max2505

Ogólne pytania o remont silnika C-330

Polecane posty

qazi    61
Z tego co mi mówił Cezary4514 bo dzisiaj rozebrali to głowicę urwało. :angry:

jaką głowice?? tą głowice o której myślę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    885

No a my właśnie mamy zamiar dać silnik od C360 do naprawy w zakładzie. Ale z tego co pytałem użytkowników tych silników to są zadowoleni. I my chyba też tam oddamy..


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2239

Okazało się że wywaliło zabezpieczenie od głowicy i sprężyna poszła w tłok i rozwaliło go :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2
Okazało się że wywaliło zabezpieczenie od głowicy i sprężyna poszła w tłok i rozwaliło go :angry:

Jak już to zabezpieczenie od zaworu wyleciało i zawór spadł do komory spalania i tłok w niego przywalił ale w trakcie jazdy to mało prawdopodobne predzej by go pogioł. I jak głowica pewnie do robienia i tłok do wymiany niewiadomo czy cylinder jeszcze nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Panowie PROŚBA -nie mieszajcie tematów raz 330 raz 360

 

Z tego co zrozumiałem to raczej tłok do wymiany jesli coś nie pękło.

 

i tak musisz wyciągać korbowód

 

POSŁUCAJ mnie dobrze kup sestaw naprawczy tuleje tłoki pierścienie-tuleja napewno tez dostała... wiec niema się co zastanawiać z wymianą.... gniazdo zaworu pewnie też lekko dostało .. szukaj zabezpieczeń w misie olejowej...

 

ja bym zrobił planowanie-zawory głowicy oraz wymiana tulei-tłoków-pierscieni tak przy okazji na tym nie stracisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Cezary 4514 pisałeś, że 4 miesiące temu dopiero robiłeś remont. Czy wymieniałeś głowice na nowe podczas tego remontu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6
Cezary 4514 pisałeś, że 4 miesiące temu dopiero robiłeś remont. Czy wymieniałeś głowice na nowe podczas tego remontu?

sory -jestem uszczypliwy..na cholere głowice wymieniać???

ps

mój teść ŚP był servisantem URSUSA...i troche wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6
sory -jestem uszczypliwy..na cholere głowice wymieniać???

ps

mój teść ŚP był servisantem URSUSA...i troche wiem...

czasem stara głowica lepiej tz siedzi jak nowa-bez planowania bloku -dopasowała się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Ja robiłem dopiero remont i oddałem głowice do regeneracii (profesjonalny zakład, uznana marka). Jedna głowica okazała się pęknięta więc musiąłem kupić nową. Facet w zakładzie od razu powiedział mi żebym uważał na głowice bo pojawiły sie w handlu dość tanie bo niewiele ponad 100zł w przypadku c-360 kosztowały ale bardzo bardzo tandetne. Wytrzymywały po kilkadziesiąt motogodzin a później nawet nie było co naprawiać bo ałbo pękały, albo wyrywały sie gniazda zaworów, poprostu tandeta na maxa. Podobno właśnie do c-330 i c-360 tego narobili. Prubój składać reklamacje, niewiem w każdym razie to niejest odosobniony przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek44    4

U mnie było podobnie jak tależowałem to zaczeło stukać w silniku i jak zjeżdzałem z pola to całkiem traktor sie zblokował . mechanik przyjechał i okazało sie ze urwało sie zabezpieczenie od zawora i wpadło do cylindra i nabiło opiiłki na tłok i dlatego traktor sie zblokował .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Grzesiek44 a ty wymieniałeś głowice? Jeśli tak to czy wiesz jakiej produkcii ona była? Ja kupiłem z zakładów KURURS czy coś takiego. Nazwa była odlana na głowicy. Gość w sklepie powiedział że są dobre. Do c-360 kosztowała 220zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek44    4

głowicę woziłem do regeneracji nie duży koszt mnie wyniósł 30zł cała robota przy awaii wyniosła mnie nie całe150 zł . a spowodowana była przeciążeniem silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Grzesiek44-ale napewno awaria byla spowodowana przeciazeniem?? Mnie osobiscie sie to jeszcze nigdy nie zdazylo i wcale nie chcialbym aby tak bylo, jednak wydaje mi sie ze to raczej nie przeciazenie silnika :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Mojim zdaniem to napewno nie przeciązenie silnika spowodowało ta awarie tylko cos innego. A co wtedy robileś ja Ci sie to stało ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

Teraz takie czasy nastały, że każdy klepie co może w stodole i jak już coś nowego sie kupuje to nie ma pewności że jest odpowiedniej jakości.. wały, korbowody bez sprawdzenia nawet nie ma co od razu wstawiać do silnika.. bo potem może sie okazać że jest krzywy, niewyważony i kopyto może wywalić... a potem są takie problemy, że ciągnik mało co po remoncie pochodzi, a już się coś w nim sypie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    1

2 lata temu oddaliśmy pompę pal. od c-330 do regeneracji, sami kupując sekcje, (ale jeśli otworzysz z opakowania to już trzeba wziąć), niewiele to pomogło, waliło paliwo do oleju i w tym roku znów powtórka, narazie dobrze się sprawuje.

P.S. nie wiem też czy może mechanik ze swojej strony był do końca uczciwy :angry: , w efekcie stracił zufanie i klienta...


can do

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrys    0

ja mam c-330 po generalnym remoncie 2 lata i tez jest słaby jak zaliczka oddam niedługo pompe wtryskową do regeneracji bo ciagnik jak jest zimny strasznie jest słaby wolno sie zbiera kopci i przerywa a dopiero jak sie zagrzeje to jest mocniejszy ale w porównaniu do innych c-330 to i tak jest słaby. ponadto bardzo grzeje tłumik czyli chyba dopala w nim paliwo mysle ze to wszystko wina pompy wtryskowej. JAK MYSLICIE????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrys    0

sprawdzałem i kombinowałem ale to juz na bank pompa paliwowa bo wymieniłem filtry paliwa i nic nie dało prawie. <_< <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez konradkaczorowski
      Witam chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy w życiu remont . Wydatki na materiały wyszły mnie +/-500 zł. Na kolejny ogień idzie Ursus C-360, z którego też będzie fotorelacja. Zdjęcia może nie są profesjonalnie zrobione, ale liczy się efekt końcowy.
















    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj