Skocz do zawartości
News
pepcio15

czy wtryski od c-360 pasuja do zetora 7711

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
pepcio15    0

czy wtryski od c-360 pasuja do zetora 7711 bo podobno ciagnik po zmianie wtrysków od c - 360 mniej pali a moc jest ta sama ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co da zmiana wtrysków jak pompa zostanie ta sama? Wtryskiwacze tylko rozpylają paliwo, żeby mniej ciągnik mniej palił pompa musi podać mniej paliwa. Nawet wtryskiwacze od Perkinsa nie pomogą ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59
Co da zmiana wtrysków jak pompa zostanie ta sama? Wtryskiwacze tylko rozpylają paliwo, żeby mniej ciągnik mniej palił pompa musi podać mniej paliwa. Nawet wtryskiwacze od Perkinsa nie pomogą ;) .

dokładnie

możesz jedynie ustawić wtryski jak leją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    78

torz wiadomo im wieksza moc tym więcej pali

pepciu raczej mniej nie bedzie palił po zmianie na wtryski 360 moze nawet wiecej mniejsza dokładnośc wykonania , a spalanie podobno zmniejszyc moze pompa rotacyjna (taka jak w 360 3P) a co jest takie duże acha jesli masz zużytą pompę to może ona zwiększyc spalanie przy jednoczesnym spadku mocy niekiedy wystarczy regulacja pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Sąsiad założył wtryski od C-360 do zetora, bo tak mu doradzili w sklepie, bo nie mieli innych. Miało wszystko być ok, ale niestety nie było. Gwinty sie zgadzały, ale silnik gorzej palił i miła mniej mocy. Po czasie okazało sie że żle zurzywały sie tuleje z cylindrami(robił się owal). Spowodowane to było tym że wtryski od C-360 maja jedna dziurke i paliwo było wtryskiwane bardziej kierunkowo. Natomiast wtryski od zetora miały trzy dziurki, a wiec paliwo było inaczej rozpylane w komorze. Zakładając wtryski odwrotnie nie wiem czy sa jakieś przeciwskazania. Ale jak pisali wcześniej to pompa decyduje ile pali i jaką ma moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rozpylacze od c 360 mają 4 otwory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Ok nie będę się sprzeczał, masz racje. ;) Ale fakt faktem że wtryski były od C-360 i ciągnik chodził kiepsko, dużo palił, no i psuł silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

wtryski do 355mają 4 otworki ,a do 60 mają 5 otworków co między innymi daje te 7km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
wtryski do 355mają 4 otworki ,a do 60 mają 5 otworków co między innymi daje te 7km

Same dziurki to za mało , ważne czy tak samo głęboko wchodzą i kąt rozpylania. Np. jeśli płycej i większy kąt, to nie będzie trafiać właściwie do komory w tłoku a nad tłok i może być problem z paleniem uszczelki pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
O to to. O to mi chodziło @zorzyk2 :P

Kolega miał problem z uszczelkami pod głowicami w mercedesie - ciągniku siodłowym. Po sprawdzeniu i regulacji wtryskiwaczy założył nowe podkładki miedziane pod wtryskiwacze(kupione w serwisie), dopiero przy trzeciej wymianie uszczelki zauważył ślady wtryskiwania paliwa na brzegach tłoka. Przyczyna - stare podkładki miały 0,5mm nowe ok. 2mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

gdy kupiłem 360 mało palił ,był silny, nie dymił ale było słychać tak zwaną twardą prace silnika,

okazało się że ciśnienie wtrysku było ustawione na 200 at

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    26

A ja mam takie pytanie:

czy pod wtryskiwacze mają być dawane podkładki miedziane dla uszczelnienia,bo w katalogu nic takiego nie ma!

a w instrukcji obsługi jest napisane że powierzchnia styku wtryskiwacza z gniazdem ma być dobrze wyczyszczona żeby dobrze dolegało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Pod wtryskiwacz musi być podkładka ,a gniazdo musi być dokładnie wyczyszczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

pod wtryskiwacze nie trzeba wkładać podkładek tam jest stożek który załatwia sprawę , ale można nikt tego nie zabrania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

stożek koroduje a trudno go naprawić jeśli nie dasz w starej głowicy to będzie robił bańki kiedy sprawdzisz olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wtryski pasują od zetora 5211 do c-360.Do cztałem się w książce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    236

a czy pod wtryskiwaczami w zetorze  6211 7211 sa podkładki a jak sa to gdzie na glowicy czy w tym otworze?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
    • Przez Wieczor
      Witam wszystkich
      Potrzebuję pomocy jak już wyżej wspominałem w zakresie zrobienia elektronicznego wskaźnika poziomu ziarna w skrzyni. Poznaniak S043. Chciałbym go trochę uwspółcześnić i zrobić komputer do sterowania parametrami siewnika ,jak na razie idzie mi dobrze tylko napotkałem problem właśnie z tym wskaźnikiem. Próbowałem już czujnika do paliwa ale ma za małą skale odchylenia. Jestem otwarty na wszystkie propozycje. Jeśli można zależało by mi na gotowym czujniku (do kupienia).   
    • Przez kubox9876
      Potrzebuje przekładni o przełożeniu 1:2 żeby zwiększyć obroty pompy. Paski odpadają.Jakieś pomysły żeby to zrobić jak najmniejszym kosztem A żeby zdawało egzamin. Albo jest możliwość żeby po prostu obrócić obroty bo mam skrzynie biegów.
      Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.