gienek1312

Duzy dum z komina zetor 5211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gienek1312    0

Witam,

Mam taki problem w moim zetorze 5211 tzn. gdy uruchomię silnik strasznie kopci na niebiesko

Ktoś wie co moze byc tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    170

jak końcówki to by na czarno kopcił a jak an niebiesko to olej znajduje się w komorze spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    371

Olej w komorze spalania w 99% oznacza zużye pierścienie i silnik po prostu bierze olej.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2m    0

Czyli należałoby wymienić pierścienie + tłoki, ewentualnie tuleje gdyby były przydarte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

Mam ten sam problem. Jak ściągnę kolektor wydechowy to mi dymi na zimnym z trzeciego cylindra nawet teraz latem.Postepowało to z roku na rok coraz mocniej.

Było robione:

-trzy różne zestawy końcówek wtrysków

-cały zestaw naprawczy na trzecim cylindrze

-cisnienie na wtryskach ustawiane od 150 do 200

-pompa u regeneracji i w kolejnym zakładzie sprawdzana

-wyciągany wałek rozrządu

-regulacja zaworów

- sprawdzenie lasek popychaczy

-rozebranie całego rozrządu i przestawianie na kołach pompy i rozrządu o ząbek w prawo i w lewo

- przestawienie na sprzęgiełku pompy

-sprawdzenie filtrów paliwowych i podanie paliwa z bańki z góry

-sprawdzanie na różnych paliwach, nawet opałówce

-założona trzecia pompka zasilająca

-wymieniony zaworek na zwrotny na pompie

-podmieniona pompa paliwowa od innego zetora

-głowice zamieniane między sobą i dane do sprawdzenia do zakładu

-sprawdzenie pojemności komór tłoków i korbowodów

-sprawdzana kompresja na wszystkich cylindrach

i pewnie coś by sie jeszcze znalazło...

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

u mnie tez dymi jak opętany jak zimy ale chodzi rowno oleju nie bierze , jak sie rozgrzeje to pod obciazeniem prawie dymku nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    34

Podkładki pod wtryskami mają znaczenie,fabrycznie nie było.U mnie dymi z pierwszego.Po wyjęciu podkładki się poprawiło chociaż nie do końca.Prawdopodobnie wtrysk za mało wystaje z głowicy.Pompa musi być dobrze ustawiona ,nie tylko równe dawki ale i kąt początku wtrysku każdej sekcji musi być taki sam.Jak ustawiacie kąt pw. z gazem na max to niestety na znaki na kole zamachowym nie pasuje,tylko wychodzi póżniej na około 10stopni przed gmp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj