Skocz do zawartości

Polecane posty

Massey294s    2

Witam. Miałem słabe ciśnienie oleju, nawet agregatu 600 kg nie chciał podnieść, komorę od prasy zwijającej ledwo, ledwo. Zmierzyłem ciśnienie na złączu wyjścia hydraulicznego i wyszło na ciepłym poleju na pełnym gazie 1,3 MPa. Nie myśląc długo oddałem pompe hydrauliczną do regeneracji (tą, która zamocowana jest w deklu rozrządu silnika). Zamontowałem pompę i ciśnienie nie wiele się zwiększyło, bo do ok 1,5 MPa na rozgrzanym oleju. Jakoś podnosi ten agregat, ale tylko na pełnym gazie. Nie chce odrazu obwiniać źle zregenerowanej pompy. Co może być jeszcze nie tak? Słyszałem, że w skrzyni jest pompa, która odpowiedzialna jest za podanie oleju do głównej pompy. Czy to prawda? Dodam, że układ przed jak i po wymianie często się zapowietrza (musze luzować rurkę wysokiego ciśnienia przy pompie, dopóki nie popłynie olej. Co jeszcze może być nie tak? W czym szukać błędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

Nie wiem jak jest dokładnie w 294s ale wygląda z Twojego opisu że jest tak samo jak w serii 3xx. Pompa którą zregenerowałeś jest od hydrauliki zewnętrznej i wspomagania ( powinna być tandemowa czyli połączenie 2 pomp). Pompa ta nie ma nic wspólnego z podnoszeniem tylnego tuza czyli ramion podnośnika - od tego jest pompa w tylnym moście - aby dostać się do niej należy odjechać skrzynią od przekładni. Może lepiej zaprowadź ten ciągnik do mechanika bo przyczyn może być wiele - wcale pompa nie musi być zużyta a koszty jej naprawy są duże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey294s    2

Nienie, pompa wspomagania jest osobna, zasilana z wału korbowego. Skoro ta pompa którą zregenerowalem nie miałaby nic wspólnego z tylnym tuzem to nie poprawiłoby się chyba nic, a jednak poprawę widać. Prolem w tym, że w mojej okolicy nie znalazłem takiej osoby, która podjęłaby się tej roboty.

Wyjaśniając jeszcze, pompa którą zregenerowałem jest zębatkowa, napędzana z rozrządu silnika. Później wrzuce zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ASOGCURSUS    20

Chciałem pokazać przyrząd do bezpośredniego badania ciśnienia pompy,ale nie mogę znaleść opcji wklejenia zdjęcia


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub26    0

witajcie

 

koledzy mam proplem z ciągnikiem mamciągnik marki massyferguson 294 as

 

ma taki problem że jak chcem włonczyć wałem womu to mi zgrzyta nierospszegla mi wałka co to morze być

 

i tam nie ma żadnejvregulacji

bardzo proszę o pomoc

pozdrawiam jakub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

W tym ciągniku żeby włączyć wałek wom musimy ręcznie zaciągnoć sprzęgło dźwignią po lewej stronie podobna do hamulca ręcznego


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregory12    0

U mnie jest po prawej stronie przy kolumnie kierowniczej. podciągasz tą dźwignie do góry, wybierasz wałek niezależny lub zależny( u mnie dźwignią po lewej stronie na podeście pasażera) w górę lub w dół i rozsprzęglasz dźwignią przy kolumnie. :) Myślę,że trochę rozjaśniłem. Jak coś pisz pw, mam już ok. 10 lat tą maszynę to może jakoś pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF294S    2

Panowie mam problem z tym ciągnikiem co w tytule, otóż przy używaniu hydrauliki zewnętrznej ciągnik dusi i potrafi nawet zgasnąć.... założona jest nowa pompa hydrauliczna, rozdzielacz jest sprawny, więc co może być nie tak?

 

pozdrawiam

Edytowano przez MF294S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ipog13    1

Witam. Podepnę się pod temat. Chodzi mi o Landini 8550 wzorowane na fergusonie 294. Pisze tu bo moze predzej dostane odzew. Nie wiem czy hydraulika jest taka sama ale moze ktos podpowie. Tur, wspomaganie działa. Podnośnik też, ale nie daje ciśnienia na wyjście hydrauliczne do prasy, przyczepy. Jak ruszę dźwignią od kiprowania to ten olej tam leci ale leci a nie tryska, nie ma ciśnienia. Czy ktoś ma może jakiś pomysł co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

Na rozdzielaczu jest pokrętło do zmiany ustawień rozdzielacza - dla siłowników jednostronnego i dwustronnego działania. Może tu coś jest na rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ipog13    1

Oglądał to dziś jakiś spec i prawdopodobnie coś własnie z rozdzielaczem lub jakaś pompa ze środka, najpredzej trzeba rozbierac ciągnik. Ale wpadliśmy na pomysł aby tak na szybko było, to w poniedziałek kupię 3 sztuki węży zakutych i podłącze te gniazda pod hydraulikę tura. Myślę ze powinno to zdać egzamin bo skoro tur chodzi to i to powinno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mf255fan    6

Witam sory że odkopuje temat ale mam ten sam problem cokolega @Massey294s jak to naprawiłeś Bo właśnie hydraulika zewnętrzna strasznie słabo mi działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
      witam mam pytanie czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem , podczepiam plug i przy obracaniu tzn powoli obraca i tak wyje ta hydraulika, wiadomosci podnosnik chodzi dobrze wspomaganie trocheciezko po uszczelnieniu orbitrola,sprzeglo szarpie czasami, czyto moze byc oznaka tego ze to jest wina pompy czy moze cos jest z rozdzielaczem z tylu? dodam ze tak tez sie dzieje przy agregacie ze przy skladaniu tez tak wyje i powoli sklada, jak by ktos wiedzial cos na ten ttemat to prosze o infor. z gory dzieki wielkie
    • Przez adrianufo
      witam mam taki problem kupilem agregat z hydropakiem dwu stronnego dzialania czyli dwa przewody i gdy podlacze do ciagnika pod jedna pare zlaczek to nie chce podniesc blokuje silownik olej ten ktory powiniem wyplynac wychodzi na to ze nie ma obiegu przewody malo nie popekaja takie jest cisnienie tak jak by sie jedna szybkl zlaczka nie otwierala w cigniku. powiem jescze ze jak odkrecilem jedna kozcowke z przewodu a druga byla podwieta ko ciognika od podnoszenia to ladnie podnosil tylko ze z tej odreconej lecial olej
    • Przez sparta
      Witam. niedawo zmieniałem olej w mf 3095, dzisiaj dźwigając i spuszczając tylny podnośnik dziwnie skacze, wydaje mi się ze pompa hydrauliczna jest zapowietrzona? czy jest to mozliwe, jesli tak to prosze o jakąś radę jak temu zapobiec. pzdr:)
    • Przez massey3120
      Mam fergusona 3120 95r NIewiem dlaczego ale dynashift nie dziala poprawnie. NIe działa na małych obrotach tzn poniżej 1300 obr i gdy zmienie na zakres A to czuje sie jakby koła sie kleszczyły (blokują np. ciągnik nie zjezdza z górki)? na zakresie D wszystko działa ok (nie blokują sie) Czy możliwe że to wina pompy hydraulicznej? Chociaż podnośnik działa bez zarzutu! Może miał ktoś z was podobny problem? Piszczie co wiecie.... pomocy
    • Przez michasko
      stosuje to paliwo w swoim ferdku od ponad roku i nie widzę różnicy, a cena jednak o ok 50 gr mniejsza. Ciekaw jestem jak u Was spisuje się to paliwo?
×