piotrekkkk

C-330 brak mocy

Polecane posty

balcerek1    92

Wtryski do sprawdzenia zawory do ustawienia i dobrze ustawić kąt wtrysku a nie wstawiać pompę na krzywy ryj i pisać że nie ma się pojęcia a za chwilę że sprawdziłem. :P Szybszy jak błyskawica. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilC-360    4

Wtryski do sprawdzenia zawory do ustawienia i dobrze ustawić kąt wtrysku a nie wstawiać pompę na krzywy ryj i pisać że nie ma się pojęcia a za chwilę że sprawdziłem. :P Szybszy jak błyskawica. :D

Zawory są ustawione i kąt wtrysku też.

 

Wtryski do sprawdzenia zawory do ustawienia i dobrze ustawić kąt wtrysku a nie wstawiać pompę na krzywy ryj i pisać że nie ma się pojęcia a za chwilę że sprawdziłem. :P Szybszy jak błyskawica. :D

Zawory są ustawione i kąt wtrysku też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A są szczelne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Sprawdz jeszcze pompke zasilajacą moze ona szwankuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jak tam sie ustawia kąt wtrysku? ponieważ nie bardzo się orientuje

Zasadniczo po tym poście mam wrażenie, że nie masz pojęcia na temat silników i jak się za to zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dylu    0

Witam!

Mam problem z moim ursusem c330 dziś przy bronowani w polu ciągnik stanoł, bardzo wolno wchodzi w obroty, wciskam pedał na maksa i nie osiaga maksymalnych obrotów, sam siebie nie mógł uciągnąć, zauważyłem ze z pod głowicy dmucha lekko powietrzem (wcześniej tez tak było ale chodził normalnie), odkręciłem filtr powietrza obroty były juz troche lepsze ale dymił na biało,(jak jedzie to dymi na lekko na czarno).Proszę o porade co może być przyczyną że ciągnik tak chodzi.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyc330    7

Pewnie to nie pomoże ale jak nie ma siły to można zajrzeć i wyczyścić odstojnik przy pompie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    230

Pewnie wymyć bak trzeba, sprawdzić drożność przewodów paliwowych, wyczyścić albo wymienić filtr powietrza jak obecny bardzo sfatygowany a jak nie pomoże to ingerować dalej aa i jak dmucha z pod głowicy to nie dziw się że kopci na biało, od razu uszczelkę zmieniaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

c 335 i c355 to są inne ciągniki. C355 to starsza wersja c360 a c335 t wersja eksportowa popularnej "trzydziestki" (rużnice między c330 a c335 to w c335 zastosowano zupełni inny podnośnik z regulacją siłową a przez to inną obudowe tylnego mostu, podobno c335 miał też wydajniejszą pompe paliwa ale nie jestem tego pewny)


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylverlkr    0

Witam i wszystkich pozdrawiam to muj pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość . Problem jest tego rodzaju że moja c 330 jest po remońcie kapitalnym całego silnika , do 30 mth nie pracowała wcale na polu tylko przejażdzki i czasem furkę ciągnęła z drzewem pózniej dopiero powoli do cięższej pracy , teraz ma 75 mth od remontu i brakuje mocy jak by go coś trzymało , wymieniłem filtry paliwa , kranik ,olej w silniku , założyłem nowe końcówki wtrysków WZM , pompkę zasilającą przy pompie , i dalej coś go trzyma . Dodam że jak porobiłem glebogryzarką na wysokich obrotach to przez chwilę odzyskał moc i wszystko było super pózniej po jakimś czasie znowu to samo , mechanik ustawiał zapłon i nic , nie mam już siły do tego wszyskiego , dodam że zestawy naprawcze założone jakieś polskie z czeskim tłokiem . Jeszcze tak jak by zapiekał się rozdzielacz od podnośnika i ciężko pracuje a podnośnik nisko podnosi , obecnie jest założony po regeneracji 4ty przez dwa lata , czy może to być wina oleju w skrzyni bo słyszałem o jakimś oleju co spotrafi zapiec nawet łożyska i i wtedy skrzynia do remontu a nie wiem co mechanik nalał po remoncie to była jakaś przezroczysta bańka i tyle zadnych nalepek ,trochę sie rozpisałem ale już nie mam zdrowia i kasy na szukanie , poradżcie co jeszcze popatrzyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2m    1

Czy dobrze wchodzi na obroty na luzie? Pompa wtryskowa byla regenerowana? Remont silnika robil Ci mechanik czy sam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

Pewnie pompa jak nie ma mocy , dymi , jak dymi ? jaki kolor i czy duzo ? Jak pompa byla regenerowana  to mogl dac za mala dawke paliwa i jest zamulony , mialem to samo tyle ze w c 360 , przeregulowalem i ciagnik rakieta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Gdybać to tu sobie możemy...przyczyn może być setki.

ja też się narobiłem koło silnika bo jaja były jak fiks po remoncie.

Ale najważniejsza zasada to składać pomału a z głową i dokładnie i nie oszczędzać na częściach tylko wstawiać te najlepiej polecane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SchwammalTM    0

Serdecznie witam wszystkich forumowiczów!

Mam pewien problem ze swoim C330, rok produkcji 1976. Mianowicie, przez koło pierwsze 2-3 minuty pracy na zimnym silniku nie ma on w ogóle mocy, przy próbie ruszenia samym ciągnikiem np. z 4 dławi się, na biegu jałowym tak samo bardzo słabo reaguje na gaz. Po wspomnianych 3 minutach, gdy silnik lekko się rozgrzeje, sytuacja się poprawia, ale żeby ruszyć z zaczepionymi maszynami trzeba długo trzymać na półsprzęgle, żeby się jako tako zebrał. Na zimnym silniku lubi puścić trochę czarnego dymu z komina.

Po rozgrzaniu do 80 stopni w ogóle nie dymi, natomiast znowu cierpi na brak mocy przy niskich obrotach - moc jako taka wraca gdzieś od około 1400 obr/min, co powoduje, że np. w orce na 4 żeby ruszyć trzeba go zerwać - w przeciwnym razie ślamazarnie wlecze się do przodu a na cięższej glebie gaśnie. Nie występuje problem ciężkiego odpalania na zimnym silniku.

Co do samego silnika, to nie wiem czy kiedykolwiek był remontowany, ale nie wyrzuca oleju, oleju nie przybywa ani nie ubywa. Na pompie wtryskowej widoczne są jeszcze plomby. Olej i komplet filtrów był wymieniany zaraz po zakupie i renowacji, jakieś 1.5 roku temu. Obstawiałbym jakiś problem z układem paliwowym, ale nie wiem od której strony się zabrać za problem i co może być ewentualną przyczyną tej sytuacji.

Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Prawdopodobnie pompa wtryskoea jest wyrobiona i podaje za malo paliwa. U mnie bylo bardzo podobnie byl slaby po odpaleniu prawie wogole ne mial mocy, a nawt jak mu sie dlo gazu to nawet dymku nie puscil podobnie przy dużym obciazeniu. Np przy wyciaganiu to najpierw wkrecalem go na wysokie obroty i dopiero puszczalem sprzeglo bo inaczej to pod obciazeniem nie mogl wejsc na obroty. Co prawda zapalal jako tako ale na obroty tez slabo wchodzil. A po regeneracji pompy inaczej. Wiec najlepiej wymontuj pompe wtryskowa i przy okazji wtryskieacze i daj do sprawdzenia.

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez diaz34
      Witam, problem polega na tym ze ciagnik jak sie rozgrzeje traci moc i wydaje mi sie ze niechodzi na wszystkich cylindrach, wczesniej nigdy tak sie nie dzialo, dodam ze z odmy dymi troche jak sie rozgrzeje i czuc dziwny zapach lecz olej nie widze zeby ubywal. Ostatnio zostal zamontowany tur a i zostala odlaczona sprezarka powietrza lecz to chyba nie ma zadnego zwiazku ?
    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez lukasz2207
      John deere 1065 brak mocy nierowna praca silnika dobrze wkreca sie na obroty ale przy tym nawet dymka nie puści. Sprawdzona pompa wtryskowa, nowa pompka zasilajaca,zbiorniczek odpowiedzialny za przelew sprawny, elektryczna pompka dziala, przewody drozne sprawdzone ,filter paliwa nowy, powietrza czyste, zbiornik wyczyszczony a ciagle dostaje mało paliwa 
    • Przez Sadownikx2
      Witam
      Ile potrzeba mocy by ciągnąć po piachu 2 beczki po 2 tysiące litrów,2 beczki na jednej przyczepie+ pompa bęzynowa do nich?
      By je ciągnąć z prędkością 15km/h ile trzeba mocy?
      Aktualnie jest ciągana jedna czyli 2 tysiące litrów przez ciągnik o mocy 55 koni około 15km/h -3 bieg zakres Zając (H)
      Max prędkość na 3 (H) to 22km/h
      Się znaczy około 15 km/h dokładnie nie wiem ile jedzie na obrotach 2200-2400 na 3 (H)
    • Przez maciej_zubek
      witam co moglo sie stac z  walkiem  wom  malo mocy ma 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj