Skocz do zawartości
BenzAMG

Rozbieranie pompy wtryskowej Roto Diesel. MWM D-226-4

Polecane posty

BenzAMG    6

Witam potrzebuje zdjąć górną część (nastawnik, dekielek) pompy wtryskowej w tym silniku, ale nie robiłem tego nigdy i trochę nie wiem jak się za to zabrać. robił ktoś z was to już? jakieś wskazówkI?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

V12    9

A co to za fendt że ma ta kiepską pompę CAV ??

fendt do MWM montował sekcyjne Bosch , Renault ładował pompy Cav-rotodiesel

 

A co do tematu nie polecam grzebania w tej pompie , jest bardzo delikatna i upierdliwa trzeba sie na niej znać

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    376

Czemu kiepską? Pompa rotacyjna to technologiczny krok do przodu w porównaniu z sekcyjną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenzAMG    6

potrzebuję zdjać tą pokrywę po to, ponieważ jest przekręcony gwint którym przykręca się przewód paliwowy w tej pokrywce. w jej rogu i chcę coś z tym zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    376

Chodzi Ci o korpus zaworu do którego przykręcone jest zasilanie? Element ten kupisz nowy za ok 30zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

http://www.youtube.com/watch?v=pLSefeFnF4w

Zaznacz koniecznie położenie cięgna na osi gazu. Odkręć cięgno gazu, odbezpiecz sprężynę, i podnieś pokrywę, wpychając jednocześnie frezowaną oś gazu do wewnątrz. Obserwuj uważnie jak oddziela się pokrywa od korpusu. O ile mowa o pompie bosch, która standardowo była w MWM w FENDT, podobnej do: 113537354_bosch-0460494213-ve-4-cylinder-diesel-injection-pump-.jpg

 

MWM w Reno to inna bajka.

Edytowano przez Grzesiex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

Czemu kiepską? Pompa rotacyjna to technologiczny krok do przodu w porównaniu z sekcyjną

 

Zgadzam się . Ale akurat Lukas-Cav nie popisał się trwałymi pompami rotacyjnymi co innego Bosch

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenzAMG    6

przepraszam temat umieściłem w fendt ze względu, że te silniki są w większości fendtach i myślałem, ze więcej speców tu wchodzi. tak chodzi o renault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenzAMG    6

post-94879-0-09159200-1395684342_thumb.jpg

 

Element zaznaczony na czerwono chcę wymontować, ponieważ w części zaznaczonej na żółto jest otwór z gwintem do którego przykręca sie przewód i gwint jest zniszczony, więc potrzebuje wykonać nowy gwint, ale chcę ten element do tej operacji wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

Znajdź schemat tej pompy w necie np.

 

https://www.google.p...%3D19;2087;1495

 

Rozbierałem kiedyś to jest tam cięgno i sprężyna ale to była uszkodzona pompa więc robiłem to dla celów edukacyjnych i było do z 7 lat temu wiec dokładnie nie pamiętam .

można tam coś źle złozyć i pompa może się rozregulować

lub co najgorsze silnik może sie rozbiegać co wtedy grozi wystawieniem korby

post-3778-0-26284000-1395687341_thumb.jpg

post-3778-0-49347200-1395687375_thumb.jpg

post-3778-0-78692200-1395687399_thumb.jpg

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenzAMG    6

Po mojemu patrząc na zdjęcie nr. 1, jak odkręce ramiona od gazu i od gaszenia od tych osi i odkręcę 2 śrubki trzymające ten dekielek to dekielek pójdzie do góry a reszta bebechów zostanie w środku więc nic nie będę ruszał z tego, dobrze myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

Nie koniecznie to jest raczej zdjęcie schematyczne ośki wyjda razem z obudową bo w niej są łożyskowane i uszczelnione origami

Tutaj filmik

 

Moderator mógł by przenieść temat do działu renault lub MF bo ten pompy były tam montowane na potęgę

We Fendt nigdy takiej nie spotkałem

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Kolego radze samemu nie wkładać tam paluchów.2 lata temu w Renault Cergos wymieniałem w takiej samej pompie głowiczkę.Koszt tej głowiczki do pompy 5500zł z robocizną! Lepiej zapłacić komuś kto się na tym zna i ma doświadczenia bo po mojemu za duże ryzyko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koroll    7

nie chce zakładać nowego tematu, mam problem Z Fendt farmer 311 z 96r otóż traktor jak dłużej postoi to rozrusznik kręci szybko a silnik nie odpala, wystarczy ruszyć kilka razy pompka mechaniczna zasilajaca i odpala bez problemu. przypuszczam że cofa się paliwo tylko nie wiem co jest tego przyczyną. w pompie rozdzielaczowej około 3 lata temu była wymieniana cefka gaszenia. na dźwigni pompki zasilajacej jest małe zapocenie oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

między zbiornikiem paliwa a pompką zasilającą wstaw zaworek zwrotny i problem powinien się skończyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektrofel    0

Witam!! Mam takie pytanie odnośnie pompy bosch. Chcę wymienić oring dźwigni gazu czy jak odkręcę tą samą górę to nic w niej się nie poprzestawia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×