Zaloguj się, aby obserwować  
amisz8

Fahr M900/M922 - wskaźnik temperatury silnika

Polecane posty

Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Jeśli to dalekowschodnia produkcja, to przewody czujnika są cieniutkie i będziesz musiał wykazać się wprawą w lutowaniu i zabezpieczaniu połączeń. Przedłużony przewód będzie nieco fałszował wyniki, co można ignorować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amisz8    0

w tej cenie to raczej azjatycki wyrób ale w sumie niewielki wydatek a spróbować można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze kojarzę to silnik jest chłodzony powietrzem więc może lepiej założyć wskaźnik temperatury oleju podobnie jak jest w t25 i innych wschodnich sprzętach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Wg mnie ten miernik ma za mały zakres. W silnikach chłodzonych powietrzem temp. może dochodzić nawet do 160*C ale tu raczej mierzy się temp. oleju ( tak jest w motocyklach chłodzonych powietrzem). Najlepiej mierzyć temperaturę oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sqowron
      Siemka, mam mały problem co znajduje się na łączeniu pompy z blokiem jest tam oring czy uszczelka bo ciekniemi stamtąd olej... możecie podpowiedzieć mi co tam jest uszczelka czy oring? I jak to się fachowo nazywa. 

    • Przez grom4444
      Witam. proszę o pomoc w podłaczeniu wskaznika temp. wskaznik jest oryginalny, ale sprawdzałem bezposrednio na akumulatorze to sie wzbudza na maksa. podłaczyłem przewod z czujnika i przwód od bezpiecznika z prądem i nic sie nie dzieje po rozgrzaniu silnika. jak to nalezy prawidłowo podłaczyć??? może ktoś ma jakis schemacik?? proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu bo nie długo czas jechać do roboty a bez wskażnika to trochę nie bardzo
    • Gość
      Przez Gość
      .
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj