piotrekkkk

C-330 brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MF675ursus    1439

Miałem to samo. zimą, po odpaleniu z garażu nie miał siły wyjechać, po rozgrzaniu część mocy wracała, jednak i tak słaba była. I tak jak koledzy wyżej napisali- regeneracja pompy wtryskowej pomogła.

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Witam wszystkich, mam problem ze swoją 30 ponieważ zregenerowałem pompe wtryskową, ale nierobiłem wtrysków. I gdy ją odpalam na zimnym silniku to ciężko wchodzi na swoje obroty musi chwile pochodzić zeby wskoczyła na obroty ale jak już chodzi normalnie to na wyższych obrotach tak średnio kopci na czarno a na wyższych obrotach silnik zaczyna falować, i jeszcze wczoraj byłem nim kultywatorować i na głębiej spuszczonym kultywatorze dusił się i tracił moc. Mam pytanie czy to może być przyczyna tych wtrysków?

 

Pompa żle zregenerowana , najprawdopodobniej podciagnieta na sekcjach i zle wyregulowana na dodatek rozklekotany regulator obrotów.To raz a dwa sprawdz i ustaw wtryski , nie zaszkodzi tez ustawić zawory.

Oddaj pompe to warsztatu co maja o tym pojęcie a nie do jakiegos partacza.Jak byś był z południa Polski to jest warsztat co robią perfekcyjnie pompy wtryskowe .ja tam woże i nigdy mnie nie zawiedli, Jak zrobią pompe to silnik chodzi jak nowy.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Witam, Mam pewien problem , mam nadzieje że w dobrym temacie pisze, otóż moja c330 coś osłabła, pod górke większą szóstką spada z obrotów i kopci na czarno . Czy jest to możliwe że przez zmiane ciśnienia wtrysku?  W zimę wymieniłem koncówke jedną wtrysku , mechanik Aut , na stole pobierczym ustawił mi ciśnienie oby dwóch na 165 czy 170atm , mówi że tyle powinno być , a wcześniej było 135 i to dla niego było za mało . Dodam że wcześniej przy normalnym ciśnieniu 135 Ciągnik szedł jak burza , nie spadał z obrotów pod gorę , nie kopcił aż tak. Chcę się upewnić czy mogła to być tego wina skoro przed ustawieniem było dobrze,  Czy takie ustawienie ciśnienia miało by aż tak wyrażne skutki ? Na postoju ciągnik odpala dobrze, szybko się wkręca na obroty i jest ok , ale podczas gory nie jest już tak kolorowo , z 2400 obr spada wyrażnie do 1600obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max696    9

Pompa żle zregenerowana , najprawdopodobniej podciagnieta na sekcjach i zle wyregulowana na dodatek rozklekotany regulator obrotów.To raz a dwa sprawdz i ustaw wtryski , nie zaszkodzi tez ustawić zawory.

Oddaj pompe to warsztatu co maja o tym pojęcie a nie do jakiegos partacza.Jak byś był z południa Polski to jest warsztat co robią perfekcyjnie pompy wtryskowe .ja tam woże i nigdy mnie nie zawiedli, Jak zrobią pompe to silnik chodzi jak nowy.

Jeśli możesz to powiedz gdzie regenerują pompy, i jaki jest tego koszt, bo do Olkusza mam "rzut beretem" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Witam, Mam pewien problem , mam nadzieje że w dobrym temacie pisze, otóż moja c330 coś osłabła, pod górke większą szóstką spada z obrotów i kopci na czarno . Czy jest to możliwe że przez zmiane ciśnienia wtrysku?  W zimę wymieniłem koncówke jedną wtrysku , mechanik Aut , na stole pobierczym ustawił mi ciśnienie oby dwóch na 165 czy 170atm , mówi że tyle powinno być , a wcześniej było 135 i to dla niego było za mało . Dodam że wcześniej przy normalnym ciśnieniu 135 Ciągnik szedł jak burza , nie spadał z obrotów pod gorę , nie kopcił aż tak. Chcę się upewnić czy mogła to być tego wina skoro przed ustawieniem było dobrze,  Czy takie ustawienie ciśnienia miało by aż tak wyrażne skutki ? Na postoju ciągnik odpala dobrze, szybko się wkręca na obroty i jest ok , ale podczas gory nie jest już tak kolorowo , z 2400 obr spada wyrażnie do 1600obr.

Panowie , Proszę o odpowiedz , bo nie wiem od czego się zabrać;/ ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no chyba nikt nie eksperymentował... Jak już wyjmiesz wtryski do regulacji na 135 to zmierz sobie kompresje i będziesz miał jasność co do przyczyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

No ok, na 135 cisnienie tak jak miałem ? , Powiedz mi tylko czy nowe końcówki jak wymienię muszę je ustawiać??? Bo mam  stare końcówki ne używane i dlatego pytam, Ja jestem laikiem ale Wujo tam działa . Ale powiedz mi , czy to mogło być przyczyną ? bo troszkę mi się nie chce wierzyć, I jeszcze powiedz mi jak możesz jak zmierzyć tą kompresję, z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Widać że po twoich postach jestes z zielony z mechaniki to albo się oddaje komuś do zrobienia lub  nie rusza.Masz 30-stkę powinieneś mieć instrukcję a w niej jakie ciśnienie końcówek wtryskiwaczy,lecisz do  dobrego zakładu i prosisz żeby były ustawione takie jakie podał producent i montujesz.Dwa najpierw to ty przejrzyj układ paliwowy czy gdzieś nie jest zblokowany jakiegoś parochu nie ma bo może gdzieś paliwo słabo leci,jeżeli dawno nie były filtry paliwowe zmienione a ciągnik dusi to je wymień.W zasadzie najpierw się sprawdza drożność całego układu paliwowego  potem pompkę zasilająca a prawie na końcu wtryskiwacze i pompę wtryskową.Do twojej wiadomości kompresję sie mierzy specjalnym przyrządem  musisz mieć do tego mieć zegar oraz końcówkę do wkręcenia na miejsce wtryskiwacza kręcisz rozrusznikiem  i dokonuje się w ten sposób   pomiar ciśnienia sprężania a jakie powinieneś mieć ciśnienie  wystarczy w google wpisać model silnika i wszystko będzie opisane tylko chęci i zaangażowania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus-23    122
KULAWA_KOZA

Widzę też korzystasz z usług Pana Straszaka :D Do Zawiercia mam raptem 30km i też tam wszystkie pompy zawoziłem i póki co wszystko gra.

 

Mendieta

Musisz je ustawić, to że nowe nie ma tu znaczenia. Ciśnienie jak wyżej 135-145atm nie więcej, bo 170 to już gruba przesada... Jeżeli regulacja nie pomoże zakładając, że układ jest drożny oddaj pompe do sprawdzenia. Jeżeli na postoju dobrze odpala i łapie od razu na 2 tłoki to kompresja jest raczej ok.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Platinum_    0

Witam. Kupiłem jakieś 2 lata temu ciągnik c330, o którym nie miałem bladego pojęcia... używam go kilkanaście razy w roku do przywózki drzewa z lasu, czasami coś nim w lesie powyciągam. Rozmawiałem ostatnio z kolegą i tę samą trasę z pustym wozem robi na 5 biegu a Ja muszę tam 4 wbijać. Nie podoba mi się jeszcze to że przy dodaniu gazu, albo przy jakimkolwiek wysiłku dymi mi bardzo na czarno... nawet na prostej drodze na 6 biegu jak mu wbiję pedał w dechę to zaczyna dymić aż do momentu rozpędzenia się. Wtedy przestaje dymić.

Z mechaniki jestem słaby ale coś tam typu czyszczenie baku, wymiana filtrów ogarniam... Jakieś pomysły co przeglądnąć, na co zwrócić uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    5

Może na hamulcu jeździsz i temu ma tak ciężko, sprawdź czy na luzie lekko się tacza bo może szczęki trzymają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    76

jak słaby to klasyczny przykład zapomnienia o wymianie filtrów paliwa, ogólnie wszystkie filtry wymień, paliwo powietrza wyczyść zmień olej ale tylko na superol cb, ustaw zawory i ma chodzić a jak jeszcze mało to zatankuj paliwo dynamic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    76

najlepszy olej dla c330 to tylko superol CB nawet CC może "bidy" narobić, no chyba że Twoja funkiel nówka po kapitalce ale jak producent zalecił tak ma być i żeby potem nie było że bagnetetem i odmą więcej spalin jak z komina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

ja też leje turdusa do wszystkiego, to ze kopci na czarno do rozpedzenia to normalne bo to o nie spalone paliwo, przeżyj filtry i będzie grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7878

Wojtek co ty za brednie piszesz-u mojego brata trzydziech już z 15 lat chodzi na turdusie i przed remontem i po remoncie.wiekrzości superolów to oleje jednosezonowe więc szybciej zniszczysz silnik jak na turdusie.turdus ogólnie ma specyfikacie do samochodów ciężarowych i jak dobrze pamientam to w pierwszym opisie oleju było że wymiana oleju mogła być wydłużona do 30000 tyś kilometrów tylko filtr oleju wymieniać co 10000 tys kilometrów więc nie gadaj że turdus to zły olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Wojtek nie masz pojęcia to nie wypowiadaj na forum i nie wprowadzaj ludzi w błąd.Bo superol CB to jest produkt olejopodobny,olejami można nazwać Turdus,Platinum Ultor czy inne 15w40 ale nie ten szajs.To że producent tak zaleca to nic innego kiedyś nie było

 

Co do temu przyczyn może być wiele jeśli filtry zmienione to do sprawdzenia końcówki wtryskiwaczy skorygowanie kąta wtrysku.Na szarym końcu pompa wtryskowa.Normalne że dymi przy dodaniu gazu w podłogę bo to pompa sekcyjna zbyt duża dawka nie jest dokładnie wymierzona i większość idzie w komorę spalania.Jeśli dymi mocno na czarno zajął bym się wtryskiwaczami koszt nie wielki a regulacja lub nowe nie zaszkodzą  tylko Daj Bosha 299A a nie polskie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7886

na superolu na pewno będzie chodził, co najmniej turdus, po za tym jak dymem dużo wali to warto końcówki sprawdzić oczywiście wtryskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17
Dnia 14.05.2017 o 15:02, Wojtek026 napisał:

najlepszy olej dla c330 to tylko superol CB nawet CC może "bidy" narobić, no chyba że Twoja funkiel nówka po kapitalce ale jak producent zalecił tak ma być i żeby potem nie było że bagnetetem i odmą więcej spalin jak z komina

Ale jak juz Superol klasy CC to Milvus 15 na 40 albo nawet Superol F CD bo ten CC 30  to jest letni w zimie robi sie jak smola tzn jest gesty i nie wiem czy wlasnie przez ten olej u mnie nie wyrwaly sie pierscienie oporowe na wale a to w efekcie kapitalka silnika wyszla.

A jesli pompa podaje paliwo  z cisinieniem 135 to takie sie powinno ustawic bo jesli bd za duze ustawione na wrtyskach to tez nie dobrze bo pewnie opoznia sie moment wtrysku paliwa bo ma zwiekszony opor i moze przez to ogolnie dawak paliwa do komory spasc.

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156
Dnia 15.08.2016 o 11:57, Ursus-23 napisał:

KULAWA_KOZA

Widzę też korzystasz z usług Pana Straszaka :D Do Zawiercia mam raptem 30km i też tam wszystkie pompy zawoziłem i póki co wszystko gra.

 

Już nie.

Dominik który robił pompy się zwolnił , a młodzi robią na odpierdziel.Teraz wiezę  do Krakowa na Rybitwy,

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez diaz34
      Witam, problem polega na tym ze ciagnik jak sie rozgrzeje traci moc i wydaje mi sie ze niechodzi na wszystkich cylindrach, wczesniej nigdy tak sie nie dzialo, dodam ze z odmy dymi troche jak sie rozgrzeje i czuc dziwny zapach lecz olej nie widze zeby ubywal. Ostatnio zostal zamontowany tur a i zostala odlaczona sprezarka powietrza lecz to chyba nie ma zadnego zwiazku ?
    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez lukasz2207
      John deere 1065 brak mocy nierowna praca silnika dobrze wkreca sie na obroty ale przy tym nawet dymka nie puści. Sprawdzona pompa wtryskowa, nowa pompka zasilajaca,zbiorniczek odpowiedzialny za przelew sprawny, elektryczna pompka dziala, przewody drozne sprawdzone ,filter paliwa nowy, powietrza czyste, zbiornik wyczyszczony a ciagle dostaje mało paliwa 
    • Przez Sadownikx2
      Witam
      Ile potrzeba mocy by ciągnąć po piachu 2 beczki po 2 tysiące litrów,2 beczki na jednej przyczepie+ pompa bęzynowa do nich?
      By je ciągnąć z prędkością 15km/h ile trzeba mocy?
      Aktualnie jest ciągana jedna czyli 2 tysiące litrów przez ciągnik o mocy 55 koni około 15km/h -3 bieg zakres Zając (H)
      Max prędkość na 3 (H) to 22km/h
      Się znaczy około 15 km/h dokładnie nie wiem ile jedzie na obrotach 2200-2400 na 3 (H)
    • Przez maciej_zubek
      witam co moglo sie stac z  walkiem  wom  malo mocy ma 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj