mario330

problem silnikiem

Polecane posty

mario330    1

Przed wymianą oleju w silniku nic sie nie dzialo (nie było wyciekow),wlałem tą miksture do czyszczenia silnikow ,traktor pochodzil z 10 minut zeby wyplukac silnik, spuscilem stary olej,zalałem nowym i cuda zaczely sie dziac po godzinie pracy silnika.

Z odpowietrznika zaczal walic olejem i na dodatek zauwazylem ze z kolektora wydechowego tez saczy sie olej :blink: dodam ze nie kopci oraz moc ta co była to jest, tylko te dwa objawy, ja bym obstawil ktorys uszczelniacz na zaworze a wyyyy? jesli by puscil pierscien olejowy to by kopcił,a tak sie nie dzieje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario330    1

silnik s312c

 

dodam ze od pewnego czasu bylo czasem sychac w glowicy takie delikatne metaliczne stukanie, kiedys zmienialem uszczelke spod glowicy i tam 2 zawory juz byly schowane a powinny wystawac:(

Edytowano przez mario330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Wystarczy spojrzeć na dział żeby wiedzieć jaki ciągnik :P

 

Proponowałbym dać głowicę do regeneracji


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario330    1

tez tak mysle. jakby pierscienie puscily to by kopcił

dodam ze z odpowietrznika korby dmucha delikatnie,wrecz bym powiedzial tak jak powinno byc,moc ma. dobrze pali,malo pali

ON.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

:blink: co za miksturę wlałeś do silnika @mario330 :blink: ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Prawdopodobnie musisz jeszcze raz wymienić olej ,bo jeśli nigdy wcześniej tego nie stosowałęś to 10min było za mało .Nie wszystko spłynęło z silnika i stad takie objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

pierwszy raz o czymś takim słyszę jak płyn do czyszczenia silnika który wlewa się do misy :blink:... prawdopodobnie specyfik który zastosowałeś spowodował uszkodzenia silnika :P

@mario330 podaj nazwę tego płynu...prawdopodobnie ma on zupełnie inne przeznaczenie... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Prawie pewne że silnik do naprawy niema nic gorszego jak mikstury czyszczące i uszczelniające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario330    1

Pm Xeramic engine flush

 

Pm Xeramic engine flush

ale nie raz widzialem jak stosowany byl ten plyn i silniki chodzily bez zarzutu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

środek do stosowania w stosunkowo ''czystych" silnikach benzynowych w S312c mógł tylko zaszkodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario330    1
:( czyli uszczelniacze na zaworach mogły puścić . bo pierścienie olejowe wątpię. by kopcił... a nie kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie ma uszczelniaczy ... masz zatarcia na tulei/tłoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Wymień jeszcze raz olej w silniku. Pojeździj trochę i zobaczysz co sie bedzie działo , Powinno przepalic te całe specyfiki i wszystko wróci do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Zastanawiające jest to że niektórzy uważają, że wymiana pierścieni to druga młodość dla silnika :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario330    1

ale skoro tuleje sa gładkie i nie wytarte(nie ma rantu) to pochodzi kolego ;) dobre pierscienie wlozyc regeneracja glowicy i wtryskiwaczy i bedzie good:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgodziłbym się z OKEY'em. Specyfik mógł ewentualnie przeczyścić miejsca, które były zabrudzone co tworzyło jakby uszczelnienie. Preparat rozruszał te brudy i zaczęło ciec. Na razie nic bym nie rozbierał. Szkoda roboty. Pojeździj kilka godzin i zobacz jak się zachowuje. Jeśli trzeba będzie go rozebrać to i tak go rozbierzesz a może się okazać, że nie będzie to konieczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario330    1

panowie robie remont kapitalny:)

tuleje były wytarte (mega czuc rowek było)

oraz 2 zawory sie nie domykały

zakladam zestaw mahle (made in slovaka)

głowica już zrobiona,zawory dotarte:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Polecam lepszy zestaw niż MAHLE czyli PREMIUM URSUS.

Ciagnik zdecydowanie lepiej pracuje i ma lepszą kompresję .Udowodnione i sprawdzone przeze mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krystek1992
      Potrzebuje wszelkich informacji na temat takiego ciągnika z takim silnikiem. Proszę o szybkie informacje... Czy silnik jest awaryjny itp. Proszę o pomoc!
    • Przez utek
      Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.
       
      Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?
       
       
      Kwestie kosmetyczne, jak krótsza maska odkładam na razie na dalszy plan.
       
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez qqwert
      Witam posiadam kombajn przedpotopowy claas europa wszystko chodziło ekstra jak na ten wiek (lata 60 prawdopodobnie) dopuki silnik się ne zatar okazało się że to panewki i sprawa wygląda następująco wał został przeszlifowany wyszedł pierwszy szlif 0.25mm i teraz jest kwestia panewek głównych jest ich trzy komplety o średnicy wewnętrznej 81, zewnętrznej 76 i szerokości 43.5. orginały około 700 zł. nie oriętuje się ktoś o jakiś tańszych zamiennikach? ewentualnie od innych maszyn. silnik ma oznaczenie 4.270
    • Przez jan1222
      Witam mam problem z silnikiem ponieważ nadmiernie dymi i jest taki jałowy (słaby). Ciągnik stał około 8 miesięcy nieużywany z powodu awarii. W ciągniku został wyremontowany silnik (tłoki, tuleje,pierścienie, wał korbowy, została zregenerowana głowica i wtryskiwacze). Został również sprawdzony zapłon i jest ok. I zachodzi pytanie co jeszcze tam może być popsute. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to prosił bym o rade.
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj