gienek1312

Duzy dum z komina zetor 5211

Polecane posty

gienek1312    0

Witam,

Mam taki problem w moim zetorze 5211 tzn. gdy uruchomię silnik strasznie kopci na niebiesko

Ktoś wie co moze byc tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    144

jak końcówki to by na czarno kopcił a jak an niebiesko to olej znajduje się w komorze spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    370

Olej w komorze spalania w 99% oznacza zużye pierścienie i silnik po prostu bierze olej.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2m    0

Czyli należałoby wymienić pierścienie + tłoki, ewentualnie tuleje gdyby były przydarte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

Mam ten sam problem. Jak ściągnę kolektor wydechowy to mi dymi na zimnym z trzeciego cylindra nawet teraz latem.Postepowało to z roku na rok coraz mocniej.

Było robione:

-trzy różne zestawy końcówek wtrysków

-cały zestaw naprawczy na trzecim cylindrze

-cisnienie na wtryskach ustawiane od 150 do 200

-pompa u regeneracji i w kolejnym zakładzie sprawdzana

-wyciągany wałek rozrządu

-regulacja zaworów

- sprawdzenie lasek popychaczy

-rozebranie całego rozrządu i przestawianie na kołach pompy i rozrządu o ząbek w prawo i w lewo

- przestawienie na sprzęgiełku pompy

-sprawdzenie filtrów paliwowych i podanie paliwa z bańki z góry

-sprawdzanie na różnych paliwach, nawet opałówce

-założona trzecia pompka zasilająca

-wymieniony zaworek na zwrotny na pompie

-podmieniona pompa paliwowa od innego zetora

-głowice zamieniane między sobą i dane do sprawdzenia do zakładu

-sprawdzenie pojemności komór tłoków i korbowodów

-sprawdzana kompresja na wszystkich cylindrach

i pewnie coś by sie jeszcze znalazło...

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

u mnie tez dymi jak opętany jak zimy ale chodzi rowno oleju nie bierze , jak sie rozgrzeje to pod obciazeniem prawie dymku nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    34

Podkładki pod wtryskami mają znaczenie,fabrycznie nie było.U mnie dymi z pierwszego.Po wyjęciu podkładki się poprawiło chociaż nie do końca.Prawdopodobnie wtrysk za mało wystaje z głowicy.Pompa musi być dobrze ustawiona ,nie tylko równe dawki ale i kąt początku wtrysku każdej sekcji musi być taki sam.Jak ustawiacie kąt pw. z gazem na max to niestety na znaki na kole zamachowym nie pasuje,tylko wychodzi póżniej na około 10stopni przed gmp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemrolnik
      ZETOR 7211
       
      DaneTechniczne:
       
      Rok produkcji: 1987r.
      Silnik typu : Z7201 4cyl.
      Pojemność : 3595cm3
      Moc: 66km przy 2200obr./min
      Pojemność zbiornika paliwa: 70L
      Wysokość na kołach r28 to 265cm
      Wydatek pompy hydraulicznej to 30L/ 160Bar
      Udźwig TUZ to 2400KG
      Opony Tył/przód to 16.9r28/ 7,50-20
       
      Skrzynia biegów to 10/2, Bieg 4 i 5 synchronizowany.
      WOM zależny/niezależny 540/1000obr/min
       
      Ceny za taki model górują od 25tyś do 35-38tyś.
      Jest u mnie od nowości, czyli od 1989r.
      Pracuje z agregatem uprawowym 3m i pługiem 3skibowym UG.Jest to ciągnik główny,pracuje na 10ha.Mtg to ma około6-5,5tyś Niewiem ponieważ w tej serii zetorów często siadały te liczniki mtg.
      Remontu silnika nie było od nowości, ale już powoli się szykuję.
      Usterki: Usterek z winy ciągnika niebyło, były tylko z winy użytkowania. A mianowicie siłownik pomocniczy się posypał, tzn. od siania nawozów i płukania wodą ma wżery, i się nie nadaje już do niczego. Po 4tyś mtg. Około. Poszła tarcza sprzęgłowa. Po ponad 5tyś mtg, poszedł Simmering między skrzynią biegów a tarczą sprzęgłową, koszt to około300zł, z robotą.
       
      Koszt serwisowania: wymiana oleju kosztuje około 100zł. Filtry paliwa to groszowe sprawy.
       
      Kabina bardzo komfortowa, sczelna, cicha, duża. Praca w tej kabinie jest przyjemnością. Jest także w kabinie ogrzewanie, szyberdach.
       
      Silnik jest bardzo wytrzymały(jeszcze nie remontowany, i nie pali oleju) Około 6tyś mtg. Ma w obecnej chwili.
       
      Wom jest dobry, lekko się włącza.
       
      Spalanie, szacuję mniej więcej około 7-10 litrów na godzinę ciężkiej pracy.W transporcie spali około 5-6 litrów ON na godzinę.
       
      Opinia na temat 7211 wg. mnie jest bardzo dobra, Bardzo mało awaryjny ciągnik, komfortowy, łatwy dostęp doczęści.
       
      Plusy:
      +duża kabina,
      +wspomaganie,
      +szerokie opony,
      +zmiana prędkości reakcji tylnego TUZ,
      +trzy regulacje podnośnika, D M P. (D -siłowa M- mieszana P-pozycyjna)
       
      Minusy:
      -Spalanie.
       
      Ponowny zakup?
      Oczywiście że tak.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Kobra66
      Witam koledzy! Potrzebuję instrukcji napraw zetora 7211 jak również katalogu części. Głównie interesuje mnie kolumna kierownicza, jeśli mógłby mi ktoś pomóc w tym temacie to było by super. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj