Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
adam519

Fendt, John Deere, Massey Ferguson, Renault? Jaki?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adam519    2

Witam zastanawiam się nad zakupem dużego ciągnika o mocy około 130-140 km. Będzie służył jako ciągnik do ciężkich prac. Myślę nad używanym ciągnikiem nie starszego jak 2000 rok, według mojego gustu w grę wchodzą: Massey Ferguson 6290, Renault Ares 640RZ, Renault Ares 696RZ, Fendt 514, oraz John Deere 6620, John Deere 6820 .Na ciągnik chce przeznaczyć około 100-110tyś. Na chwile obecną najbardziej jestem przekonany do Masseya Fergusona. Jeśli ktoś ma takie ciągniki niech napisze ich wady, zalety oraz jakie miał awarie, ile kosztowały naprawy, jak ze spalaniem, a także na co zwrócić uwagę przy zakupie. Z góry dzięki za odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
usiek93    0

Polecam renault u mnie w okolicy jest już ich sporo i każdy sobie chwali podobno są bardzo oszczędne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ziel    26

Polecam case mx 120/135 za tyle wyrwiesz w dobrym stanie. Powiem tak silniki nie do zajechania mocy nie brakuje, ciągnik ma 6 garów jest ciężki. Na takiego typowego woła roboczego sie nada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2511    4

a nie zastanawiałeś się nad deutz fahrem agrotronem w tej cenie jest ich trochę i to w całkiem niezłym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    5

Ares to John Deere i Massey tylko tańszy i wygodniejszy w tej cenie to kupisz 2003 i fajnej opcji. Rewers działa fenomenalnie. Mam porównanie z nowymi NH. Fendt jest drogi i dosyć drogie graty a czy taki niezawodny?. John w tej kasie raczej będzie mocno "używany". O Mx'ach też dobrze słyszałem, zwróć uwagę na ergonomię pracy. Ja się zakochałem w Aresie od pierwszego podniesienia tuza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michasko
      stosuje to paliwo w swoim ferdku od ponad roku i nie widzę różnicy, a cena jednak o ok 50 gr mniejsza. Ciekaw jestem jak u Was spisuje się to paliwo?
    • Przez farmer120ha
      Chciałbym się dowiedzieć gdzie zaopatrujecie się w części zamienne do swoich Massey Fergusonów..???Gdzie można kupić tańsze zamienniki...?? Prosiłbym o adresy,strony www,numery telefonów...??
       
      P.S Potrzebuje fragmentu maski ("trapez"lewa,dolna,przednia część) do Massey Fergusona 3095!!!PILNIE
    • Przez sylwek292
      ZAstanawiam sie co daje literka E przy nazwie MF 3050E.I terz czym sie róznie 3050 a 3050E prsze o odpowiedzi
    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
×