Gość Profil usunięty

URSUS 11054 WASZE ZDANIE

Polecane posty

Gość STIG0013   
Gość STIG0013

12 miała 6 garów ten z linka to 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcine    44

U 1224 bez obciążników ważył 4900 kg a ten waży 4155 więc 750 kg to w sumie waga agregatu czy pługa :D, dalej, długość 4600 z obciążnikami a ten 4300. No i właśnie to co napisał kolega wyżej. 6 garów a nie 4 jak w tym.

 

Ja osobiście uważam, że nowe Ursusy to wielka porażka, nie mają nic wspólnego z ciągnikami, które jeszcze 25 lat temu był naprawdę solidnym i nowoczesnym sprzętem (oczywiście brak rozwoju technologicznego sprawił, że ostatnie modele były już mocno zacofane niestety).


norweskie-lesne.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Trudno się nie zgodzić, że nowe Ursusy nie maja powiązań z tymi starszymi z Warszawy. Po prostu zrezygnowano z ożywiania starych modeli, za to postanowiono tworzyć nowe.

Co do konstrukcji tego 11054, to teraz wszystkie ciągniki tej mocy mają podobne parametry. 6-cio cylindrowe silniki o mocy ok. 110 KM już nie są w użytku, a 4-ro cylindrowe jednostki mają teraz moce nawet 160 KM. Chodzi o oszczędność i środowisko.

Faktycznie konstrukcja tego ciągnika mogłaby być masywniejsza, ale ten Ursus jest zbudowany z gotowych podzespołów i nie ma możliwości wprowadzenia dużych zmian w budowie. Kiedy zaczną produkować własne skrzynie biegów, ukł. napędowe, itd., to będzie możliwość "utwardzenia "konstrukcji.

Dodatkowa masa to dodatkowe koszty, więc taki ciągnik będzie droższy. A to nie dobrze...

Kiedy w takim ciągniku przód zacznie skakać przez to, że jest krótki i lekki zawsze można dokupić przedni TUZ i uwiesić obciążnik 500 kg.

Zauważcie jeszcze, że seria ciężka zgodnie z nazwą miała być taka, a inne Ursusy, np.: 4514, 5524, 11024, były lżejsze i mniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSlask    77

Ale co Wy porównujecie? To jest średni ciągnik,a zamiast 1224 to kupcie sobie 15034 bodajże - ma 6 cylindrów,150 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

6-cio cylindrowe silniki o mocy ok. 110 KM już nie są w użytku, a 4-ro cylindrowe jednostki mają teraz moce nawet 160 KM.

Z tym się nie zgodzę np. Case Maxxum 115

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

@marcine 25 lat temu to był rok 89, czyli ciągniki typu MF 3080, Ursus może w latach 70-tych był w miarę na czasie ale później to identyczny scenariusz jak z Polonezem.... Ten Ursus 11054 wydaje się być ciekawy, stosunkowo mała masa to wada ale czasami i zaleta np przy prasie rolującej a zawsze łatwiej w razie potrzeby dociążyć jak odciążyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Z tym się nie zgodzę np. Case Maxxum 115

Tak, tylko że w polu ten silnik produkuje 140 KM. Na wolnych obrotach, bez obciążenia ma 110 KM, a np. w orce osiąga 140 KM.

W praktyce więc jest to silnik o mocy 140 KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Ogólnie to nawet nie tak źle go zrobili w porównaniu do poprzednika 11024 który nie miał rewersu i miał skrzynie 12x4. Napewno minusem jest: silnik perkinsa nie jest wyprodukowany w Anglii, mała masa, nieduży udźwig podnośnika, koła tył max r34. Natomiast z plusów to fajna kabina ( to taka osobista uwaga, ale ma lepiej według mnie w środku niż np. farmtrac), wmiarę przystępna cena w stosunku do mocy. Oczywiście wszystko wyjdzie w praktyce i zobaczymy kto się odważy go kupić pierwszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Udźwig jest wystarczający. Ten Ursus jest pokroju Zetora Proximy. Jest lekki, niewielki (choć swoje wymiary ma) i jest na kołach 24 i 34 cale. Gdyby to był ciągnik pokroju Forterry, to mógłby mieć większy udźwig, większą masę i wymiary. Plusy i minusy zależą od tego, jak i gdzie taki ciągnik jest używany, np.: w orce duża masa się przydaje, ale nie na łące, itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

Witam wszystkich jestem właścicielem ursusa 11054 od 2 tygodni wiele nie mogę powiedzieć bo jeszcze za mało nim pracowałem ale:

1. Silnik parkins made in UK

2. Piszecie że składa a moje pytanie podajcie mi dwóch producentów co mają wszystko swoje (skrzynia biegów, silnik, mosty, elektronika) i nikt inny tego nie montuje

3. Wizualnie brzydki czy ładny? Po pierwsze kwestia gustu a po drugie to nie limuzyna dla pary młodej

4. Cena do mocy nie ma konkurencji

5. To nie jest serią ciężka i nie porównuje URSUSA. Do innych wynalazków który z was ma polskie maszyny niech się pochwali a później odrzuca błotem nasza produkcję.

Ja posiadam:

1. Bizon Z056

2. MF 255

3. Ursus 5714

4. Ursus 11054

5. Metal Fach z562rn

I wiele innych krajowych maszyn

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

A jak ergonomia w tym ciagniku? Usytuowanie dźwigni , jak ten pół bieg sie sprawdza w praktyce , tak samo EHR itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

Wszystko jak najbardziej w porządku co do polowek to mógłby być przesunięty do przodu rewers z lewej bardzo podręczny kabina super wyciszone pracowałem na obrotach około 1600 1700 obrotów i cisza porównywalna z biegiem jałowym. EHR 6 ustawień w pamięci ale na ten temat będę mógł się wypowiedzieć za 2 tygodnie w bronie talerzowej lub obce, klima bardzo wydajna 3 zakresy do prasy hydraulika zbyt wydajna szarpie podbieraczem. Przepraszam za błędy pisze na telefonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

nie przeszkadza rewers pasażerowi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

nie raczej nie żona jexdziła ze mną i nie narzekała

 

jak wrzucić zdjęcia do galerij ??? prosze krok po kroku to dodam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Witam wszystkich jestem właścicielem ursusa 11054 od 2 tygodni wiele nie mogę powiedzieć bo jeszcze za mało nim pracowałem ale:

1. Silnik parkins made in UK

2. Piszecie że składa a moje pytanie podajcie mi dwóch producentów co mają wszystko swoje (skrzynia biegów, silnik, mosty, elektronika) i nikt inny tego nie montuje

3. Wizualnie brzydki czy ładny? Po pierwsze kwestia gustu a po drugie to nie limuzyna dla pary młodej

4. Cena do mocy nie ma konkurencji

5. To nie jest serią ciężka i nie porównuje URSUSA. Do innych wynalazków który z was ma polskie maszyny niech się pochwali a później odrzuca błotem nasza produkcję.

Ja posiadam:

1. Bizon Z056

2. MF 255

3. Ursus 5714

4. Ursus 11054

5. Metal Fach z562rn

I wiele innych krajowych maszyn

 

Ad 2. Jeśli mówim już o składakach to większość producentów składa ciągnik z podzespołów, ale dwi marki mogę ci wymienićm które nie są tzw. składakami to: John deree i New Holland.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

Z New holland się nie zgadzam dlatego ze case, new holland i (sztaier ) to jeden koncern i to są te same ciągniki a jak jesteś pewien JD. To napisz jakie mają mosty, skrzynie i silnik, zaczepy itp jaka produkcja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Z New holland się nie zgadzam dlatego ze case, new holland i (sztaier ) to jeden koncern i to są te same ciągniki a jak jesteś pewien JD. To napisz jakie mają mosty, skrzynie i silnik, zaczepy itp jaka produkcja?

 

Ciągnik JD i New Holand mają wszystkie swoje podzespoły, tak więc co mogę napisać więcej jak mi nie wierzysz to napisza skąd new holland bierze część i jd skoro wszystko sygnują pod swoją marką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Więksi producenci sygnują wszystkie części maszyn swoim logo, ale to nie znaczy, że oni sami je produkują. NH raczej większość części ma swoje, Case ma te same części (większość). Dopiero większe modele się różnią. JD też robi wszystko swoje, ale część w Chinach (podzespoły do tanich modeli).

jak wrzucić zdjęcia do galerij ??? prosze krok po kroku to dodam

Wejdź do galerii -> Maszyny -> Ciągniki -> Ursus -> Ursus 8014H - 14034, wciśnij przycisk "Wgraj", potem znajdź zdjęcie (może przed wgraniem sprawdź rozmiar i jak potrzeba pomniejsz go do max 1024x768), potem już powinieneś wiedzieć co i jak.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NewVario    39

Wg. mnie lipa... za 130 netto to ja proximę 100 power w full opcji miałem ofertę ... bardzo mi przykro.... wajchy zmiany biegów .... strasznie ... takie małowytrzymałe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Zetor rozkłada na łopatki ursusa pod względem kabiny i wielu innych rzeczy taka prawda choć nie jest idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjanmeme    13

Cena zachęcająca. Sam miałem biznesplan na młodego rolnika napisany pod tego ursusa ale w zeszłym tygodniu objechałem wszystkich dealerów po zachodniej stronie Łodzi i nie spotkałem sie z pozytywną opinia. Nie wiem czy ktoś im płaci za rzucanie mięsem na tą markę ale każdy łapał sie za głowe jak tylko wspomniałem o tym nowym 11054. Juz nawet prosili by chociaz hattata brac to moze cos z tego bedzie. Jedynie dealer z Głowna powiedział ze sa to dobre ciagniki ale po pierwsze jest on tylko dealerem ursusa a po drugie to widzialem na stanie u niego tylko trzy ciagniki z czego 11024 stał rozłożony na pół w tej hali obok.

 

P.S Kazdy teraz chwali sobie TYM-y i szczerze mowiąc nie spotkałem sie z negatywna opinia na ich temat. Popisałem PW tutaj na forum do paru osob co go maja to narazie same pozytywy.

 

I jeszce jedna sprawa. Przeciez od konca wrzesnia wchodza nowe normy spalin wiec zapewne skonczy sie ich produkcja. Bynajmniej tak mi dealerzy mowili ze skonczy sie produkcja tych ciagnikow i wejda nowe o 20 000zl drozsze. A wiecie może czy to tylko takie gadanie by jak najszybciej kupowac czy po 30 wrzesnia nadal bedzie mozna kupic te ciagniki z aktualnej produkcji i normalnie zarejestrowac?

Edytowano przez marjanmeme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Co najwyżej zmienią silnik a cała reszta zostanie. Nie porównujcie też 11024 z 11054, bo to 2 całkiem inne ciągniki. Z taką reklamą ze strony dealerów nie dziwię się, że wszyscy krzywo patrzą na te Ursusy. Zetor ciągle produkuje ciągniki i stąd przewaga nad Ursusem, który praktycznie zaczyna od początku. Na tym etapie nie można się dziwić, że wszystko nie jest pięknie, ładnie, cacy...

Nie można od razu skreślać Ursusa nie wiedząc nawet co oferuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj