Skocz do zawartości
News
przemo89

Ciągniki Deutz Fahr z niemieckich stron aukcyjnych

Polecane posty

przemo89    6

Na początku chciałem się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

Chce kupić używany ciągnik, głównie Deutz Fahr, cena do 35000 ze wszystkim, czyli transportem do Polski i tak dalej. Otóż chciałbym zapytać dlaczego w Niemczech ciągniki są tak tanie. Często na mobile.de i autoscout24 pojawiają sie ciągniki nawet z 97 r w cenie do 8000 euro, i nie pisze nic co świadczyłoby o jakichś wadach. Takie aukcje trwają najdłużej 2 dni, gdyż jest to wielka okazja. Co o tym sądzicie? Czy jest możliwe, aby za ciągnik który w Polsce trzeba dać 60k zł tam był w przeliczeniu około 30k zł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

---------------------------------------->Serdecznie witamy na AF ;)<--------------------------------------

 

Moim zdaniem Polscy Handlarze chcą za dużo zarobić i dla tego w Polsce jest tak drogo ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wlodiw    2

Z tym trzeba uważać! Dośyć często na autoscout, albo automobile itp pojawiają się samochody lub ciągniki ze śmiesznie niskimi cenami, ale oprócz numeru tel. nic więcej nie ma. Ty dzwonisz gość odbiera i mówi, że takie i takie, ale najpierw podaje nr. konta na zaliczkę, a po wpłacie zaliczki okazuje się że nie ma tego towaru i typ nie odbiera tel. UWAŻAJCIE!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

podejżanie niskie ceny mogą byc tez spowodowane przebiegiem tychciagników które często pracowały w firmach usługowyc i przez kilka lat mogły nakrecic tyle mth co w polsce przez cały swój żywot


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo89    6

Są podane adresy, także raczej to nie naciągacze. Godziny mają często tak ponad 5000 do 7000, jaka jest bezpieczna ilość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Zależy jeszcze od marki i od silnika jaki siedzi w maszynie. Ja myślę, że tak trzeba liczyć maxymalnie do 800 mth. rocznie. Więcej to moim zdaniem już ciągnik mógł być przepracowany. Trzeba jeszcze pamiętać, że nie w każdej marce roboczogodzina nabija się w tym samym czasie.


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Hehe...a czy 800 mth rocznie to są wakacje dla Ciągnika? Chyba nie, a co do tego Fendt-a to ja bym już go nie kupił od tego kogoś co robi nim rocznie 2000 mth ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

moim zdaniem 800 mtg rocznie to intensywna eksploatacja no hyba ze ktos matylko jeden ciagnik na np 100 ha to moze zrobic i 1200- 1400 mtg w zaleznosci od produkcji a co do przebiegow to te 7 tys mtg przy 10 letniej maszynie to raczej norma na zachodzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Więc licząc 7000 mth/10 lat = 700 mth rocznie czyli ten ciągnik jeszcze się mieści w naszej skali ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Ale 7000 mth to nie jest tak strasznie dużo :P Bez większego problemu i remontu te ciągniki pochodzą drugie tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    14

moim zdaniem 800mth rocznie to i tak dosc sporo. Znajomy kupil niedawno JD4040 z roku 82 ktory ma na liczniku 7900mth ciekawe ile jeszcze pochodzi bez remontu? Jak narazie ma problemy z uruchomieniem silnika jak temperatura spadnie nawet lekko ponizej zera wiec ogolnie nie jest ciekawie. W gazecie widzialem ogloszenie o sprzedarzy fenda ktory mial remont juz przy 7500mth.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Ale remont przy takim przebiegu nie występuje z przyczyny naturalnego zużycia tylko z przegrzania, kiepskiego oleju, uszkodzonego filtra itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Tak. Ja też uważam, że remont silnika przy 7500 mth. jest nie naturalnym zjawiskiem. Musiało coś się dziać od dłuższego czasu, że silnik tak szybko doszedł do takiego stanu.


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Na pierwszy rzut oka zaniepokoiły mnie te łyse opony, lecz to jeszcze o niczym nie znaczy ponieważ rolnik, który nim pracował mógł mieć drogi na pola tylko po asfalcie . Jak na ciągnik za 29 tys. zł. prezentuje się bardzo dobrze. 2300 mth. jak na 1995 rok to naprawdę nie jest dużo!


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Co do tych przebiegów to trzeba wziąć pod uwagę to że nie muszą być to faktyczne przebiegi tych maszyn bo ciągnik z 95r z przebiegiem 2300 mth to trochę mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
Co do tych przebiegów to trzeba wziąć pod uwagę to że nie muszą być to faktyczne przebiegi tych maszyn bo ciągnik z 95r z przebiegiem 2300 mth to trochę mało.

12300 jest bardziej realny, ale gdyby mial 22300 nabite to tez bym sie niezdziwil


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

E no ten DF to albo ktoś się pomylił w cenie lub w walucie! Bo trochę to nie możliwe :/


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Panowie te ogłoszenia to jest wielkie kanciarstwo, nie raz nie dwa dzwoniłem na takie ogłoszenia i nic, albo nikt nie odbiera albo niema takiego numeru. Adres sprawdzałem to niema takiego nazwiska na takim adresie itp. szopki, KANT i tyle, nie łudźcie się, jak towar jest ok to trza za niego zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez plonowany
      Witam, mój Deutz Fahr jest w trakcie remontu i nie można znależć odpowiednich tłoków .Może ktoś z Was ma jakiekolwiek informacje gdzie je można zamówić jak najszybciej. Pozdro.
    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje pomocy, ponieważ rozebrałem ciągnik żeby zrobić sprzęgło, bo strasznie ciężko chodziło i okazało się, że docisk jest dobry i wystarczy tylko dokupić nową tarczę. Myślę, że wina może leżeć po stronie wałków co idą do pedału sprzęgła bo mają duże luzy i wyrobione tulejki, nw czy dorabiać nowe wałki. Moje pytanie jest takie czy ktoś z was już robił przy tym modelu coś takiego i czy mógłby mi pomóc???
    • Przez Cezar81
      Witam kolegów
      Zamierzam kopic Deutz Fahr Agrotron 6.45, znalazłem całkiem sensownego, co sądzicie o tym modelu
      https://www.olx.pl/oferta/deutz-fahr-agrotron-6-45-115-120-135-6-20-6-30-150-renault-CID757-IDwpHyR.html
    • Przez lukas1320
      Witam mam problem z wariatorem w kombajnie Deutz fahr 1320 (prawdopodobnie jest taki sam jak w 2xxx). W ubiegłym roku pod koniec żniw nagle po wyjechaniu z pola nie chce się rozpędzić do 24 km/h tylko wyciąga max 18 km/h jak widać na jednym ze zdjęć zardzewiała obwódkę (jakieś 6mm)
      do tamtąd powinien wyjść pas lecz wychodzi tylko tyle ile widać na ostatnim zdjęciu. Wyeliminowaliśmy luz wzdłużny na siłowniku oraz próbowaliśmy przesuwać wariator na tych wzdłużnych otworach które widać na 2 zdjęciu lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Pas ma wymiary identyczne jak nowy. Koła są lekko podtarte ale wydaje mi się że gdyby była to wina kół to robiłoby się to stopniowo a nie z dnia na dzień prędkość zaginęła. Co robić? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?



    • Przez lukas1320
      Witam mam problem z wariatorem w kombajnie Deutz fahr 1320 (prawdopodobnie jest taki sam jak w 2xxx). W ubiegłym roku pod koniec żniw nagle po wyjechaniu z pola nie chce się rozpędzić do 24 km/h tylko wyciąga max 18 km/h jak widać na jednym ze zdjęć zardzewiała obwódkę (jakieś 6mm)
      do tamtąd powinien wyjść pas lecz wychodzi tylko tyle ile widać na ostatnim zdjęciu. Wyeliminowaliśmy luz wzdłużny na siłowniku oraz próbowaliśmy przesuwać wariator na tych wzdłużnych otworach które widać na 2 zdjęciu lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Pas ma wymiary identyczne jak nowy. Koła są lekko podtarte ale wydaje mi się że gdyby była to wina kół to robiłoby się to stopniowo a nie z dnia na dzień prędkość zaginęła. Co robić? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.