Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A przetłumaczyć za trudno? Ciesz się z tego co jest.

Kluczyk wyłącza się przez przyciśnięcie i przytrzymanie przycisku (na wycieraczce) aż do piknięcia a licznik ma być w tym momęcie ustawiony na mth całkowitych bo jak przestawisz na mth dzienne (podlicznik) i przytrzymasz przycisk to skasujesz wskazanie podlicznika.

Opublikowano

Witam nic ciekawego nie znalazłem i podpinam się z innym problemem a mianowicie odpowietrzenie sprzęgła ares550rx na mechanicznym rewersie i 4 półbiegach. Miał ktoś z tym problem ?

Opublikowano

Sprzęgło odpowietrza się odpowietrznikiem na korpusie skrzyni w pobliżu sprzęgła po prawej stronie, wygląda trochę jak wystający sworzeń z ruchomym środkiem osłonięty gumowym kapturkiem. Do odpowietrzenia trzeba rozgrzać olej w skrzyni, przeprowadza się je na wolnych obrotach silnika i raczej z pomocą drugiej osoby ( istnieje możliwość że odpowietrznik może się zaciąć i wyrzuci wtedy sporo oleju).

Pytanie tylko dlaczego się zapowietrzyło.?.?

Opublikowano

Ok odpowietrznik jest na pompce sprzęgła po prawej stronie to raczej złącze do sprawdzanie cisnienia ale tez mozna odpowietrzac a powodem było wymątowanie pompki sprzęgła po ponownym zamątowaniu lipa nic nie daje na sprzęgło dodam ze do pompki dochodzi ciśnienie z układu

Opublikowano

kolego jak możesz to daj znać czy pomogło, w mf-ie tylko takim sposobem sprzęgło zaczęło działać poprawnie, żadne inne próby odpowietrzenia nie pomagały.

Opublikowano

No w MF właśnie tak i ja miałem przypadek dosłownie dwa podejścia i ok a tu nic. Trzeba będzie tak samo zrobić może się odpowietrzy. kumpel siedział nad aresem też z tym samym problemem dwa dni i w końcu się udało.

Opublikowano

nie chce zakładac nowego tematu wiec spytam tutaj

.jestem posiadaczem aresa 550 od pewnego czasu silnik pracuje nie równo obroty na postoju skacza rowniez w czasie jazdy na równym gazie potrafi sobie przyspieszyc lub zwolnic.gdzie szukac przyczyny?nasuwa mi sie pompa wtryskowa(regulator) a moze macie iine pomysły????

Opublikowano

orginalnie jest filterek z wbudowanym zaworkiem zeby sie paliwo nie cofalo .ja dosyc dlugo sie meczylem z tym filtrem. najpierw kupilem nowy( oryginalny claasa) po 2 tyg sie zatkal. potem wyczyscilem stary( dalo sie go rozkrecic) . po ktoryms z rzędu rozkreceniu pekla obudowa i sie wkurzylem kupilem oddzielnie zaworek zwrotny oddzielnie jednorazowy filterek przelotowy zlorzylem i chodzi a jak sie zapcha to mam w zapasie w garazu nowy ( kupiłem kilka bo to pare zł). pamietaj zeby zalozyc filtr blizej baku a dopiero za nim zaworek

Opublikowano

Tak kolego masz rację że kalibracja jest taka jak w MF ponieważ skrzynie do tych ciągników pochodzą od jednego producenta. (GIMA) O ustawieniu "agresywności" przełączania nic instrukcja nie wspomina, z rozmowy z serwisantami też nie wynika aby coś takiego występowało w tym modelu. Chyba sterownik tego nie obsługuje, choć mogę się mylić.

Opublikowano

panowie moze ktos podrzucic jakie opory powinny byc na cewkach od jazdy i od półbiegów, bo wydaje mi sie ze przy przełaczaniu półbiegów za bardzo szarpie, ale niema regóły na który półbieg i nie zawsze sie tak dzieje czasem ładnie przerzuci

Opublikowano

Witam, mam taki problem z aresem 656 z 2004 roku, jak przełaczam półbiegi 1/2/3/4 to na 1/2 przyspiesza a na 3 pólbiegu zwalnia a na 4 znowu przyspiesza, związku z tym moje pytanie jak sprawdzić ciśnienie na rozdzielaczu i gdzie muszę się podpiąć i jakie powinno być ciśnienie na każdym z nich  . Cewki i elektryka powinny być dobre

Opublikowano (edytowane)

Witam

Czy ktoś wymieniał pompę wody w aresie 550- czy dało by się wymienieć same uszczelnienia? Bo pompa wygląda jakby była nierozbieralna. Pompa ma nieszczelność ubywa szklankę płynu na miesiąc kapie po pasku- trochę to denerwujące. (dla innych- aby wyjąć pompę trzeba z niej wykręcić 4 szpilki i dopiero wentylator z obudową i tym sprzeęgłem wiskotycznym wyjdzie na bok)

post-22802-0-20700000-1479565072_thumb.jpg

post-22802-0-76843700-1479565090_thumb.jpg

post-22802-0-66045800-1479565117_thumb.jpg

Edytowane przez grzepo
Opublikowano

 

Regulacja Agresywnosci

 

B . Adjusting the Power Shuttle

progressive shifting

Note: During the procedure, if the Power Shuttle

lever is placed in neutral or the ignition cut, the

modifications are not memorised.

1. Engine stopped, turn it on and wait for the A, B, C,

D Hare / Tortoise range indicator lights to go out.

Note: Do not press the clutch pedal.

2. Maintain the Power Shuttle lever in the manual

declutched position and press on the differential

lock switch for at least 4 seconds.

The A, B, C and D indicator lights must light and

remain lit to indicate access to the Adjustment

mode. Release the differential lock switch.

3. Select the clutch whose parameters require modification

by placing the Power Shuttle lever in the

Forward or Reverse position.

After approximately 4 seconds, the Forward and

Reverse indicator lights come on and remain lit.

4. Choose to increase or decrease the progressiveness

of the selected clutch by pressing on the

differential switch. With each press, a direction

indicator remains lit. Forward to obtain a faster

reaction, Reverse to obtain a slower reaction.

Note: Only a single increase or decrease operation

of calibration parameters is authorised on

each access to adjustment mode. A sixth

access to adjustment mode is impossible; it is

necessary to recalibrate the Power Shuttle.

5. To modify the opposite clutch, change the position

of the lever and carry out operations 3 and 4 again.

6. To validate your modifications, place the Power

Shuttle lever in the manual declutched position for

at least 4 seconds. The reset of the Autotronic is

shown by all the indicator lights that go off, then

either the Dynashift or Speedshift indicator light

should light.

Note: If, before the validation time of 4 seconds

has passed, the Power Shuttle lever is returned

to :

- Neutral, the modifications are ignored.

- Forward or Reverse, the modifications must

be carried out from operation 3 on.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v