Skocz do zawartości
pepcio15

czy wtryski od c-360 pasuja do zetora 7711

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
pepcio15    0

czy wtryski od c-360 pasuja do zetora 7711 bo podobno ciagnik po zmianie wtrysków od c - 360 mniej pali a moc jest ta sama ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co da zmiana wtrysków jak pompa zostanie ta sama? Wtryskiwacze tylko rozpylają paliwo, żeby mniej ciągnik mniej palił pompa musi podać mniej paliwa. Nawet wtryskiwacze od Perkinsa nie pomogą ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57
Co da zmiana wtrysków jak pompa zostanie ta sama? Wtryskiwacze tylko rozpylają paliwo, żeby mniej ciągnik mniej palił pompa musi podać mniej paliwa. Nawet wtryskiwacze od Perkinsa nie pomogą ;) .

dokładnie

możesz jedynie ustawić wtryski jak leją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

torz wiadomo im wieksza moc tym więcej pali

pepciu raczej mniej nie bedzie palił po zmianie na wtryski 360 moze nawet wiecej mniejsza dokładnośc wykonania , a spalanie podobno zmniejszyc moze pompa rotacyjna (taka jak w 360 3P) a co jest takie duże acha jesli masz zużytą pompę to może ona zwiększyc spalanie przy jednoczesnym spadku mocy niekiedy wystarczy regulacja pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Sąsiad założył wtryski od C-360 do zetora, bo tak mu doradzili w sklepie, bo nie mieli innych. Miało wszystko być ok, ale niestety nie było. Gwinty sie zgadzały, ale silnik gorzej palił i miła mniej mocy. Po czasie okazało sie że żle zurzywały sie tuleje z cylindrami(robił się owal). Spowodowane to było tym że wtryski od C-360 maja jedna dziurke i paliwo było wtryskiwane bardziej kierunkowo. Natomiast wtryski od zetora miały trzy dziurki, a wiec paliwo było inaczej rozpylane w komorze. Zakładając wtryski odwrotnie nie wiem czy sa jakieś przeciwskazania. Ale jak pisali wcześniej to pompa decyduje ile pali i jaką ma moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rozpylacze od c 360 mają 4 otwory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Ok nie będę się sprzeczał, masz racje. ;) Ale fakt faktem że wtryski były od C-360 i ciągnik chodził kiepsko, dużo palił, no i psuł silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

wtryski do 355mają 4 otworki ,a do 60 mają 5 otworków co między innymi daje te 7km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
wtryski do 355mają 4 otworki ,a do 60 mają 5 otworków co między innymi daje te 7km

Same dziurki to za mało , ważne czy tak samo głęboko wchodzą i kąt rozpylania. Np. jeśli płycej i większy kąt, to nie będzie trafiać właściwie do komory w tłoku a nad tłok i może być problem z paleniem uszczelki pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
O to to. O to mi chodziło @zorzyk2 :P

Kolega miał problem z uszczelkami pod głowicami w mercedesie - ciągniku siodłowym. Po sprawdzeniu i regulacji wtryskiwaczy założył nowe podkładki miedziane pod wtryskiwacze(kupione w serwisie), dopiero przy trzeciej wymianie uszczelki zauważył ślady wtryskiwania paliwa na brzegach tłoka. Przyczyna - stare podkładki miały 0,5mm nowe ok. 2mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

gdy kupiłem 360 mało palił ,był silny, nie dymił ale było słychać tak zwaną twardą prace silnika,

okazało się że ciśnienie wtrysku było ustawione na 200 at

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    25

A ja mam takie pytanie:

czy pod wtryskiwacze mają być dawane podkładki miedziane dla uszczelnienia,bo w katalogu nic takiego nie ma!

a w instrukcji obsługi jest napisane że powierzchnia styku wtryskiwacza z gniazdem ma być dobrze wyczyszczona żeby dobrze dolegało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Pod wtryskiwacz musi być podkładka ,a gniazdo musi być dokładnie wyczyszczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

pod wtryskiwacze nie trzeba wkładać podkładek tam jest stożek który załatwia sprawę , ale można nikt tego nie zabrania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

stożek koroduje a trudno go naprawić jeśli nie dasz w starej głowicy to będzie robił bańki kiedy sprawdzisz olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wtryski pasują od zetora 5211 do c-360.Do cztałem się w książce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    167

a czy pod wtryskiwaczami w zetorze  6211 7211 sa podkładki a jak sa to gdzie na glowicy czy w tym otworze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×