Polecane posty

Karol445    89

Nikt tutaj jasnowidzem nie jest. Jka nie zobaczymy co to za alternator i które to złącze to nikt ci nie odpowie bo z czego? z fusów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Jak masz takie oznaczenia +,takie kwadratowe U z ogonkiem i B.To pod + podłączasz kabelek z amperomierza (ten najgrubszy) ,pod U kabelek z kontrolki ładowania.A pod B nic nie podłączasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jednak najlepiej gdyby autor tematu zamiescil zdjecie albo link do przykladowej aukcji alternatora, ktory kupil, tak by bylo widac wyprowadzenia. Zle podlaczenie moze spowodowac pozar albo awarie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Wymieniam alternator we władku stary miał 5 przewodów podłączonych nowy ma miejsce na 2 jak to ogarnąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Regulator napiecia stary wyrzucasz, zaizolowujesz przewody, jesli do grubej srubbki tego regulatora dochodzily 2 kable to trzeba je pewnie zlaczyc i zaizolowac. Pod nowy alternator,ktory ma regulator wewnatrz podpinasz tylko ten gruby i jeden z tych co byly w starym altku na drugiej kostce, a drugi z tych dwoch podpinasz pod mase alternatora (srubka od obudowy). Tak podaje ksiazka od T25 a wlasciwie dodatek do niej. Nawet jest ladnie rozrysowane.

Jeden chyba czarny jest masowy i ten ktory szedl do starego regulatora jako wzbudzenie nie podlaczasz ich, zaizolowujesz. Zreszta poznasz po kolorach.

Moge wrzucic skan tego schemaciku.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Skany z dodatku do instrukcji.

post-10681-0-54079600-1395784903_thumb.jpg

post-10681-0-34842200-1395784949_thumb.jpg

Tylko musisz sobie pobrać i poobracać obrazki, bo nie jestem dobry w skanowaniu:D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gasnica
      po odpaleniu ciagnika musze go ostro przegazować tak do ok 2tys obr silnika i dopiero wtedy mam ładowanie. Czy to nie jest czasem wina szczotków? Dodam tylko że u mnie szczotki są razem z regulatorem i nigdzie tego nie można kupić tak mi powiedział koleś w grene. Jak to naprawić?
    • Przez hubert25a2
      Witam  was  dzisiaj zakupiłem alternator z Forda MK2   Boscha 14V 60-90A   na szajbę samochodową która będzie zmieniana od ruskiego  i moje pytanie  brzmi  w jaki sposób podpiąć ją do oryginalnej instalacji ? (powiem tylko że przy alternatorze jest 5 wyjść regulator w kabinie ) i czy  można jakoś to podłączyć ?  czy może pasować  szajba od ruskiego alternatora ? i czy nie przeładuje akumulatora  ? (akumulator 140ah zapa 12v) proszę o  odpowiedzi pozdrawiam  
       
      link do alternatora z Forda  :http://archiwum.allegro.pl/oferta/alternator-ford-mondeo-mk2-1-6-bosch-93bb10300ag-i5071463927.html
    • Przez AgroDudi99
      Witajcie, otóż mam problem z ciągnikiem MF 374V (konstrukcja podobna do serii 30x0) otóż jest w wersji electronic system, mam w nim wyświetlacz obrotów silnika i mth elektroniczny, po włączeniu świateł drogowych, nawiewu, halogenów z przodu i z tyłu jest strasznie duży spadek napięcia przez co wyświetlacz od obrotów silnika i mth głupieje wyświetla się napis off, czy przyczyną tego może być za mała pojemność akumulatora (90ah) lub alternator? Dodam także, że rozrusznik pyka, ma problemy z odpaleniem (raz odpala od pierwszego przekręcenia kluczyka, a raz dopiero po 10-20 przekręceniach), założony jest nowy rozrusznik szybko obrotowy.

      Z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez szczypek91
      Witam. Mam zetora 9540, pęk mi przy nim pasek klinowy (alternator, chłodzenie) i nie wiem jak założyć nowy, ponieważ zetor ma przedni wom. W sumie to trzeba ściągać wom, tylko jak?
    • Przez RedPower
      Witam,
      Niedawno zakupiłem ciągnik Massey Ferguson 3065. Niestety posiada w pół działający komputer. Tzn. Komputer się podświetla jednak nic nie wyświetla, nie da się przełączać między funkcjami. (Załączone zdjęcia) "Ruszyłem" kostkami pod deską rozdzielczą jednak nic nie pomogło. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić?
       
      Drugim problemem jest obrotomierz. Nabija on mth lecz wskazówka ani drgnie. Dodam że z kostki za obrotomierzem wychodzi kabelek (żółty) z okrągło końcówką. Gdzie miałby on dochodzić?
       
      Załączam również zdjęcia.
       
      Z góry dziękuje za pomoc.




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj