max2505

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Polecane posty

leszekd    110

Koledzy sprawdzić początek wtrysku paliwa wydaje się że jest zbyt późny Jeżeli silnik się nie zbiera tylko kopci a się nie rozkręca to na pewno wtrysk albo źle zrobiona pompa. Gdyby był problem z pierścieniami to silnik by dymił korkiem wlewu oleju.

Kiedyś miałem taki przypadek że po zalaniu oleju do silnika prawdopodobnie z dodatkiem komponentów olei roślinnych i w motorze powstała taka czarna mazie która zatrzymała pierścienie to wtedy dymiło korkiem i silnik Niechciał dobrze odpalać i brakowało mu mocy po wyskrobaniu tłoków z tego brudu i wymianie pierścieni wszystko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrys    0

próbowałem juz taki manewr ale to bedzie pompa

ale dzieki <_<

Edytowano przez tommy66692
Ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co mogło się stać w moim silniku w c-330, na jesieni były wymieniane panewki i uszczelka gdyż do oleju szła woda, po pracy w kombajnie ziemniaczanym woda w oleju pojawiła się z powrotem. Co może być przyczyną, czy może coś jest nie tak z blokiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

I z głowicą. zacznij od zdjęcia głowicy, sprawdzenia uszczelki a potem głowicy. Równie dobrze mogło puścić uszczelnienie tuleja -blok, pęknięta tuleja, no i blok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Gdzie w 330 może przedostawać się woda do oleju? czy tylko pomiędzy głowicą a blokiem czy gdzieś jeszcze?. B)

bo w moim starym poczciwym ciapku po wymianie uszczelki pod głowicą i połozeniu jej na silikon odnosze wrażenie że olej jest jakiś taki mentny :) .

z góry dzięki za wszelkie porady!


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Może też być uszkodzona ścianka w głowicy... i wtedy woda też będzie się dostawała do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

czyli że woda może sie dostawać do oleju tylko pomiędzy głowicą a blokiem( chodzi mi o połączenia za pomocą uszczelek) pomijając ewentualne pęknięcia bloku czy głowicy oki Dzięki. a mam takie pyt. ile możę ksztować regeneracja głowicy do c330? :)


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

najprawdopodobniej zgnił blok w miejscu gdzie jest osadzony dół tulei cylindrowej albo pękła tuleja. Gnijący blok to jest przypadłość ciapków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2
Gdzie w 330 może przedostawać się woda do oleju? czy tylko pomiędzy głowicą a blokiem czy gdzieś jeszcze?. :)

bo w moim starym poczciwym ciapku po wymianie uszczelki pod głowicą i połozeniu jej na silikon odnosze wrażenie że olej jest jakiś taki mentny :) .

 

 

Od kiedy uszczelkę pod głowicę wkłada się na silikon? :) Trzeba sprawdzić stan siedzisk dolnych tulei, czy nie są skorodowane, jajowate. Regeneracja głowicy to koszt około 180 zł w PMR Przywory.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

no ja tak zrobiłem bo kilku znajomych tak ma . hm.. a co do przecieku kurna kto wie możliwe może i przykorodowało tam. ja akurat tam nie zaglądałem. oki dziex z rady. :)


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

Cześć!

 

proponuję odkręcić misę olejową, podłożyś potem jakiś karton i obserwować skąd woda cieknie, można podnieść ciśnienie pompką do kół w układzie chłodzenia dorabiając odpowiedni korek do chłodnicy (oczywiście w rozsądnie, żeby czegoś nie rozerwało)

 

i może być weż dziurawa tuleja cylindra widziałem taką sytuację, wada tulei,

wystarczy, że jakaś zgorzelina przy odlewaniu zatopi się w tulei, może być niewidzoczna po obtoczeniu, ale po jakimś czasie pracy woda ją wypłucze i powstaje dziurka w tulei

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

hm.. tuleje w moim ciapku sa orginalne (tzn. jeszcze nie miał remontu) możliwe jest żeby nowa głowica była krzywa. czy coś takiego. ciągnik chodzi bez zażutu jak na swój wiek ale nie pamiętam czemu ale kiedyś dziadek wymienił głowice. a uszczelke położyłem na silikon bo woda wydostawała siena zewnątrz pomiędzy blkoiem a głowicą wiec może to po prostu głowica.? :)


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

Możesz mieć też przeżarty blok przy dole tulei, tam, gdzie są O-ringi na tulejach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kwiczol    0

Witam wszystkich użytkowników forum

Szykuje sie remont mojej 30 dlatego szukam jakiś dobrych (mile widziane z tanimi częściami wink.gif ) sklepów internetowych co polecicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    8

Przy ilu wy robicie remonty ?? Słyszałem że wytrzymują średnio 5000 MTG.

 

 

:DDD Z dołu dzięki.

 

 

Jeszce jeden tak zatytułowany temat i chłopie BAN ! @quercus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam

Nie doradze ci sklepu ale u mnie juz nie dokupi sie czesci polskich ani czeskich tylko chiny podobno juz ich nie produkuja

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

u mnie z krotoszyna tez czesci dostane....

Chyba filtry albo tuleje angielskie kiedys widzialem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Oryginalne części Ursusa kupisz bez problemu łatwo je rozpoznać są pakowane w papier lub folie. Tylko jak kupujecie zestawy naprawcze Mahle Krotoszyn to tylko z polskim tłokiem bo są w sprzedaży z czeskim tłokiem, czasem się mogą zatrzeć i szybciej się zużywają. Panewki to tylko Federal-Mogul BIMET (z tym może być problem) a wał korbowy i korbowody to z Tyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

po rozebraniu i oględzinach stwierdzam że w moim ciapku jest peknięty blok. :angry: :angry: :angry:


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

http://www.sklep-grene.pl/

 

Tu masz link do sklepu internetowego GRENE.

Części tu są tańsze niż np. tam gdzie ja kupuję w sklepie normalnym, ale nie wiem czy jest sens kupować przez internet, bo koszt przesyłki będzie duży i może być niewiele taniej lub nawet wynieść Cię to więcej niż kupno w sklepie.

Dla przykładu: w sklepie internetowym GRENE zestaw naprawczy silnika C-330 Krotoszyn kosztuje 160zł + koszty przesyłki tj. 28zł. Biorąc 2 takie zestawy płacisz 348zł, a u nas za takie 2 zestawy w normalnym sklepie zapłacisz 350zł. Różnica wynosi więc tylko 2zł i ja myślę, że szkoda zachodu kupując przez internet (rejestracja itd.).

 

Można części kupić na Allegro.pl ale te koszty przesyłki... ;) Odradzam kupno przez internet.

 

Możesz jeszcze wejść na www.grene.pl i sprawdzić, gdzie jest najbliższy sklep jeżeli nie wiesz, i wtedy mógłbyś kupić wszystko na raz, a jak patrzę po innych sklepach, to w GRENE jest po prostu taniej, a i kupi się tam praktycznie każdą część ;)

 

Pozdrawiam:)


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjFarmerr    170

Ciagnik mial kapitalny remont silnika na 2000 mtg robiony przez niby "dobrego" mechanika na dzien dzisiejszy 2600mtg silnik jest rozebrany bo juz nie ma kompresji jest poprostu wyjechany. Czego to wina? podejrzewam ze podrobki czesci. Co o tym sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez konradkaczorowski
      Witam chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy w życiu remont . Wydatki na materiały wyszły mnie +/-500 zł. Na kolejny ogień idzie Ursus C-360, z którego też będzie fotorelacja. Zdjęcia może nie są profesjonalnie zrobione, ale liczy się efekt końcowy.
















    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj