Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Piotrrr

PROBLEM Z SIEWNIKIEM POZNANIAK Z 1986 R

Polecane posty

Piotrrr    0

Mam problem z siewnikem, to znaczy za mało wychodzi mi materiału siewnego. Ustawiłem na C 6 i wychodzi mniej mieszanki niż powinno. Może cos poradzicie. Czy jest to zależność że opony mam dość zużyte. Z góry dziękuje za pomoc.

pisklaczun    86

a może po prostu za mało masz otwarte denka na ten dzźwigni z tyłu siewnika albo zastawki z tyłu są przymknięte za bardzo

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrrr    0

Zapadki otwarte mam na maxa i opuszczone też na maxa. A z tym kołem to jak je ustawić?? Myślałem że może to przez zużyte opony i dlatego...

Gość Multi-test   
Gość Multi-test

Robiłeś próbę kręconą? jak duży był błąd w wysiewie.

Piotrrr    0

Nie robiłem próby kręconej, jestem nowicjuszem także może byś coś podpowiedział

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez paktofonikas1987
      Czy w kazdym siewniku mozna ustawic sciezki ?Bo mam jakis stary duzy (5 lub 6m) siewnik z kutna i chcialbym zaczac robic sciezki pod opryskiwacz z belka 12 m.I nie bardzo wiem jak to zrobic. Moglby ktos pomoc?
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
    • Przez krecikT25
      Witam Panów. Chciałbym się dowiedzieć ile wazy poznaniak 2?? Z góry dzięki
    • Przez Polo42
      Witam
      Poszukuję sklepu (najlepiej internetowego) w którym mógłbym zakupić przewód wysiewający do siewnika: