Zaloguj się, aby obserwować  
nasil90

611 LSA załączanie WOM [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nasil90    97

Mam pytanie czy jest możliwe aby zmienić prędkość z 750 na 540? Chodzi o model 615 ls on ma tylko jedną prędkość i jest to 750 a do niektórych prac jest ona za duża


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Dlaczego jest za duża, o jakich pracach mówisz?. Z tego co wiem to nie da się zmniejszyć tej prędkości, jedynie zwiększyć na 1000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

Chodzi np o wóz paszowy on za szyboko wyrzuca a czy jest mozliwa zmiana wałka wom jak np w starszych mf-ach?


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

No to mniejsze obroty silnika pozostają bo raczej niema innego rozwiązania


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

A wymiana końcówki tak jak to można zrobić np w starszych mf-ach? tylko czy taką można kupić do Fendta?


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WAL    1

Nie da się. żeby zrobić 540 trzeba by było coś kombinować przy całym napędzie WOM-a, a tak ręcznie czy w jakiś prosty sposób to nie da rady.

A tak apropo to ostatnio rozleciało się sprzęgło WOM-u u nas w 615 ls

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Witam

Powiedzcie jak prawidłowo użytkować WOM w w/w ciągniku - tzn czy po włączeniu z luzu na 540 lub 1000 włącza się dalej pneumatycznie, i czy po wyłączeniu pneumatycznie (dźwignią po prawej obok siedzenia) trzeba wyłączać na luz miedzy 540 a 1000. Sorry za może głupie i dziwnie ulepione pytanie ale jet mi to nie jasne i nie potrafię znaleźć odpowiedzi. A chciał bym by długo bezawaryjnie służył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pneumatycznie załączasz lub wylaczasz sprzęgło od WOM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

To wiem ale czy trzeba wyłączać na luz tam na dole po prawej czyli pomiędzy 540 a 1000? np przy transporcie obornika na rozrzutniku. Kiedyś jeździłem jakimś zetorem i tam był coś napisane że ręcznym sprzęgłem wom można było rozłączyć na jakiś tam czas (chyba 5minut-lecz mogę się mylić). Lecz jak mniemam Fendt to wyższa technologia. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

trzeba wyłanczać na luz bo po co masz trzymać na podpartym /wyciśniętym/sprzęgle

sprzegło służy do chwilowego rozłańczania

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Antoni Ty w ogóle wiesz jak zbudowane jest sprzeglo wielotarczowe? Czy ty wiesz o czym ty piszesz....i co piszesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

chyba wiem skoro Fenda LSA użytkuję już 6 lat i jakoś go nie psuję

A fendt LSA to jednak ta niższa i niezawodna technologia

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Wszystko jasne :) Po długich poszukiwaniach znalazłem kawałek prospektu i jest tam jako tako obrysowana budowa. Dzięki za odpowiedź bo z ów prospektu wynika tak jak napisał Antoni 1 (przynajmniej ja tak to zrozumiałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas
      Witam. Koledzy mam problem z zaostrym włączaniem womu w lamborghini 674-70. Nie ma w cale rozruchu tylko błyskawicznie załącza kosz sprzegłowy.
      Ścina śruby na wałkach przekaźnika mocy.
      Próbowałem dołożyć akumulator hydrauliczny w układ koszyka sprzegłowego ale to nic nie pomogło. Wkładałem dławik w przewód doprowadzający ciśnienie też nic nie dało.
      Ciśnienie w tym ciągniku podawanie jest z pompy wspomagania.
       
      Co byście doradzili???
      Mam jeszcze taki pomysł żeby założyc jakiś siłowniczek elektryczny bezpośrednio do dźwigienki załączającej żeby wolnym ruchem przesuwała suwak do otwarcia oleju na kosz.
      Co by tutaj można zastosować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj