Skocz do zawartości
Wino800

PROBLEM Z POMPA WTRYSKOWA Pronar 1025a II

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
Wino800    1

Mam problem z pompą wtryskową, ciągnik chodzi na wolnych obrotach i na wysokich obrotach i nie chodzi równo w czasie jazdy czuć szarpanie pompa była ustawiana na ustawienia fabryczne. Mam pytanie czy możne być złe ustawiony kąt podania paliwa na wtrysk ? czy istnieje tez jakieś inny powód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Napewno jakaś usterka pompy jest jeszcze ale na początek ustaw kąt wyprzedzenia wtrysku zgodnie i instrukcją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    33

Z pewnością musisz wymontować i oddac ja do specjalistów w dziedzinie pomp wtryskowych Sam nic wiele nie zrobisz

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wino800    1

Z pewnością musisz wymontować i oddac ja do specjalistów w dziedzinie pomp wtryskowych Sam nic wiele nie zrobisz

ona od takiego specjalisty wróciła i jest lepiej było gorzej była tez podobno dwa razy w narwi i miała być zrobiona a było tylko gorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wino800    1

To trzeba poszukac lepszych specjalistów albo kupic nową

poszukam. pompa jest w ciągniku który ma 340 motogodzin wiec coś jest nie tak ( wszystko było ok tylko był mały przeciek na łączeniu pompy z silnikiem wiec pojechał na serwis kiedy wrócił pojawił się problem z mocą nierówno chodził na zimnym silniku ciężko palił jak było +30 stopni co kiedyś palił normalnie w duże mrozy ) strach oddać ciągnik do serwisu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1521

amoze jest problem z zasielniem w paliwo i sie zapowietrza ? i dlatego motor kuleje ?


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

to przecież na taka naprawe daja gwarancje

to po prostu skorzystaj ze swojego prawa i zgłoś ten problem ponownie i niech robia do skutku skoro raz wzięli pieniądze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

ciezko pali bo źle kąt ustawiony , a nie dymi mocniej niz zwykle ?

 

specjalista zrobil dobrze tylko ten co ci montowal h*jowo ustawil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wino800    1

to przecież na taka naprawe daja gwarancje

to po prostu skorzystaj ze swojego prawa i zgłoś ten problem ponownie i niech robia do skutku skoro raz wzięli pieniądze

taaa oddałem im ciągnik na gwarancji żeby zrobili przeciek a jak od nich wrócił ciekł dalej i jeszcze się w walili do pompy tylko po co i na co ?!! jak tylko miał być przeciek usunięty

 

ciezko pali bo źle kąt ustawiony , a nie dymi mocniej niz zwykle ?

 

specjalista zrobil dobrze tylko ten co ci montowal h*jowo ustawil

 

Własnie chodzi o to ze ładnie pali na zimnym czy ciepłym silniku, puści czarną chmurę jak tylko zapali a potem nic nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

to skoro był w naprawie to oddaj i niech robia do skutku a jak nie to niech oddaja kase i napraw gdzieś indziej u lepszych mechaniorów.Jak bedą się burzyli to postrasz ze weźmiesz adwokata, weźmiesz biegłego i spotkasz się z nimi w sądzie to zwykle działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam mam problem z Pronarem 82SA polegający na tym że cały czas świeci radio w kabinie po odłączeniu "prądu" przez ten wyłącznik przy schodach i w momencie gdy ciągnikiem "potrząsłem" to radio się wyłączą i po chwili znowu świeci ... Aż do momentu w którym przekręciłem 3 razy stracyjką bo chciałem go odpalić i chu*a wszystko zgasło i zwora 12/24 V się przepaliła i teraz jest taki problem że po wymianie tej zwory / przełącznika 12/24 cały czas kręci aż do momentu w którym odłączę przewód od akumulatorów (na zworze pierwszy od siebie) . 
       
    • Przez P107R
      Witam,
      Kilka dni temu jednego z MTZ 82 w moim gospodarstwie zastąpił Pronar 1025a 2007r, jest to nowy nabytek więc nie znaj jeszcze jego zachowań, ale jedno jest co najmniej dziwne...
      Otóż dzisiaj po odpaleniu sprzętu i wyjechaniu z garażu zdziwiłem się, gdy wybiłem bieg na luz, a po puszczeniu sprzęgła ciągnik wyraźnie powoli się toczył... dopiero gdy dźwignią zmiany zakresów wybiłem na luz to ciągnik się całkowicie zatrzymywał, no i w miarę rozgrzewania się ciągnika ten objaw zanikał, czy to normalne?
      W sumie to dzisiaj po raz drugi od zakupu się nim przejechałem, no ale wydaje mi się że tydzień temu tego nie było poza tym dzisiaj był mróz -2,5 stopnia czyli trochę chłodniej niż tydzień temu, ma to wpływ na jakiś mechanizm w skrzyni biegów?
    • Przez Jarczan
      Na lato zakupiliśmy pronara i wiadomo filtry oleje profilaktycznie należało by wymienić. Po spuszczeniu (olej byl czarniutki) i wlaniu hipola przekładniowego olej się zwarzył tak więc rozgrzalismy go, wypuściliśmy i nalaliśmy nowy który również się zwarzył. Jakieś pomysły jak uporać się z tym problem?
    • Przez szpeniek26
      Witam mam problem ze sprzęgłem w pronarze 82SA a mianowicie jego brak, czasem jest tak że pedał sprzęgła praktycznie sam po lekkim nacisnięciu leci do podłogi, nie moge wbić żadnego biegu, jak szybko nim poruszam to odbije i jest ok.
      Prosze o pomoc.
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
×