Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
pestus    0

witam

mam problem z masseyem 6290

jak na swoja moc to jest slaby,

kupilem go nie dawno i wczoraj podczepilem do niego plug KVERNELAND AB 100 i cieżko miał go ciągnać.

Miałem turbine w regeneracji i nic to nie dalo

powiedzcie jak można sprawdzic czy nie jest dawka zmniejszona w nim.

Dodam ze on był sprowadzony z Francji.

z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pestus    0

rocznik 2000

a w grudniu z francji sprowadzony, kupilem go w lutym

a mth ma 5609

turbo sprawdzone, membrana w pompie cala

nie kopci zadnych problemow innych nie ma oprocz tej mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pestus    0

jakos nie chce mi sie wiezyc ze cofneli

bo mam wszystko kiedy co robione bylo i kiedy w serwisie we Francji byl

tylko raz jakis czujnik od chamulcow wymieniany byl i nic wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kwietus    1

NIe mozę być że on ma tyle lat i tylko to wymieniane pasek od pompy wodnej trzeba wymieniac co sezon lub co 1200mth ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Obawiam się, że dawka nic tu nie pomoże. Prawdopodobnie silnik prosi się o remont. Nie sugeruj się przebiegiem. Prawdopodobnie masz licznik z mechanicznie obracającymi się cyferkami. Przestawienie go to dla wprawnego kilkanaście minut łącznie z wyjęciem i włożeniem. Zwiększając dawkę osiągniesz tylko wyższe spalanie, mocy raczej wiele nie przybędzie. Oczywiście zakładam, że cały układ paliwowy jest sprawny. Sprawdzałeś pompkę zasilającą, filtry paliwa i powietrza, odpowietrzenie zbiornika? Możesz dać pompę wtryskową do sprawdzenia w specjalnym zakładzie.

Rozumiem, że porównywałeś go z podobnymi traktorami i tym pługiem i twoje oczekiwania względem tego ciągnika nie są wygórowane. Z jakimi obrotami, jakim pługiem, z jaką prędkością, jak głęboko i na jakiej ziemi orzesz?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pestus    0

Ale zacznimy od tego co napisałem wcześniej ze żadnego dymu nie puszcza nawet przy ciężkiej pracy.

Więc według mnie wyklucza się sie silnik.

Na jesień orałem PRONARem 1025 i pług KVERNELAND AB 100 a na wiosne już MFem i ten sam pług

PRONARem orałem ok 10-11km/h na piaskach a MF wychodzi od 5 do 7-8km/h a miedzy nimi jest róznica ok 40KM więc MF powinien śmiechem ten pług ciągnąć.

jeśli chodzi o układ paliwowy to wszystkie filtry wymieniłem jakiś tydzień po zakupie (tzn. jak przyjechal do mnie). Popmka sprawna. Filtry powietrza też zmieniane.

I planuje właśnie dać pompę wtryskową do sprawdzenia.

A jeśli chodzi o porownywanie do ciągników podobnej mocy to miałem n a testach NH T7 170 (145KM) AUTO COMAND to na tej samej ziemi orałem ok 16-17km/h

więc jest różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Sprawdź tą pompę Sprawdź też czy ciągnik lekko się toczy, że nie staje od razu jak wciśniesz sprzęgło jak byś hamował. Więcej nic do głowy mi nie przychodzi. Poluzuj korek w zbiorniku ewentualnie sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
haszek1989    9

zobacz filterek przy pompie wtryskowej , bo nie wiem czy ten massey ma filterek przy pompie wtryskowej na wlocie, ja w moim 4270 miałem, i tam co jakiś czas musiałem czyścić bo miałem z tym problem,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pestus    0

dopiero wczoraj dalem pompe do przegladu

i sie wtedy przekonamy czy cos sie poprawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
huzar2112    0

witam mam podobny problem z mocą w mf 6255 filtry wymienione przepona w pompie cała a mocy mu brak dymu z rury nie zobaczy może kolega pestus coś napisze jak znajdzie przyczynę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

To nie c 360. Zużyty silnik nie oznacza chmury dymu. Może być zużyty i nie dymić. Chociaż nie twierdze, że w tych przypadkach tak jest. Wielu patrzy na to czy dymi z odmy i tłumika i wyciąga wnioski. A to nie zawsze coś znaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartius17    0

witam koledzy ja mam też mf 6290 i doznałem spadku mocy na własnej skórze, ale u mnie przyczyną była pęknięta membrana w pompie. I w pierwszym przypadku dobrze bym to sprawdził, czy membrana jest cała bo mi też sie wydawało że jest cała a miała naprawdę małe pęknięcie i czy przewody od kolektora ssącego do pompy nie są uszkodzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pestus    0

pompa po naprawie byla rozwalona 2 tyg na czesci czekalem koszt 700 zl i jest moc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turas20    6

Panowie mam problem ze swoim 6255 nie mogę go wkręcić na obroty pod obciążeniem i nawet w czasie transportu.Po spadku mocy wyskoczyla kontrolka od filtra powietrza.Filtr nowy wraz z wkładem,filtr paliwa nowy,sitko na pompce zasilającej wyczyszczone.Czy przyczyna może być slabe napięcie na akumulatorze i jakiś czujnik nie ma odpowiedniego napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Silnik 100% mechaniczny, prądu potrzebuje tylko cewka gaszenia na pompie więc to nie wina, żadnego czujnika.

Wcześnie z tym samym obciążeniem było ok? Bo ogólnie ten silnik do zbyt żwawych nie należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turas20    6

Dymu pod obciążeniem brak.Tylko na postoju puszcza sobie chmurkę.Wczesniej bylo Oki z uciągiem.Dzisiaj na pompie wtryskowej wyjalem sitko które bylo zapchane i może przez to nie mogłem go wkręcić na obroty.Wymienie sitko i zobaczymy czy pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może wie czy 6280 posiada również te membranę w pompie, bo ja szukałem i u mnie nic nie ma..

Dodam że jedyny przewód idący do kolektora ssącego to przewód od świecy płomieniowej/żarowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×