Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
ursus20    16

No cicho jest..;) jesienią jak zimno a orzesz w polu to w kabinie siedzisz na krótki rękaw..;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

Gdybym zabudował podnośnik pod siedzeniem i zwolnice to wycie w skrzynie trochę by było mniej słyszalne ? :mellow: Bo sprawę z wyciszeniem kabiny od przodu już załatwiłem i radyjko elegancko słychać tylko na 5 biegu idzie oszaleć :lol:


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    31

Do C 360 polecam subwoofer,minimum 30 cm...Lepiej wymień atak na zetorowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrek14    218

na jesień miałem założony nowy atak typowy do ursusa, bo wtedy kompletnie nie myśleliśmy o założeniu zetorowskiego ataku <_<


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaro masz racje, że w takim ciągniku to radio jest zagłuszane przez silnik :-. Ja jak miałem w

C 4011 to miałem głośniki tonsila o mocy 60W (20W w RMS), to były łośniki o średnicy 16cm :). I tak po przekroczeniu 1200-1300obr/min nic nie było już słychać :-.

 

temat bardzo stary ale teraz cie zaskocze kolego bo ja mam rdio w zetorze 4011 i zaledwie 2 głosniki po 10w i dwa 15 w i słsze w kazdej robocie tak jak tu było pisane 1200/1300 obr min to ja patrze na obrotomierz bo silnika niesłychac muzyka zagłusza :P na całym gazie bez problemu słychac bardzo dobrze ale kabinka jest juz nieco wygłuszona :P kolega ma radio w 60 niema wygłuszenia i tez słucha :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sherlock    0

Radio w C-360?, ja bym odradził szczerzę, więcej usłyszysz hałasu silnika niż tego twoje radyjka.

Ja osobiście odradzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

temat bardzo stary

O jaaa, ale odrzałeś starego kotleta i to bardzo starego 0clapping.gif. Wtedy co miałem radio, to kabina nie miała żadnego wygłuszenia, to była kabina, która nawet na błotnikach nie miała tapicery :). Bynajmniej i tak zostaje przy swoim, że słuchanie radia/muzyki z zestawu zamontowanego w tego typu ciągniku- nawet w lepszej klasy kabinie to lekkie nieporozumienie. Z resztą jak kto lubi, bo mi nie widzi się wsłuchiwanie w utwory muzyczne, które zagłusza muzyka płynąca z silnika 4011 lub 360tki 0elvis.gif.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co wy piszecie za głupoty koledzy mylicie sie u mnie jest częsciowe wygłuszenie które bardzo duzo daje zabudowa tylnej sciany prawie gotowa juz dzwignie przerobione podłoga jest szybka wstawiona :) i niedługo cała kabina zostanie wygłuszona aha i jeszcze jedno dodam że u mnie atak ma skonsne zęby bo to zetor wiec niewyje jadąc sobie z ciezarem np na piątym biegu mozna normalnie rozmawiac :)

a co jeszcze ciekawsze to w zniwa drzwi wystawione dach otwarty z tyłu szyby brak i wszystko pięknie słuychać :) na dowód zaraz tu wkleje linki jak radio sobie słucham bezproblemowo :) z początku mój tata tez był przeciwny a potem sam słuchał jak sobie siał nawozy :P jak cała kabine pozadnie wygłusze to i bede słuchał sobie muzyki z telefonu tak jak w 904 :P i 7211 :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=2AjWUAWL988 to podczas jazdy na 5 biegu

 

http://www.youtube.com/watch?v=0O5l3GNNLyM tu jak to wygląda oraz na koncu jak gra podczas prasowania musze kiedy wrzucuc wiecej filmów jak gra

 

i wcale tu niepodgłaszam na maxa i an dodatek mam małe głosniczki i wszystko ładnie słychac :)

Edytowano przez lukaszursus904

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radio w C-360?, ja bym odradził szczerzę, więcej usłyszysz hałasu silnika niż tego twoje radyjka.

Ja osobiście odradzam.

 

hehe to odradzaj mam zetor 7211 gdzie poziom hałasu to 84 db

ursus 904 kabina po wygłuszeniu 82/83 db

a w 4011 jest maxx 90 db a po ukończeniu wygłuszenia spokojnie spadnie do 85 db i to juz wystarcza zeby spokojnie radyjkoa słuchać ps mozna w kabinie juz rozmawiac zostałą zrobiuona zabudowa tylnej sciany oczywiscie wygluszona podłoga poprawiona od spodu cała wygłuszona sczyt w okół baku tak samo oraz sam szczyt zbiornika od strony silnika został tylko szczyt zbiornika kabinie i do okoła niego juz sprawdzałem specjalnie zdejmowałem kokpit i na wierzch zakłądałem niedouwierzenia w kabinie tylko silniczek mróczał ;) józ mój tata sam sie dziwił bo pierwsze co mi powidział jak chciałem załozyc radjo ?? za głosno nic nieusłyszyszł nieda sie wygłuszyc tego ciągnika a teraz ?? nic juz niemówi bo sie zdziwił i to grubo :P i sam radyjka słucha :)aha to jest zetor wie atak juz ze skośnym uzębieniem wiec nic niewyje zwolnice tez nie jedynie troche skrzynia trzeba to ładnie obudowac mam juz anwet dobre maty na to zakrywałem dla testów piekne efekty po ukończeniu wygłuszenia mozna sie spodziewac na spokojnie te 85 db a pewnie nawet bedzie jeszcze ciszej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daman    0

Co sądzicie o załozeniu radia do c355 z 1971r?. Oryginalne radio oraz głosniki miałbym z astry I F. Tylko gdzie umiescic głosniki oraz radio? i ile głosników 4 czy tylko dwa? Kabina ma uchylany daszek.

Edytowano przez Daman

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Lepiej przeczytaj ten temat od początku, bo zaraz dostaniesz punkty za odkopywanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daman    0

Czytałem zanim napisalem, tylko nie mam pomysłu gdzie umiescic głosniki oraz radio :) Tymbardziej ze mam uchylny daszek,

Edytowano przez Daman

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati999    101

witam, nie chcę zakładać nowego tematu.

Szukam lamp do swojego c360 takich z metalowymi osłonami kloszy (są takie czasem w naczepach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez deluss
      Mam pytanie odnośnie akumulatora. Chcialbym wymienic na jeden duzy 12V. Chodzi mi oto ile najmniej moze mniec on Ah zeby odpalił c360 ? Chodzi mi tu o okresy kiedy na polu jest +10,15 min.
    • Przez rysiek100
      Witam
      Mam pytanie otóż chcę założyć deskę rozdzielczą do 360 od ciągnika 360-3P,ponieważ
      mam założony osobno wskażnik temp.od C385 i wskażnik ciśnienia oleju tylko ten jest od T25 jakie wymiary montażowe otworów są w tej desce i co tam jeszcze jest inaczej.
    • Przez maslo200
      witam  mam problem robie całą instalacje w c360  i nie wiem jak podłączyć alternator     bo nie wiem czy jest z wbudowanym regulatorem napięcia czy nie   może ma ktoś taki sam jak u mnie co to jest na foto za kosteczka nad rozrusznikiem ? za pomoc z gory dzięki 





    • Przez waldek315
      jak wam długo działa włącznik do kierunkowskazów bo mi tak ok rok i nie wiem czym go zastąpić żeby tak szybko się nie psuł
    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
×