Gość Profil usunięty

URSUS 11054 WASZE ZDANIE

Polecane posty

geo2    12

czyli jednym słowem, nie pokazuje prawidłowej temperatury, bo cos zostało niedopracowane. czy to nie wada fabryczna? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mannlicher    12
No dokładnie tak jak mówisz. Wkładalismy czujnik w gorąca wodę i ładnie wtedy temp. szła na zielony na zegarach. Tak,że jak macie już w swoich ursus ach wskazówkę na zielonym to znaczy, że zaraz wybuchnie korek od chłodnicy ;dd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    12

czy serwis powiedział, że coś z tym zrobi żeby ursus rozwiązał problem? ciekawe co u mnie wymyślą jak przyjadą na wymianę... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

geo2    12
Dnia 31.01.2018 o 20:14, Mannlicher napisał:

Mówił , że wszystko jest ok. Tylko czujnik temperatury nie jest wkręcony w blok silnik tylko jakoś z boku bo miejsca zabrakło i dodatkowo cały czas wiatrak go chłodzi i dlatego tak pokazuje.

tak się zastanawiam jak to jest możliwe, że silnik który będzie sprzedawany w tysiącach egzemplarzy na świecie, może być, jak wynika z powyższego, świadomie wypuszczony w obieg przez perkinsa z taką usterką. przecież odpowiednia temperatura to podstawa a tu ...zabraklo miejsca. skoro tak faktycznie jest to ursus nic tu nie zrobi.

z jednej strony może cieszyć, że wszystko było do tej pory w porządku, z drugiej jednak martwi fakt, że skoro wszystko ok to nie ma pola do uszczuplenia spalania, no chyba że po 100-200 mth się dobrze dotrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    12
Napisano (edytowany)

ile skasowali was za przegląd po 100 godzinach? kupiliście oleje i jakieś filtry?

czy na pierwszym przeglądzie wymieniali wam wszystkie 3 filtry oleju hydraulicznego?

Edytowano przez geo2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel5588    0
Dnia 31.01.2018 o 22:15, geo2 napisał:

czyli jednym słowem, nie pokazuje prawidłowej temperatury, bo cos zostało niedopracowane. czy to nie wada fabryczna? 

To raczej wada fabryczna, bo u mnie też tak jest. Ogólnie oprócz tego, to wszystko w porządku. Oprócz rzeczy eksploatacyjnych to nic nie wymieniałem w nim. Chociaż nie, ostatnio wymieniłem lusterko na to https://eszyby.pl/product-pol-12317-lusterko-ciagnika-365x190mm-uchwyt-15-18-20-22-32mm.html . Chociaż faktycznie ma apetyt na ON, ale tak jak mówię oprócz tego to raczej wszystko dobrze. A i u mnie wymienili te 3 filtry, ale czy to reguła to nie wiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    12

apatyt na rope ma, ale po 100 godzinach jakby wyraźnie mniejszy, może to faktycznie kwestia dotarcia i się unormuje.

zgłaszałeś problem z temperaturą (może im nas więcej to coś z tym zrobią), a raczej z jej wskazaniem, bo jakoś trudno uwierzyć żeby setki czy tysiące silników były niedogrzane, przeciez nie montują ich tylko w ursusach.

ile płaciłeś za przegląd? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    12

ok. 75, czyli "zimne pole" na zegarze

Edytowano przez geo2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    5818

I się martwicie, umnie 5314 ledwo 60° łapie, a termostat dobry bo wąż dolny chłodnicy nie jest gorący, to perkins nie zetor dzie we wrzątku chodzi. 3512 też tak miał, to nie wada to norma, ja zmieniłem i czujnik i wskaźnk z podziałką bo na orginalnym ledwo się wskazówka ruszyła.

 Na tym wskaźniku przez 1.5 r jeszcze wskazówka ma zielone nie wlazła tylko na miedzy stoi.

36060.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    12

 w instrukcji wyraźnie stoi, że optymalna  temperatura robocza  to wskazanie zegara na polu zielonym (sa trzy niebieskie do 80, zielone 80-120 i czerwone pow. 120). zbyt niska temperatura cieczy to  słabe dotarcie silnika a co za tym idzie większe spalanie i mniejsza moc. dlaczego więc miałoby mnie zadowolić wskazanie 75 skoro może to być szkodliwe dla samego silnika jak i dla mojej kieszeni?  silnikowi nic się nie stanie od razu, jednak to tak jak z nadużywaniem alkoholu, dzisiaj i za rok nic pijakowi nie bedzie, ale po latach skutki widać. mam jednak nadzieję, że to tylko źle wyskalowany zegar a sama temp. jest ok. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    324

Sorki ale jeśli wg. instrukcji normalna temperatura cieczy chłodzącej w głowicy to 120*C to nie mam pytań.

Termostat w tym silniku otwiera się przy 82*C, czyli średnio ok 85-90*C powinien trzymać. Choć popularne w PL perkinsy z reguły mają mniej.

75*C nic Ci nie uszkodzi w przeciwieństwie do 120*C

Jeśli czujnik nie jest w głowicy ( najwyższym położeniu ) to wskaźnik powinien być odpowiednio przeskalowany i tu Perkins nie ma nic do tego tylko Ursus. 

Edytowano przez akmaly
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mannlicher    12

geo2 napisał: ile skasowali was za przegląd po 100 godzinach? kupiliście oleje i jakieś filtry? czy na pierwszym przeglądzie wymieniali wam wszystkie 3 filtry oleju hydraulicznego? Dzisiaj robili przegląd na 100 godzin. Wymienili wszystkie filtry hydrauliki, oleju i paliwa. Ja nic nie kupowałem z dojazdem i wszystkimi olejami filtrami itd wyszło 1190 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    12

poziomu  serwisu i podejścia, zarówno dealera jak i samego ursusa nawet nie chce mi się komentować. pozostaje nadzieja, że ciągnik nie będzie się psuł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mohyl    27

mam pytanie czy tu była mowa o tym silniku 4400cm czy tym mniejszym 3litrowym i czy ktoryś z was posiada takowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    12

o pany, to już prawie rok od ostatniego wpisu. czy wynika to z braku zastrzeżeń do ciągnika czy braku siły bo musicie go naprawiać? mój jakoś sie trzymie, nic się nie działo poza poluzowaniem śrub pod kabiną trzymających rewers, no ale pół godziny i jakoś dokręcone. jedynie pech, że w najgorętszym momencie żniw ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    398

U mnie wszystko gra. Zrobiłem kilka niewielkich przeróbek, kilka jeszcze można zrobić. Mam pytanie: Kombinował może ktoś z was z powrotem oleju do skrzyni? Fabryczne skierowanie oleju na samo dno skrzyni jest dla mnie niezrozumiałe. W Farmtracku z tą samą transmisją olej powraca od góry (w Ursusie jest tam odpowietrzenie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    398

Sobol już nie handluje Claasem.

Moja 110-ka się nie psuje, ale ma swoje wady, które dobrze byłoby usunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mannlicher    12

Cześć. Powiem wam, że mój też się wyrobił ;) wszystko chodzi nie mogę narzekać. słowa pochwały należą się również dla SERWISU z Lublina. chłopaki naprawdę mają pojęcia i wszelkie usterki starają się usunąć w krótkim czasie. jedynie denerwuje mnie siłownik od podnoszenia maski już chyba 8 razy wymieniali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj