Skocz do zawartości
zetor6340

Jak mówicie na swoje ciągniki?

Polecane posty

Piochu    7

U mnie MTZ to ''SOWIET'', C330 - "CIAPEK", C360 - "SZEIŚDZIESIĄTKA". Wmojej okolicy na Ursusy 1224 i pochodne wołają "SZÓSTKI"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymon29    0

Ja mówie tak jak od nazwy, tylko na c330 sie mówi - kokotek. A ojciec na DF Mówi Dojc

Mój pracownik na John Deere mówi: Żonchil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Ja jeszcze słyszałem ze na stare JD mówią Stalowa Swinia albo Knur.

 

 

A na moje mówie:

 

MTZ 82-rusek,kacap,iwan

Zetor 7745-porostu zetor,

1. c-360-nowy (bo go kupiłem "niedawno")

2. c-360-żółty (od koloru) i

3. c-360-czerwony (też od koloru)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gumis32    1

C-360 - sześćdziesiątka

jak pracuje w trudnych warunkach(np. w lesie) to jak juz siada to mówie do niej "dajesz mała dajesz" :) albo "no maleńka" B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1
C-360 - sześćdziesiątka

jak pracuje w trudnych warunkach(np. w lesie) to jak juz siada to mówie do niej "dajesz mała dajesz" :) albo "no maleńka" :)

 

 

No to ladnie , nie tak jak moj sasiad ''Dalej ty ku*** jeba** B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

ja na swoje mowie normalnie

7211 mały traktor

10540 durzy traktor... che kupic jeszcze zetora 18345 to pewnie bedzie" łosiemnastka"

 

A na c-360 mowi sie u mnie "SMOLUCH"

mtzy - SZHITY

masseye - FERDKIi

JD - ZIELONY

NH - NOCHAL

case - KASA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gumis32    1
No to ladnie , nie tak jak moj sasiad ''Dalej ty ku*** jeba** :)

 

No no, tego twojego sąsiada to postawić na miejscu tej sześćdziesiątki i wtedy by zobaczył ku.... jeban.... :) :) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

hehe ciekawie by to wygladalo... Ja na ciagnik nigdy ne przeklinam[bo jeszcze mnie do domu nie dowiezie] za to na pluzek podorywkowy [5 skib uni grudziadz na niskiej slupicy ] potrafie klnac jak szewc gdy sie zapcha albo nie moge dac rady go ustawic by ladnie szedl .A jak ladnie idzie to muzyczka w sluchaweczkach i se spiewam przy robocie z nudow heh B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gumis32    1
hehe ciekawie by to wygladalo... Ja na ciagnik nigdy ne przeklinam[bo jeszcze mnie do domu nie dowiezie] za to na pluzek podorywkowy [5 skib uni grudziadz na niskiej slupicy ] potrafie klnac jak szewc gdy sie zapcha albo nie moge dac rady go ustawic by ladnie szedl .A jak ladnie idzie to muzyczka w sluchaweczkach i se spiewam przy robocie z nudow heh B)

 

Czego i z czego słuchasz myzyczki?? Jakim ciągnikiem ciągniesz te 5 skib??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Ja na U-912 w czasie zimy gdy nie miał jeszcze wstawionej grzałki w blok mówiłem "zapal, ku..a zapal" :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1
Czego i z czego słuchasz myzyczki?? Jakim ciągnikiem ciągniesz te 5 skib??

 

 

Slucham sobie z odtwarzacza mp3 albo z telefonu [sony ericsson W300i] telefon ma lepsze sluchawki z slilikonowym wyciszaczem odglosow zewnatrznych. Muzyka to najczesciej rock Pidzama porno Linkin park Myslovitz Blur Skavenger Pulse ultra w tym kierunku, a jak mi sie juz znudzi to radio eska :P . Pluzek ciagam c360 z turem [ciapek jest wyrejestrowany i stoi w oborze tez ma tura ale wykorzystujemy go juz tylko do wywalania obornika], no i jeszcze ojciec albo brat jezdzi c355 z takim samym pluzkiem pozyczonym od kolegi [wtedy to juz robota jakos idzie i wiadomo zawsze razniej]Niedlugo bede oral na gleboko heh teraz mam do u1201 5 skibowy plug a do mojej c360 3 skiby. Ciekawe jak teraz pola bedzie zchodzilo jak pojedziemy na 8 ? jeszcze stoi 2 skibowy wiec mozna by i na 10 ale to juz raczej tlok sie zrobi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

Ale chodzi ci o Gleboką orkę u1201? bez problemu , myslalem ze nie poradzi bo bez przedniego jest, ale sie mylilem ...wystarczy pilnowac zeby pierwsza skiba nie wpadla za gleboko [znaczy powyzej odkladni] i miec plug ustawiony w poziomie. bo kola zaczna buksowac a jezeli pilnujesz to idzie bez poslizgu , co do silnika to nawet nie dymi . Jezeli pytasz o c360 to gdyby nie te dziury to na 4 probowalbym to ciagnoc...ale raz ze dziory a dwa wtedy dostawalby juz po d*pie ciagnik. Tak to na 3 i max1600obr zeby nie bylo za duzego halasu [taki plug to do c330 pasuje ale niestety innego nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gumis32    1

Z tego co piszesz wywnioskowałem że musisz mieć równe pola, nie to co u mnie górki niektóre nawet duże :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

Moje pola wlasnie nie sa zbyt rowne ... jedno mam takie co ma 900m dugosci i caly czas pod gore ..dlatego tak pisalem o pilnowaniu zaglebienia pluga bo jadac pod gore jest podatny na wpadanie zbyt gleboko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufo    0

Ja na k 744 mówie kir na 824 mówie fenciak na fastracka szybki a na c 360 sześćdziesiątka ana ursusa 914 ''4" z przodem a na ursusy 1224 i 1604 mówie 6 z przodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×