogodnienie. Teraz prywaciarze się wzbogacają na gadzetach do Ursusa (kabiny , wspomagania i inne).


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

kurde samczyk sam sobie zaprzeczasz w pierwszych zdaniach. ta seria x34 to fajne maszynki już były ale jak widać ludzie ciemne były i nie kupowały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Najpierw gadaliśmy o starych C-360 a teraz o nowszych dużych ursusach, zdaje Ci się że sobie zaprzeczam. Ursus wprowadzając tą (XX34) serię zrobił ogromny krok na przód bo w końcu oprócz maski coś zmienili, ale i tak jest cały czas z tyłu za innymi markami. Teraz zaczęli wstawiać rewers w ciągnikach , gdzie przykładowo w mf już dawno był to standard. Ursus robił prototypy, ile kasy na to musiało pujść i poszło to wszystko w niepamięć, pokazali że potrafią coś ciekawego stworzyć , ale tylko na pokaz ;)

Ja w poprzednich postach nie powiedziałem, że wszystkie Ursusy to gów... , tylko że C-360 to złom. Ostatecznie może bym się skusił na exportówkę C-362 bo tu już jest jakiś komfort :)

Mi się podoba np. 1014 i takiego chciałbym mieć , ale nie stać mnie na niego :)

Jeździłem , C-4011, C-355, C-360, Jak dla mnie najlepiej mi się jeździło 40stką, ale i tak zdania nie zmienię ,to jest złom. Mieszkam pod lasem , kilkaset metrów odemnie idzie droga, jak słyszę z daleka wycie z mostów tych ciągników to mnie aż coś bierze :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

Kiedyś były inne czasy, nie każdego było stać szastać kasą.

 

jak kiedyś były inne czasy i nie było ludzi stać szastać kasą to jak mogli by sobie pozwolić na droższy ciągnik z lepszym komfortem,

i nie wiem czy kiedyś były inne czasy ale nawet dziś (nie wiem czy to tylko u mnie w okolicy czy nie) ludzie kupują podstawowe wersje ciągników mając taki wybór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Najpierw gadaliśmy o starych C-360 a teraz o nowszych dużych ursusach, zdaje Ci się że sobie zaprzeczam. Ursus wprowadzając tą (XX34) serię zrobił ogromny krok na przód bo w końcu oprócz maski coś zmienili, ale i tak jest cały czas z tyłu za innymi markami. Teraz zaczęli wstawiać rewers w ciągnikach , gdzie przykładowo w mf już dawno był to standard. Ursus robił prototypy, ile kasy na to musiało pujść i poszło to wszystko w niepamięć, pokazali że potrafią coś ciekawego stworzyć , ale tylko na pokaz :)

Ja w poprzednich postach nie powiedziałem, że wszystkie Ursusy to gów... , tylko że C-360 to złom. Ostatecznie może bym się skusił na exportówkę C-362 bo tu już jest jakiś komfort :)

Mi się podoba np. 1014 i takiego chciałbym mieć , ale nie stać mnie na niego :)

Jeździłem , C-4011, C-355, C-360, Jak dla mnie najlepiej mi się jeździło 40stką, ale i tak zdania nie zmienię ,to jest złom. Mieszkam pod lasem , kilkaset metrów odemnie idzie droga, jak słyszę z daleka wycie z mostów tych ciągników to mnie aż coś bierze :)

 

 

Sorki ale mnie coś bierze jak czytam takie posty ;) Jak się nie dba to się nie dziw że wyje, trzeba sprawdzać olej, luzy i nie będzie wyło...

U mnie c-360 tak wyła że ogłóchnąć można było, a co się okazało 2 nakrętki w tylnym moście były za bardzo skręcone :)

Tylko trzeba atak zmienić bo troche zjechany jest

Dla mnie jak wiecie 3512 to złom, drogi, komfort jak w c-360 w której tył nie wyje, a zrobi jeszcze mniej od c-360

Teraz pytanie czy do 3512 jest kabina z podłogą jak do c-360 ? raczej nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

qr**, każda wyje i nie gadaj ,że jak dbasz tak masz. Jeździłem wieloma, każda wyje. Jedna ciszej , druga głośniej ale każda.

Dla mnie jak wiecie 3512 to złom, drogi, komfort jak w c-360 w której tył nie wyje, a zrobi jeszcze mniej od c-360
Tutaj bym polemizował. Siedzę prawie 2 lata na af, widziałem C-360 z urwanymi przednimi kołami, rozerwane w pół, z zerwanym podnośnikiem (tobie też się urwał) z rozwalonym silnikiem, znajdź chociaż 1 fotkę rozwalonego MF255 lub Ursusa 3512 ;)
Teraz pytanie czy do 3512 jest kabina z podłogą jak do c-360 ? raczej nie
W oryginale były kabiny w pełni zabudowane. http://images03.olx..../10005030_1.jpg

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nie każda wyje widać wszystkimi nie jeździłeś, i 60 też były z kabina i płaską podłogą jak już wcześniej wspomniałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Tak masz rację to była C-362 i wyszło ich mało, kolega ma i twierdzi ,że podobno nie wyje, ale czy to prawda to nie wiem. W wakacje miałem okazję porównać C-4011, C-355, C-360. Najcichsza była C-4011, lekko słychać było wycie, a najgłośniejsza była C-360 , tam na 5 prawie nie słychać było silnika ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Kolego Samczyk może i Ursusc385zerwał podnośnik i ułamał kawałek mostu ale co miała podnieść to podniosła fakt z uszczerbkiem ale to jest już dowód że pompa i wszystko jest dobre tylko za dużo dźwignął i puściło. A nie wierze że taki MF 255 tyle dźwignie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom04    0

a czy ktoś zakładał kosz z zetora, chodzi mi głównia oto żeby tryby na koszu wałku atakującym były nie proste lecz tzw póksiężyc, i ponoć wycie nie jestjuż tak uciążliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Podobno przemek(nie pamiętam dokładnie nicku, ten co najlepszą C-355 na af) zakładał. Nie trzeba zmieniać całego kosza, tylko kupujesz koło talerzowe i wałek atakujący.

C330Ursus, nie mam pojęcia, udźwig podnośnika: MF 255: 1080 kg, Ursus 3512: 1330 kg, Mój mf choć ma zdrowiutki podnośnik by pewnie nie drygnął takiego ciężaru, a może- sam nie wiem. Co do Ursusa 3512 to bardzo możliwe. Wejdź w galerię wsk125ccm, zobacz z czym śmiga jego 3512, i daje radę z wycinakiem. Ile tu ludzi się żaliło na pompy C-360, że nie wytrzymują, tracą ciśnienie. Kombinują z tymi zamiennikami z allegro czy pompami od zetora, ja od nowości nic nie robiłem przy podnośniku, a śmiga aż miło :)

Ehh w ursusie c-355 nie dawno była wymieniana pompa wzmacnianą z tucholi a już łychy ziemi nie podniesie dry.gif
Cytat Ursusc385 , z opisu zdjęcia http://www.agrofoto....mage&img=157279

Takie są wasze cudowne C-360 ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

u mnie w 3p jest pompa od wymiany ponad 21 lat bo wymieniana była jeszcze na gwarancji, w 355 była założona ta co wymienili w 3p (bo brakowało jednego oringa i ciśnienie uciekało) i też chodziła do samego końca czyli 21 lat a przez ostatnich kilka lat przy turze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Podobno przemek(nie pamiętam dokładnie nicku, ten co najlepszą C-355 na af) zakładał. Nie trzeba zmieniać całego kosza, tylko kupujesz koło talerzowe i wałek atakujący.

C330Ursus, nie mam pojęcia, udźwig podnośnika: MF 255: 1080 kg, Ursus 3512: 1330 kg, Mój mf choć ma zdrowiutki podnośnik by pewnie nie drygnął takiego ciężaru, a może- sam nie wiem. Co do Ursusa 3512 to bardzo możliwe. Wejdź w galerię wsk125ccm, zobacz z czym śmiga jego 3512, i daje radę z wycinakiem. Ile tu ludzi się żaliło na pompy C-360, że nie wytrzymują, tracą ciśnienie. Kombinują z tymi zamiennikami z allegro czy pompami od zetora, ja od nowości nic nie robiłem przy podnośniku, a śmiga aż miło :)

Cytat Ursusc385 , z opisu zdjęcia http://www.agrofoto....mage&img=157279

Takie są wasze cudowne C-360 ;)

 

 

To akurat wina zaworu, na nowej pompie od zetora dawał 50at :)

Co do tej pęknietej pokrywy to przód w góre i jak opad to opad, pokrywa i kawałek mostu wyrwane tego czegoś to żaden ciągnik o tej mocy by nie wytrzymał

Wiem że @wsk125ccm wozi 3512 wycinakiem kiszonke, tylko że on ma całkiem inny wycinak, który aż tak nie obciąża podnośnika i ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

samczyk masz racje. 4011 nie wyła wogóle za nowości teraz moze i troche daja znak ale to są lata 60. Ale C-360 to jest katorga ;) C-360 wyły, wyją i wyć będą. Jakoś Zetory nie wyją i nie trzeba im nic dokręcać... Widać ze zagraniczne :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zetor nie zagraniczny tylko zza miedzy he he. Pepiki lepiej się przyłożyły do dyfra i tyle. 60-tka ma proste zęby jak w sieczkarni i będą one wyły. Może nowe i dobrze ustawione jakiś czas będą spokojne ale z czasem i tak zacznie je słychać. A 40-ka ma idento patent. Ja mam 4011 z 72 roku i już zatyczki w uszach na 5-ce nie pomagają. Miesiąc temu zdjąłem podnośnik i po tylu latach pracy prócz może większego luzu wizualnie nie widać PRAWIE żadnego zużycia. A wyje. Niestety trzeba się przyzwyczaić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

60-tka i zetor ma przekładnie główną z uzębieniem Gleasona-łukowo-kołowe a nie jak napisał kolega wyżej proste, a przyczyną wycia jest zła regulacja przekładni (czesi się lepiej przyłożyli w regulacji)a u nas aby sztuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nie tylko regulacja chociaż ona też ma znaczenie, jest jeszcze kwestia użytych materiałów bo np biorąc jakiś tryb ze skrzyni zetora i stukając w niego np kluczem jest głuchy dźwięk a z jakimś trybem ze skrzyni 60 w podobnej sytuacji dźwięk jest jak z "dzwona" znaczy dzwoni poprostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

To chyba odwrotnie tryb ze skrzyni zetora "dzwoni" bo jest to oznaka że jest z dobrego materiału i jest dobrze zahartowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj