Zaloguj się, aby obserwować  
Fuciu

wałek przekaźnika mocy 8 frezów

Polecane posty

Fuciu    0

Witam. Kupiłem nie dawno rozdrabniacz do t 25, A że nigdy szybciej nie miałem nic na wałek to była jeszcze osłona zakręcona. Po odkręceniu zdziwiłem sie czemu jest 8 frezów. U trzech sąsiadów jest normalnie na 6. Czemu w moim jest 8 frezów ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możliwe że do kompletu z maszyną był wałek napędu ze sprzęgłem lub zabezpieczeniem kołkiem. I zrobili tak by nie było możliwości zamiany na inny bez zabezpieczenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A wałek we władku.... coś źle przeczytałem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fuciu    0

Bo sąsiedzi mają starsze Władki.

We wszystkich nowszych btły takie wałki? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fuciu    0

Słyszałem też coś takiego że te władki co na ukrainie miały zostać to miały właśnie 8 frezów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Teraz bez problemu mozna kupic przejscie 6/8. Tak, po 1989r napisow na masce nie bylo, a po 1987 maja wskaznik paliwa. Twoj to napewno nie jest wersja na Polske, ani zaden export, bo ma stare lampy


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wystarczy zmienić samą końcówkę wałka w ciągniku. Koszt 60zł.

I nie trzeba kupować specjalnych wałków ani redukcji. Nie ma także problemów z pożyczaniem maszyn z wałkami na 6 frezów.

Redukcja fajna sprawa, ale nie każdy wałek założy (więc trzeba zmieniać - kupować wałki), a czasem przeszkadza bo wałek może nie mieć już miejsca na zsunięcie się po podniesieniu maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fuciu    0

,, prywatny" import

 

kolega ma niedaleko do granicy

No do przemyśla mam 45 km tam był kupiony nowy. A z przemyśla na ukraine daleko nie ma:)

 

Teraz bez problemu mozna kupic przejscie 6/8. Tak, po 1989r napisow na masce nie bylo, a po 1987 maja wskaznik paliwa. Twoj to napewno nie jest wersja na Polske, ani zaden export, bo ma stare lampy

Można kupić ale wtedy trzeba krutki wałek kupić :) Mój ma 75 cm i jest na styk do rozdrabniacza był by 3 cm dłuższy i już bym nie założył :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Było zrobić tak jak @mtracz pisze i miał byś problem z głowy,wypadnie ci kiedyś pożyczyć jakąś maszynę na wałek,a twój będzie za krótki i będziesz miał problem. ;) Wymienił byś końcówkę i spokój na lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kolega pisał że nic wiecrj nie robi na wałek to wymiana końcówki nie bardzo sie opłaci za dużo trzeba zdemontować lepiej poczekać i zrobić to przy okazji remontu skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fuciu    0

Jak od 93r nie podpinałem nic na wałek do 2014 to teraz też nic oprócz rozdrabniacza podpinał nie będe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Przy wałku nie ma dużo roboty aby wymienić. odkręcasz tą gwiazdę wokół wałka i ciągniesz mocniej za wałek i wychodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj