Skocz do zawartości

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    32

Nikt tutaj jasnowidzem nie jest. Jka nie zobaczymy co to za alternator i które to złącze to nikt ci nie odpowie bo z czego? z fusów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    38

Jak masz takie oznaczenia +,takie kwadratowe U z ogonkiem i B.To pod + podłączasz kabelek z amperomierza (ten najgrubszy) ,pod U kabelek z kontrolki ładowania.A pod B nic nie podłączasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Jednak najlepiej gdyby autor tematu zamiescil zdjecie albo link do przykladowej aukcji alternatora, ktory kupil, tak by bylo widac wyprowadzenia. Zle podlaczenie moze spowodowac pozar albo awarie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Wymieniam alternator we władku stary miał 5 przewodów podłączonych nowy ma miejsce na 2 jak to ogarnąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Regulator napiecia stary wyrzucasz, zaizolowujesz przewody, jesli do grubej srubbki tego regulatora dochodzily 2 kable to trzeba je pewnie zlaczyc i zaizolowac. Pod nowy alternator,ktory ma regulator wewnatrz podpinasz tylko ten gruby i jeden z tych co byly w starym altku na drugiej kostce, a drugi z tych dwoch podpinasz pod mase alternatora (srubka od obudowy). Tak podaje ksiazka od T25 a wlasciwie dodatek do niej. Nawet jest ladnie rozrysowane.

Jeden chyba czarny jest masowy i ten ktory szedl do starego regulatora jako wzbudzenie nie podlaczasz ich, zaizolowujesz. Zreszta poznasz po kolorach.

Moge wrzucic skan tego schemaciku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adi972
      częściowo ładuje ale świeci się czerwona lampka od ładowania Proszę o pomoc
    • Przez Yoda
      Założyłem w tamtym roku alternator boscha z bmw 300i, który kupiłem na szrocie. Po niecałym roku przestał ładować. Tzn kontrolka gaśnie ale amperomierz słabo się wychyla a przy włączonych światłach jest na -. Dzisiaj wymieniłem szczotki razem z regulatorem bo były wytarte, ale dziwnie wytarte bo jedna prawie wcale a druga dośc mocno zjechana. W każdym schemacie jest rozrysowane żeby duży zacisk puścić bezpośrednio do akumulatora a nie jeszcze przez amperomierz. Ma to jakieś znaczenie? Nie chce wieźć do elektryka go bo za 200-250 zł można mieć nowy alternator pasujący do ursusa od MF tylko że 44A.
    • Przez Arek
      W wielu miejscach jest napisane, że w ciągnikach i innych maszynach rolniczych są alternatory pyłoszczelne.
      Co to oznacza? Z wyglądu niewiele się różni od samochodowego.
    • Przez Ziel
      Witam. Wczoraj przestał ładować mi alternator. Mam kupę pracy w polu i nie chce stawać w miejscu, moje pytanie brzmi czy nic sie nie stanie jak będę przekładał codziennie akumulatory chodzi mi bardziej o to czy jak akumulator się rozładuję czy to nie zaszkodzi na komputer. Podejrzewam że nie ale wole sie zapytać kogoś kto sie na tym zna.
    • Przez Dominik_4
      Witam, jestem nowy więc na początku chciałbym się z Wami wszystkimi przywitać.
      Wracając do tematu, otóż alternator w moim zetorze nie ładuje. Po rozebraniu okazało się, że szczotki są do wymiany, i tu mam właśnie problem, ponieważ nie wiem jak wymienić te szczotki. Zamontowane są one w dziwnych uchwytach, bez żadnych śrubek, itp. Czy miał ktoś kiedyś z tym do czynienia i posłużył by jakąś radą. Mój alternator to : (zdjęcie nie moje, znalezione w google)
      Pozdrawiam
×