Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Radi18t

coś blokuje tylny most i nie rozłącza WOM

Polecane posty

Radi18t    2

witam mam problem z 155.54 99r. przy zawracaniu po naciśnięciu sprzęgła wyraznie czuć ze ciągnik hamuje deptałem blokade mostu i nic;/ co to może być? a z wałkiem to mam tak ze pozycje 540/1000 musze wybrac na zgaszonym silniku a odpalam na zał. wałku:/ i wajhą po lewo od siedzenia wałka nie rozłącza!! olej w skrzyni jest !! prosze o pomoc i z góry dziękuje!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Podstawowe pytanie kolego zadałeś, jeśli masz włączony napęd to przy ostrym skręcie nawet z dużej górki się zatrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Radi18t    2

a nie wiem! napęd działa ale czy rozłącza?? musze sprawdzic czy rozłacza napęd! a co z WOM??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    8

co do WOM to to najpierw sprawdż czy siłownik co wciska sprzęgło ll stopnia wogule działa , jeśli działa to może kwestia regulacji długości tłoczyska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radi18t    2

a gdzie ten siłownik?? mam ten ciągnik 6miechów to nie bardzo sie orientuje! wczoraj odkryłem ze rozłącza wałek ale na wyzszych obrotach;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    8

siłowniczek jest z lewej strony przy skrzyni biegów pod schodkami ,taki krótki około 10 cm a skoro rozłącza ci przy wyższych obrotach to może być usterka hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

O właśnie, diagnozę można zacząć od zmierzenia ciśnienia w układzie. Przypuszczam że napęd dopiero na wyższych obrotach zostaje rozłączony???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radi18t    2

no nie wiem cy na wyższych wydaje mi sie ze naped rozłącza sie i załącza prawidłowo co do wałka do podkręciłem troche ten siłownik zobaczymy!! a hydraulika działa raczej poprawnie bo podnosi cięzki pług i agregat uprawowo siewny i wspomaganie działa dobrze wiec chyba hydraulika jest ok!! pompa jest roczna moze dwuletnia!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Ilu sekcyjna jest pompa, to nie musi być wina pompy, ja miałem podobnie w 110.54 z rozłączaniem napędu, pod zawór podszedł opiłek i otworzył go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marioc14
      Witam niedawno kupilem  i mam takie pytanie czy szum w tylnym moscie i nagrzewanie sie go jest normalne ?
    • Przez kaniuka125
      Witam.Pięć lat temu zakupiliśmy ciągnik (nowy),wybór padł na Zetora proxime plus 8541,najważniejszym powodem wyboru była dostępność i cena części,teraz kiedy został uszkodzony tylny most i cały korpus jest do wymiany słysze że na części trzeba czekać 2-3 tygodnie.Dziś od daty zamówienia mija 39 dni a kiedy dzwoniłem dzisiaj do Kalisza to "proszę zadzwonić w czwartek to może coś będzie wiadomo".Kiedy mówiłem o ciągniku zastępczym czy jakiejś rekompensacie to mnie wyśmiali!!!Nie mam innego ciągnika podobnej mocy a jest on moim głównym koniem więc wszystka robota stoi.Za robote pilną musiałem zapłacić najmując ciągnik..Część mi potrzebną muszą dopiero wyprodukować bo nie ma takiej na stanie nawet w Czechach co jest dla mnie śmieszne w takiej firmie. Koszt korpusu to 9500 z VAT Pisze to tylko dlatego żeby wyrazić swoje rozgoryczenie i niechęć do marki.Przestrzegam również innych żeby wiedzieli co robią kupując ZETORA.Stanowcze NIE DLA ZETORA.
    • Przez dzikijohn
      Witam, ostatnio zablokowało prawe koło na postoju. Stał długi długi czas a potem ja mu w gaz delikatnie a prawe koło stawi opór. Powoli do tyłu, do przodu, rozbujałem i poszło. Z czego może to wynikać? Temperatury nie były zbyt niskie - 5stopni więc nie sądzę że to wina oleju... Mogło być tak że się przegub zwyczajnie zastał?
    • Przez tomn95
      Witam wiecie może jak przerobić ten most na przekaźnik? jedną oś chce skrócić a drugą zaspawać żeby zablokować układ różnicowy. Tylko nie mam pojęcia jak skrócę jeden i wyrzucę łożysko jak to potem usztywnić i przerobić na przekaźnik ?
    • Przez DodoRolnik
      Witam mam problem z moją valtrą velmet 8050, mianowicie chodzi o przedni most w którym coś trzeszczy , jeżeli chodi o olej to proszę również o dane jaki olej do mostu mam wlać. Dziękuje Pozdrawiam
×