Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piratadam21ch

Zetor 5245 rozbiegane kola przednie

Polecane posty

Witam! jest to mój pierwszy temat na AF.

 

Mam problem z ZETOREM 5245, a mianowicie z przednim zawieszeniem. Luzów raczej nie ma, może tylko trochę delikatnie ciężej się skręca w lewo... ale nie tu problem. Jak ciągnik jedzie na pusto jest wszystko ok. Jak zaczepię pługi, lub kosiarke dociążając tył i jadąc trafię na nierówność, i jak gibnie maszyna zaczepioną z tylu to przednie kola gotowe są rozbiec się na wszystkie kierunki świata, dopiero jak przyhamuje, wszystko się uspokaja, aż do kolejnego dołka na jezdni....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

Nie wiem jak to się nazywa ale przy przedniej osi powinien się znajdować biały siłownik,jeśli nie będzie tam oleju to koła powinny latać na wszystkie strony świata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafto    29

Piotrek chyba masz na myśli ten amortyzator drgań. Masz jakieś obciążniki na przodzie ?? Ja mam ok 140 kg i przodu nie podrywa, fakt 6245 to też jeden gar więcej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

Może i amortyzator drgań. ;) Jak by nie było to jeśli przód mu podrywa to koła nie powinny latać,ale mogę się mylić bo mam ciągnik 2WD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    994

uzupełnij płyn w zbiorniczku od amortyzatora drgan, otworzysz maskę to przy chłodnicy zobaczysz zbiorniczek , podobny do tego od płynu hamulocwego i , bodajże tam trzeba wlać płyn hamulcowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    29

Musisz zdjąć prawą plastikową kratkę w masce i tam powinieneś mieć taki zbiorniczek jak kolega FINN napisał, ja jak swojego kupiłem miałem go zalanego płynem takim jak do układu wspomadania i cały czas taki jest. Amortyzator drgań masz z prawej strony za nim jest już tylko przedni napęd.

 

Tak on wygląda - http://allegro.pl/tlumik-drgan-zetor-amortyzator-67454306-i4072383574.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

starosc nie radosc-mialem taki przypadek i cos naprawialem ale za cholere nie pamietam co, chyba ktoras galka sie wyrobila lub w silowniku serwa zawor sterujacy sie poluzowal,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    994

lub tak może być jak @jacus mówi, że gdzieś jest luz, a bardzo prawdopodbne, że na końcówkach na drązkach , sprawdz wszystkie, jesli maja kalmitki to na smaruj, jesli to wina koncówke, to problem zniknie do póki bedzie smar... a druga możliwośc to z siłownikiem, na końcu siłownika przy kabinie jest taki przewód który wchodzi pionowo do końcówki siłownika, i jesli można go reka ruszać to znaczy że tu leży wina...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszek32    0

panowie model 5245 niema takiego amortyzatora i tu jest problem bo niema gdzie przykrecic silownika przerabiajadz z serwa na orbitrol czekam na propozycje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Bogdan675
      witam dzisiaj odpaliłem kombajn i nie działa wspomaganie kierownicy heder motowidła ok dolałem płynu bo było mało nic nie pomogło zbiornik z płynem mocno się grzeje .to mój pierwszy sezon jak go sprowadziłem to wszystko działało postał dwa miesiące i klapa może wymienić płyn w hydraulice pomocy
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
×