Skocz do zawartości
samex69

Dostęp do broni palnej .

Polecane posty

januszm1    3

I kazdy ma takie prawo do obrony siebie. Tylko co z tego skoro w naszym kochanym kraju PRAWO WYKONAWCZE jest porabane. Po co komu bron skoro zlodziej ma wieksze prawa niz wlasciciel. Nad tym sie zastanowcie a nie piszecie glupoty. Nie jeden cepem nie umial by sie poslurzyc a co dopiero bron..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak piszecie fajnie złodziej cię napadnie ty go pobijesz a on wytoczy ci postępowanie o nieuzasadnione użycie przemocy, zamiast niego pójdziesz ty siedzieć a jemu sąd przyzna odszkodowanie które ty będziesz musiał mu zapłacić. Niestety nasze państwo jest chore. Jeżeli by był powszechny dostęp do broni to co myślisz że złodziej przyjdzie do ciebie nie wiem z procą, tez będzie mieć karabin i co zaczniecie się strzelać nawzajem, Pozatym nie jeden miałby problem w ogóle z wycelowaniem, o strzelaniu nie jestem juz pewien,. Jestem za absolutnym zakazem do powszechnej broni, jeżeli bedzie ogólnie dostępna naprawdę zacznie się dziać to co w Stanach, bo człowieka wyrzucą z pracy bedzie sfrustrowany, i pójdzie odreagować np do supermarketu, może to skrajny przykład ale moze tak byc. Kozulek chyba ty się mało nauczyłeś. Wiadomo człowiek musi się bronić mienie, rodzinę, ale od tego jest instytucja zwana policją, to oni mają prawo działać, kogoś łapać, tobie nic nie wolno, może to i dobre bo pod wpływem emocji człowiek jest w stanie duzo głupot zrobić. Nie myślcie że nie jestem za samoobroną, powinno byc takie prawo ze możesz się obronić, tam złapać złodzieja czy nie wiem lekko go postraszyć, uszkodzić, ale za bronią nigdy nie będę. Sam wożę w autach np kawałek rurki, nie chodzi mi o atak ale o postraszenie, kogoś, jak sie przystawia do mnie, nieraz są takie sytuacje drogowe.

Edytowano przez zetorlublin7341

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mat byłem w wojsku i mam stopień co najwyżej będę gonił ciebie i ty będziesz nośić

Po tym co wypisujesz to bardzo wątpię że byłeś, no ciekawe kto kogo by gonił. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konrad82    46

Tak piszecie fajnie złodziej cię napadnie ty go pobijesz a on wytoczy ci postępowanie o nieuzasadnione użycie przemocy, zamiast niego pójdziesz ty siedzieć a jemu sąd przyzna odszkodowanie które ty będziesz musiał mu zapłacić. Niestety nasze państwo jest chore. Jeżeli by był powszechny dostęp do broni to co myślisz że złodziej przyjdzie do ciebie nie wiem z procą, tez będzie mieć karabin i co zaczniecie się strzelać nawzajem, Pozatym nie jeden miałby problem w ogóle z wycelowaniem, o strzelaniu nie jestem juz pewien,. Jestem za absolutnym zakazem do powszechnej broni, jeżeli bedzie ogólnie dostępna naprawdę zacznie się dziać to co w Stanach, bo człowieka wyrzucą z pracy bedzie sfrustrowany, i pójdzie odreagować np do supermarketu, może to skrajny przykład ale moze tak byc. Kozulek chyba ty się mało nauczyłeś. Wiadomo człowiek musi się bronić mienie, rodzinę, ale od tego jest instytucja zwana policją, to oni mają prawo działać, kogoś łapać, tobie nic nie wolno, może to i dobre bo pod wpływem emocji człowiek jest w stanie duzo głupot zrobić. Nie myślcie że nie jestem za samoobroną, powinno byc takie prawo ze możesz się obronić, tam złapać złodzieja czy nie wiem lekko go postraszyć, uszkodzić, ale za bronią nigdy nie będę. Sam wożę w autach np kawałek rurki, nie chodzi mi o atak ale o postraszenie, kogoś, jak sie przystawia do mnie, nieraz są takie sytuacje drogowe.

A TY kolego myślisz że jak ,,prawdziwy'' złodziej przychodzi to co ma ze sobą ?? proce???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robo1980    42

no przecież nie sprzedadzą z zapasem amunicji i pocisków,..

 

ja byłem w wojsku i pracowałem też jako ochroniarz z bronią 5lat.dużo strzelałem ale największa adrenalina była jak w wojsku rzucaliśmy granatami bojowymi z okopu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    27

znalazłem też wyrzutnie rakiet z rakietami ale nie uzbrojonymi

co do złodzieji to u na s w okolicy ładnych parę lat temu była grupa co kradła ciągniki taki gościu usłyszał szczekanie psa więc poszedł sprawdzić co i jak zauwazył światło w stodole tam gdzie miał ciągnik wchodzi a tam złodzieje a że się znali to dostał kulkę w głowę

i jeszcze taka sytuacja w wojsku jeden z żołnierzy pilnował składu z amunicja a że w nocach umawiał się ze swoja dziewczyną na wiadomo co któregoś razu go zamienili i pełnił wartę gdzie indziej jego dziewczyna jak zwykle przyszła i jeden z wartowników do niej stój bo strzelam ale ona dalej podchodziła aż w końcu ja zastrzelił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zaczęliśmy od zwykłej broni, a już widzę jesteście przy wyrzutniach rakiet, to może od razu rakiety balistyczne. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    376

Najlepszy do samoobrony był by jakiś obrzyn, duży rozrzut - nie trzeba mieć dobrego oka i w nogawkę można schować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ta, żeby jeszcze Ci co urwało. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mawit06    6

W hamburgerlandzie można posiadać broń i jakoś ci potomkowie skazańców się nie powystrzelali. broń palna powinna być rejestrowana a za posiadanie nie rejestrowanej drakońskie kary i problem z głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

W Kraśniku widziałem wóz bojowy na sprzedaż , szkoda ze nie zapytałem o cenę :D Równiez N nie koniecznie trzeba wykorzystywać na polu jako nawóz :D

Co do mniejszych kalibrów to zwykłą wiatrówkę 5,5 mozna podobno przerobić na cos mocniejszego. Ehhh niech mi tylko jakis sąsiad podskoczy :D

BROŃ TRZEBA ZABIERAĆ A NIE ROZDAWAĆ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    45

Równiez N nie koniecznie trzeba wykorzystywać na polu jako nawóz :D

Piszesz o tym N z taką .... % zawartością? :D Encyklopedia Brytanica podaje(podawała?) dokładną recepturę, Każdy rolnik to saper :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

mielismy niedaleko takiego fachowca od chemii rolnej z uniwersytetu rolniczego ale go zamkneli. teraz po obserwacji psychiatrycznej ma proces -niestety tajny, bo wyglada na to ze bardziej to byla podpucha abw niz realne zagrozenie,choc wybuchy byly jak najbardziej prawdziwe. wlasnie przez takich ludzi posiadanie broni powinno byc w polsce scisle reglamentowane.gdyby dac polakom bron do reki to by bylo tak jak w rpa,meksyku kolumbi,usa czyli krwawa jatka.

nie wiem czy wiecie ze w polsce jest prawie 2 razy wiecej mysliwych niz zolnierzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

W czasie wojny partyzantka miała bron. Niemcy w nocy dziadka z domu nie wyciagali ale niby partyzanci owszem, na szczęście ktos tam sie za nim wstawił i przeżył ale nie wszyscy mieli szczęście i były przypadki ze sąsiad sąsiada zastrzelił. również partyzantka w wolnej chwili robiła wypady do sąsiednich gmin na szaber.

Władze nie dawno chciały postawić jakis obelisk upamiętniający partyzantów to ludzie powiedzieli że nie pozwolą bandytom pomników stawiać.

Tak ze broń tylko dla mundurowych . Zwykłym ludziom palma odwala jak czuja sie mocniejsi od innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

nie wiem czy wiecie ze w Polsce jest prawie 2 razy więcej myśliwych niż żołnierzy.

 

Aktualnie koła łowieckie są przepełnione i jest problem z dostaniem się bo jest pewna proporcja myśliwych do ilości lasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    129

Widzisz, żydom moje wypowiedzi się nie podobały i dlatego je usunęli. Tu masz obraz jak wygląda wolność słowa, demokracja i  inne ble ble.  Janus20, tak widziałem , chociaż jaj mu nie oglądałem.

Na marginesie temat jest w dziale polityka a nie o zbożu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    129

To tylko potwierdza moje wcześniejsze posty ,że wkrótce trzeba  będzie z tym zrobić porządek . Co byście powiedzieli na Rolnicze Bractwo Strzeleckie? mam zaprzyjaźnionych prawników którzy pomogą to zorganizować , a potem już pójdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×