Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
z90

płyn chłodniczy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

z90    0

Witam.

Mam problem z płynem chłodniczy. Kiedy jadę pod obciążeniem do górki o dużej odległości to wywala mi płyn z chłodnicy a na małych nie. Temperatura 70 stopni i czujnik jest nowy na starym tak samo było. Myślałem ze uszczelka pod głowicą to wymieniłem i nić. Chłodnica wypłukałem też nic nie dało. Pomórzcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


paragon    0

Być może termostat jest cały czas otwarty lub ktoś go wyjął zupełnie. 70 stopni to dla diesla za mało. Pamiętam, że kiedyś mój tata tak „stuningował” c-355 to cały czas przy obrotach wodę wywalało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


padre1989    9

w 360 korek wlewu wody do chlodnicy jest w tej samej linii co powrot z pompy i jak nie ma termostatu to moze wywalac , a co do zetora mialem to samo głowica ktoraś peknieta i przy duzym obciazeniu przy maksymalnym sprezaniu goni sprezanie do ukladu chlodzenia i stad tego typu zachowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OpGienio    3

Przy 70 stopniach płyn nie powinien krążyć. W czasie pracy powinien termostat otworzyć przy 89 stopniach a nie 70.

Czy po złożeniu uszczelki dokręcałeś drugi raz głowicę, może znów uszczelka uszkodzona?

Edytowano przez OpGienio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z90    0

Nie dokręcałem. Termostat kupiłem jakiś niemiecki za 28 zł nie wiem czy dobry. Jaki powinien być ten termostat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OpGienio    3

Termostat sprawdż w garnku gotując wodę i czy się otworzy. Sprawdż też czy głowica jest równa, może trzeba dać do szlifu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XaWi    0

Witam miałem to samo wyrzucalo plyn gdy woda dochodzila do temperatury 90 stopni wtedy puszcza termostat i cisnienie z tłoków przedostaje sie do ukladu wodnego tez wymienialem uszczelke i nic dopiero planowanie glowicy pomoglo .a czy uszczelka stara byla gdzies peknieta pomiedzy kanałami??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z90    0

Właśnie nigdzie nic nie było widać:(. Termostat się otwiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XaWi    0

sprawdz mimo wszystko głowice bo wode wyrzuca dopiero gdy woda sie zagrzeje i na duzych obrotach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z90    0

A chłodnic jak by była nie drożna to by też wywalało??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez czerwonyciagnik
      mialem wyciek plynu chlodniczego w case jx90 przy kabinie przy skrzynce na narzedzia gumowy przewod mi popekał wymieniłem go i mam problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia postepowalem wedlug instrukcji z ksiazki i to nie pomoglo bo silnik sie wolno nagrzewa a ten przewod od kabiny jest goracy i nagrzewa sie w minute az parzy. Czy sa jakies odpowietrzniki lub moze ktos napisac jak dokladnie postepowac aby nie zapowietrzyc ukladu chlodzenia przy nalewaniu plynu, dodam ze ciagnik jest z klimatyzacja.
    • Przez krypcio
      Witam. Nabyłem niedawno jelonka 2140 gdzie nie była podłączona nagrzewnica,ponieważ właściciel twierdził,że pękł przewód pod kabiną.Połączył obieg silnika na krótko.Był zalewany wodą.Oraz postanowiłem podłączyć nagrzewnicę.Trudno było odpowietrzyć,ale po kilku razowym gaszeniu silnika i dolewaniu płynu jakoś się udało.Przez kilka dni na niedługich próbach odpalonego ciągnika było w porządku.Następnego dnia po przejechaniu 4 km i zgaszeniu było ok.2 h później był odpalony kilka minut pochodził i pognało płyn przez korek. Nagrzewnica przestała grzać.Co może być przyczyną tego objawu???Czy dokładnie nie była odpowietrzona nagrzewnica(może macie jakiś inny sposób odpowietrzania?) Czy poszła kompresja(ale po zapachu z chłodnicy nic nie czuje).Wiem,że zalewanie płynu, po dłuższym zalewaniu chłodnicy wodą jest nie fer. Proszę o pomoc,a może ktoś się z tym spotkał?Wesołych Świąt.!
    • Przez kemot76
      Jaki płyn hamulcowy zalać ażeby nie uszkodzić uszczelnień? W tej chwili zbiornik wyrównawczy jest pusty i nie wiem jaki płyn był zalany wcześniej.
    • Przez zetorlublin7341
      Panowie chcę wymienić płyn w swoim zetorze teraz mam dylemat nie wiem czym go zalać czy bawić się znowu z fridexem stabil i wodą destylowaną czy zalać czymś gotowym a jeżeli już to czym zwykłe petrygo czy coś lepszego może firestone, prestone, czy kuller albo dynagel, w ogóle jak już czy można zalać układ czerwonym płynem nie chcę zalewać go wodą chcę żeby wszystko chodziło elegancko. Inne pytanie jakiej firmy polecacie koguta czy z żarówką h3, bo widziałem jeszcze z lampami stroboskopowymi które lepsze, a i pod co podłączyliście czy osobny `obwód robić, zakładać dodatkowy przekaźnik
    • Przez juras
      Mam problem z Fendtem 311 LSA.Od jakiegoś czasu przedostaje się trochę oleju do płynu chłodzącego,wymiana uszczelek pod głowicami nic nie dała.Jeżeli ktoś miał z takim przypadkiem doczynienie bardzo proszę o radę.Nie sztuką jest rozebrać silnik w drobny mak i nic nie znaleźć.
×