Skocz do zawartości
stek98

duże spalanie paliwa przez c360

Polecane posty

stek98    70

Witam.

Mam taki problem ponieważ od wymiany panewek korbowodowych w c 360 zaczął mi bardzo duzo palic paliwa. Przed wymiana było wszystko normalnie. Na chwile obecną jest na dotarciu silnik pracuje na ok 800 obr/min. Czasami mu troche przygazuje. Chciałbym sie dowiedzieć co może być przyczyną tak dużego spalania. Mam jedno przypuszczenie odnośnie ustawionych zaworów jednak nie wiem czy maja one na to wpływ. Luz między nim wynosi 0.25mm i 0.20 mm. W instrukcji przeczytałem że prawidłowo powinno wynosić 0.30mm i 0.25mm. Czy ta różnica może mieć wpływ na zwiększone zużycie paliwa. Jeśli nie to co innego.

 

Z góry wielkie dzieki za udzielone informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Luz zaworów ssących 0,18-0,22mm

Luz zaworów wydechowych 0,28-0,32mm.

Jeśli luz zaworu ssącego jest za duży, to może to być przyczyną zwiększonego spalania paliwa. W cylindrze z niedomkniętym zaworem nie będzie odpowiedniego ciśnienia, a co za tym idzie temperatury i tlenu potrzebnych do rozpoczęcia i podtrzymania procesu spalania oleju napędowego. :)


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stek98    70

Generalny remont był robiony ok 4 lat temu jednak dostałem jakieś badziewne panewki ponieważ bardzo sie zużyły. Tym razem pompy nic nie ruszałem tylko wymieniłem panewki na lepsze. A do dużego zurzycia paliwa doszedłem poruwnując okres spalania podczas docierania 4 lata temu a teraz.

Kolega wspomniał o temperaturze. Zauwarzyłem ze jak się zagrzeje to wskazuwka nie wchodzi na zielone pole tylko przed tym zielonym są 2 białe i dochodzi tylko do tego 2 białego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

Luz zaworów ssących 0,18-0,22mm

Luz zaworów wydechowych 0,28-0,32mm.

Jeśli luz zaworu ssącego jest za duży, to może to być przyczyną zwiększonego spalania paliwa. W cylindrze z niedomkniętym zaworem nie będzie odpowiedniego ciśnienia, a co za tym idzie temperatury i tlenu potrzebnych do rozpoczęcia i podtrzymania procesu spalania oleju napędowego. :)

 

 

 

jezeli luz zaworowy będzie za duży to zawór jak najbardziej będzie domknięty:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stek98    70

Dzięki wszystkim za odpowiedzi

Wychodzi na to ze zawory powinny być ponownie ustawione. Podaliście przedziay luzu zaworowego a czy moglibyście napisać jakie konkretnie były by najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mironeks    6

@stek98 w tym przypadku diagnoza jest bardzo prosta , za dużo paliwa lejesz do zbiornika .

Musisz wiedzieć że im mniej paliwa w zbiorniku tym mniej maszyna pali :D (kierowca nie ma możliwości zdoić paliwa)

O tym wie każdy dobry pracodawca kierowcy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    676

Ustaw 0,2 i 0,3. To na plus i na minus to tolerancja. Nie ma możliwości w starym ciągniku ustawić z dokładnością do setki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak będzie za duży to się nic nie stanie gorzej jak za mały bo po nagrzaniu może podeprzeć i mamy zawory wybite na tłoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasyl123    0

Nie możesz porównywać spalania w silniku który pracował 4 lata, bezpośrednio po remoncie spalanie powinno być małe ale po 4 latach pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    682

Generalny remont był robiony ok 4 lat temu jednak dostałem jakieś badziewne panewki ponieważ bardzo sie zużyły. Tym razem pompy nic nie ruszałem tylko wymieniłem panewki na lepsze. A do dużego zurzycia paliwa doszedłem poruwnując okres spalania podczas docierania 4 lata temu a teraz.

Kolega wspomniał o temperaturze. Zauwarzyłem ze jak się zagrzeje to wskazuwka nie wchodzi na zielone pole tylko przed tym zielonym są 2 białe i dochodzi tylko do tego 2 białego.

 

Myślę ,że panewki tak samo ci się zużyją bo w twoim generalnym remoncie nie było wszystko zrobione jak powinno . Przeważnie ktoś robi górę i duł w niektórych przypadkach głowicę a zapominają o wałku rozrządu i pompie ciśnienia oleju .

Co do tego , że dużo może palić to może być brak termostatu temperatury .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stek98    70

Fakt termostatu nie posiadam

Zauważyłem jednak ze pali juz normalnie a co do temperatury to nie wchodzi mi na zielone tylko czasami na pograniczu z białym jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez tyj123
      Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych
    • Przez lukasz150
      Witam. Mam zamiar Sprzedac zetora 7245 i zakupic MF 3070 czy wyjdzie mi to na dobre? Co możecie powiedzieć o MF 3070? Jego spalanie, wady zalety itp. Prosze o pomoc.
    • Przez tumek19
      Posiadam ursusa c360 3p. Mam zamontowaną w nim sprężarke od stara(foto w dziale wynalazki).
      Ale zaczyna się psuc. Przykładając ręke do odolejacza pojawia sie olej.. I to dośc dużo.
      Co może byc winne? Prosze o pomoc.
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
×