Zaloguj się, aby obserwować  
tomas

za ostre (szybkie) załączanie WOM lamborghini 674-70

Polecane posty

tomas    1

Witam. Koledzy mam problem z zaostrym włączaniem womu w lamborghini 674-70. Nie ma w cale rozruchu tylko błyskawicznie załącza kosz sprzegłowy.

Ścina śruby na wałkach przekaźnika mocy.

Próbowałem dołożyć akumulator hydrauliczny w układ koszyka sprzegłowego ale to nic nie pomogło. Wkładałem dławik w przewód doprowadzający ciśnienie też nic nie dało.

Ciśnienie w tym ciągniku podawanie jest z pompy wspomagania.

 

Co byście doradzili???

Mam jeszcze taki pomysł żeby założyc jakiś siłowniczek elektryczny bezpośrednio do dźwigienki załączającej żeby wolnym ruchem przesuwała suwak do otwarcia oleju na kosz.

Co by tutaj można zastosować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomas    1

kosza nie rozbierałem. A co może w nim być źłe? Tarczki mają luz. Ciśnienie nie zmierzyłem, bo nie mam manometra na tak niskie ciśnienie. Na 160 nic nie pokazało. W poniedziałek kupię to zmierzę. Mogłą się coś zaciąć i nawać za duże ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a czy tam nie ma załączania elektrohydraulicznego?? bo jak tak to poleciała cewka... odopowiedzialna za przepływ oleju... i zamiast po woli się otwierać ( powolny rozruch) odrazu otwiera się na maks...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomas    1

akumulator zakładałem na przewód doprowadzający olej, ale to nic nie dało. A tak w sumie to bez sensu akumulator przed suwakiem. Próbowałem też w tym miejscu co jest fabrycznie taki tłoczek ze sprężyną (co niby ma zredukować na początku uderzenie ciśnienia) też to nie pomogło.

Ciśnienie na dojściu jest 8 bar na obrotach dochodzi do 10 bar.

W miejscu gdzie ten tłoczek jest 7 bar, ale tam po załączeniu wom rośnie powoli.

 

Od czego są jeszcze te zaworki na koszu sprzęgłowym?

A nie dałoby się tego przerobić na elektrozawór?

Schowek01.bmp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

podejrzewam ,że cos się może przycinac w tym rozdzielaczu... może gdzieś podszedł jakiś opiłek i blokuje jakis zaworek...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj