Zaloguj się, aby obserwować  
gelo400

Lamborghini r3 105 czy New Holland t5060

Polecane posty

gelo400    32

Tam w specyfikacji mam wpisane wersja D. jeszcze taka sprawa ze lambo jest od reki a na nh trzeba czekac;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

Przecież NH t5060 już chyba nie produkują, zastąpiła go seria T5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo400    32

nie produkuja ale jeszcze adler agro w bialysmtoku bedzie mial dorobionych na zamowienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

raczej nie dorobionych tylko na placach jeszcze pewnie są ze starszych roczników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

nie produkuja ale jeszcze adler agro w bialysmtoku bedzie mial dorobionych na zamowienie

 

Ile teraz chcą za t5060?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo400    32

185 brutto do negocjacji w bdb wyposarzeniu i wlasnie ze dorobionych na taki warunek ze wszystkie maja byc zarejestrowane do konca 2014r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59

Polecam sprzęt ze stajni Deutz Lambo z NH daj sobie spokój i tak.

 

1.Silnik o jak największej mocy

2.Wyposażenie DT - wzmocnione masz inny most , mocny podnośnik, opony koniecznie 420 przód 520 tył nie wiem czy rewers chcesz mechaniczny cze elektro-hydrauliczny jak nie planujesz jednostki do ładowacza to mechanika wystarcza.

3. Żadnych podstaw gdyż nawet nie masz CBM-ów i ogólnie kicha. Pamiętaj trzy pary wyjść hydraulicznych.

 

4.Przód jest za lekki i nawet te obciązniki w standardzie są za słabe.

 

5. Jako Solidnego Dealera polecam Fino lub Rolsad w Rolsadzie możesz zamówić większe obciązniki po 40kg szt., i wtedy z gruberem 2,6 S śmigasz.

 

6. Na cięzszej ziemi tylko obrotówka 3 skiby u mnie w 4x40 na resorze Tur Unia G. ciągnik się męczy a ja razem z nim.

 

Wiem że wszystko zależy od kasy ale tu nie można oszczędzać gdyż to sprzęt na lata.

 

7.Zbiornik paliwa ma 120l a nie 160 w orce na IIIb na 10 godz max w gruberze w suszę na 7,5 godz i nie słuchaj że pali 7 litrów 9 z pustą przyczepą w transporcie przy 35km/h

 

8.Jestem właścicielem takiego 100DT fakt zielony ale stajnia ta sama.

 

Ważne siedzenie pneumatyczne i wtedy czujesz że masz komfort.

Ciągnik bardzo krótki o rzuca jak diabli mało flaki z człowieka nie wylecą.

 

Jakby co służę pomocą.

 

A NH jak to mówią koledzy z Fendta- dobry jest na obciążnik - nie jest to zła firma ale do stajni Deutz-Lambo jeszcze trochę mu brakuje .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

hehe dobre

silnik

NH 4.5l 105KM, 425Nm przy 1300 (zapas 31%)

DF 4.0l 102KM, 376Nm przy 1600 (zapas 21%)

Skrzynia

NH 24x24 2 biegi pod obciążeniem rewers EH, 11 beiegów w zakresie 4-12km/h

DF 40x40 2 biegi pod obciążeniem, z biegami pełzającymi, ok 15 biegów w zakresie 4-12km/h

Hydraulika

NH 61 (80l z kompensacją) udzwig 5740

DF 56l udzwig 5100 opcja 6200

Zwrotność

NH rozstaw osi 2350mm kąt skrętu 60 stopni

DF rozstaw osi 2380mm kąt skrętu 55 stopni

WOM

NH 540 540 e 1000

df 540 540e 1000 1000e

także ciągniki bardzo zbliżone parametrami

 

a co do "kolegów z Fendta" to jak wytoczą jakies lepsze argumenty poza tym że fendt jest najlepszy bo to fendt to można znimi wówczas rozmawiać a takie teksty to mogą sobie miedzy bajki włożyć( choć pewnie trochę prawdy w tym jest bo do fendt obciążnik pewnie mało mniej kosztuje jak ciągnik NH)

 

a co do tego że nh brakuje jeszcze do df to bym dyskutował bo df od nh wcale lepszy nie jest czy to w paramertach czy w jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

nojsze

 

no faktycznie brak siedzenia pneumatyczne ci zaszkodziło i połowę podpunktów nie wiadomo do czego przyłożyć

podpunkt 3 /4 którego się tyczy

w 5 solidność dilera wywnioskowałeś po dołożonych obciążnikach

w 6 na czym nie można oszczędzać

w 8 zielony to raczej każdy wie ale do czego ta stajnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez Jacek11
      Witam jeśli znajdzie się osoba która zechce wyrazić swą opinie na temat lamborghini 1106 DT / , wady , zalet , koszty eksploatacji awaryjność ceny części  takiego traktorka/ .Ponieważ zastanawiam się nad zakupem . a może coś ktoś poleci innego
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj