Polecane posty

Tadeusz1212    2

@GoRAL1 wiesz co słuchawki nic nie daja. W żniwa jak jezdziłem z prasa zwijka to obroty były prawie caly czas max to prawie nic nie slyszałem z tych słuchawek a kabine mam w miare szczelna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Ja nie wiem o co Wam chodzi, przecież C-360 ma fabrycznie wyprowadzaoną wtyczkę kompatybilną z nowoczesnymi radiodbiornikami <_<

 

A tak poważnie to ja miałem zamontowane radio w kabinie w prawym górnym rogu, widomo że podczas orki to raczej się nie posłucha, ale istnieje grupa prac podczas których coś tam jednak słychać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    8

http://www.naglak.pl/news.htm Ludzie to jest najlepsza kabina do c360 jaką kiedykolwiek widziałem. Sam bym ją kupił ale nie mam C360 tylko C330 i 3512.....

Trochę kosztuje ale jak ktoś chce słuchać radia to będzie słuchał ;d ;p :):)

 

OPIS

 

Szanowni Państwo!

 

Macie już do?ć widoku swej starej 360-ki? Firma NAGLAK postanowiła pomóc poprawić komfort pracy wszystkim rolnikom, którzy posiadajš wła?nie ten cišgnik, a nie stać ich na zakup nowoczesnego. Dzięki naszemu zestawowi ?odmładzajšcemu? (kabina + maska) ten stary pojazd nabierze zupełnie nowego, nowoczesnego wyglšdu. Efekty naszej pracy przedstawiamy na zdjęciach obok!!!

 

Kabina

Kabina wykonana jest z profili stalowych o przekroju prostokštnym. Jej konstrukcja została zaprojektowana zgodnie z wymogami stawianymi takim wyrobom przez Dyrektywę Maszynowš 98/37/WE oraz normy zharmonizowane z tš dyrektywš, a w szczególno?ci normš PN ISO 5700. Konstrukcja kabiny w pełni zabezpiecza operatora przed skutkami wywrócenia się cišgnika (ROPS), co zostało sprawdzone przez uprawnione laboratorium i potwierdzone przez JCW ZJiN IBMER Warszawa. Szyby wykonane sš z bezpiecznego szkła hartowanego i sš osadzane w gumowej uszczelce, ten sposób mocowania szyb zapewnia bardzo prostš, szybkš i taniš wymianę szyb w razie ich ewentualnego stłuczenia. Daszek z szyberdachem wykonany jest z tworzywa sztucznego, co eliminuje podatno?ć na korozję i jednocze?nie umożliwia mu nadanie nowoczesnego, oryginalnego wyglšdu. Element ten wykończony jest od wewnštrz tapicerkš o wła?ciwo?ciach termoizolacyjnych i wygłuszajšcych. W dachu znalazło się też miejsce na panel z włšcznikami ?wiateł, a także miejsce na radio oraz gło?niki. Błotniki, również wykonane z tworzywa, o bardzo ciekawym kształcie zostały wybite tapicerkš o wygłuszajšcych wła?ciwo?ciach. Lampa tylna kabiny została wlaminowana w błotnik, dzięki czemu stała się mniej podatna na uszkodzenia mechaniczne. Na błotniku znalazło się też miejsce do przykręcenia tablicy rejestracyjnej. Jako zabezpieczenie antykorozyjne ramy kabiny została zastosowana kilkuwarstwowa powłoka lakiernicza z farb poliuretanowych.

Kabina mocowana jest do cišgnika poprzez mocowania z systemem poduszek gumowych tłumišcych drgania. Wraz z mocowaniami w wyposażeniu każdej kabiny znajduje się komplet ?rub i uszczelek potrzebnych do montażu kabiny na cišgniku, a także instrukcja montażu, obsługi i karta gwarancyjna.

 

Wyposażenie standardowe:

-dwa lusterka

-wycieraczka szyby przedniej i tylnej

-spryskiwacz szyby

-lampkę w kabinie

-zasłonę przeciwsłonecznš

- obustronne drzwi

-samochodowe klamki

-uchylna tylna szyba

-dach z szyberdachem, a w nim panel sterowania o?wietleniem, miejsce na radio oraz gło?niki, wykończony tapicerkš o wła?ciwo?ciach termoizolacyjnych

i wygłuszajšcych

-tapicerka na błotnikach

-lampy tylne wlaminowane w błotniki

-lampy przednie (postój + kierunkowskaz)

 

 

Wyposażenie dodatkowe:

-halogeny w dachu z przodu i z tyłu

-drzwi otwierane ?na koło?

-siłowniki gazowe w drzwiach

-siłowniki gazowe w tylnej ramce

-uchylna szyba przednia

-uchylne szyby boczne

-ogrzewanie

-przednie błotniki

-sztywna zabudowa tylnej ?ciany

 

Wymiary:

 

Długo?ć: 1590mm

Szeroko?ć (przód/tył): 1390/1460mm

Wysoko?ć (bez dachu/z dachem) 1525mm/1640mm

 

Kolorystyka

-rama RAL 9005(czarna)

-dach + błotniki RAL 2002

-dostępne także inne kolory na życzenie klienta

 

 

Maska

Maska, którš widzicie państwo na zdjęciach została wykonana z tworzywa sztucznego, dzięki czemu wyeliminowano podatno?ć na korozję, a masce nadano bardzo ciekawy, oryginalny wyglšd. Nowy kształt maski sprawi, że oblicze Państwa cišgnika ulegnie gruntownej przemianie!!!

W komplecie z maskš proponujemy Państwu zmieniony, tapicerowany kokpit z miejscem na zegary oraz przełšczniki.

W zestawie znajdujš się nowe mocowania wraz z instrukcjš montażu.

Maska pomalowana jest w kolorze RAL 2002, siatki przednia i boczne RAL 9011 (dostępne inne kolory wg. palety RAL), w komplecie oprócz mocowań sš także przednie lamy

 

I błotniki ma szerokie ;D a Co do kabin to jest gdzieś może taka kabina do Ursusa 3512??? Można gdzieś kupić komfortową kabinę to tego traktorka??????? Jak wiecie to piszcie ; :)

 

Pisałem e-mail i dostałem odpowiedz w sprawie ceny tej kabiny ;D

 

KABINA do C-360

z błotnikami i dachem z tworzywa

Kabina KO360/1 BTW

3890

 

Halogeny (4szt. instalacja zbudowana na przekaźnikach)

230

 

Siłowniki gazowe w drzwiach

100

 

Siłowniki gazowe w tylnej ramce

100

 

Drzwi otwierane „na koło”

90

 

Uchylne szyby boczne

170

 

Uchylna szyba przednia

210

 

Dywaniki podłogowe gumowe

70

 

Nagrzewnica wodna

870

 

Zabudowa tylnej ściany

110

 

Maska do ciągnika C-360 (pomalowana na kolor RAL 2002, z

oświetleniem, pulpitem pod zegary, mocowaniami)

1190

 

RAZEM: (te wszystkie dodatki 1850zł) + (maska 1190) + (kabina 3890) = 6930zł :)

 

Trochę drogo ale za komfort się płaci, oczywiście ja bym zrezygnował z maski bo to plastikowa to się od razu zepsuje, przecież 360 to traktor do roboty a nie do pokazu ;D

 

//Kolego nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzia edycja. zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowano przez Balzak
post pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

ja jak bym m,iał kupic taką kabinę to bym wolał kupic od zetora 5211,po pierwsze dlatego że w żadnej z takich kabin nie będzie tak cicho jak w zetorowskiej,a po drugie cenowo wyjdzie podobnie,fakt że to bedzie używana kabina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Zamiast istalować radio, proponuję mp3-kę do kieszeni i słuchawki do uszu. Miałem radio w MTZ-cie (to znaczy taki zestaw przenośny, łatwy do zabrania), to jak w polu nie przekraczasz 1500 rpm, i lubisz głośną muzę to da się słuchać (najfajniej się jeździ w nocy z talerzówką przy muzyce techno...). Teraz to radio włożyłem sobie do Białorusi i słuchać go można w przerwach między ładowaniem kolejnych rozrzutników, i jadąc po drodze, bo w czasie pracy to zapomnij... ;)


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    238

Ja po wielu próbach znalazłem rozwiązanie. Kupiłem słuchawki ochronne z zamontowanym radiem. Bez żadnych instalacji i kabli, słucham sobie radia i co najwazniejsze, kiedy się przesiadam z ciągnika na ciągnik to je zabieram ze sobą. Zasilanie jest na baterie, które odziwo starczają na bardzo długo( ja na alkalicznych słucham już w sumie około 20 godzin i nic się nie im nie dzieje). Jedyna wada to słaby zasięg, ale ja sobie z tym poradziłem okręcając antene 10 cm. kawałkiem drucika. Teraz zciąga wszystko. Naprawdę polecam aż się nie chce zjeżdżać z pola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    514

Ja w C-362 mam wyciszoną kabinę wiec nie mam problemów. Mam radio ale wole słuchać muzyki tej co mam na telefonie lub MP3 i kupiłem głośniki na baterie :P Wystarczająco głośno gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kret222    0

tu jest link jak ja to zrobilem. mam dobrej jakosci radio wiec dobrze gra ale wyciszona kabina tez jest wazna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlikk18    67
Ja po wielu próbach znalazłem rozwiązanie. Kupiłem słuchawki ochronne z zamontowanym radiem. Bez żadnych instalacji i kabli, słucham sobie radia i co najwazniejsze, kiedy się przesiadam z ciągnika na ciągnik to je zabieram ze sobą. Zasilanie jest na baterie, które odziwo starczają na bardzo długo( ja na alkalicznych słucham już w sumie około 20 godzin i nic się nie im nie dzieje). Jedyna wada to słaby zasięg, ale ja sobie z tym poradziłem okręcając antene 10 cm. kawałkiem drucika. Teraz zciąga wszystko. Naprawdę polecam aż się nie chce zjeżdżać z pola

 

 

naprawdę świetna sprawa... zadziwiające w jaki sposób można połączyć przyjemne z pożytecznym - (ochrona słuchu)


Bydło Mięsne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamlupus    2

Fani muzyki... :)

 

Ja mam tak: w Belarusie- słuchawki ochronne/ głośniki podłączone do dyktafonu Olympus (ma funkcję MP3), ; do c360 biorę tylko dyktafon ze słuchawkami...zasilanie z baterii ( na małych paluszkach wytrzymuje do 20h słuchania bez przerwy) :) można też zasilacz ale trzeba pokombinować z przejściówkami bo do dyktafonu dochodzi 3V

 

 

 

Modern Talking "Sexy sexy lover" :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartineZ    14

przy oryginalenej kabinie to troche poraniony pomysl z tym radiem bo i tak nic nie bedzie slychac...chyba ze masz jakas inna kabine ktora jest wyciszona w wiekszym stopniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaldo    2

jak dla mnie w c360 radio to chyba nie zbyt dobry pomysł ponieważ ten ciągnik jest dość głośny

mysiałbyś mieć bardzo wyciszoną kabinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

do mnie właśnie w czwartek, przywiozą nowa kabine od Naglaka ( tą z nowego oblicza). Troszke to kosztuje, ale za komfort i wygode trzeba placic :P i nie wiem jakie radyjko wybrac i głosniki do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BoNes    0

Witam. :mellow:

Wczoraj właśnie zamontowałem dla wujka radio do ursusa c-360 (kanciasta kabina, ze zdjętymi drzwiami). Niestety spaliłem trochę instalacje (radio było nad silnikiem wycieraczek), gdyż był założony silniczek wycieraczek od c-330 (+ na masie) i puki się zorientowałem to był tylko siwy dym :D Radio - kaseciak + 4 głośniki. Mogę powiedzieć ze jak silnik pracuje na wolnych obrotach to dobrze słychać, ale o jeździe z radiem można zapomnieć :lol: Wygląd poupychanych kabli wygląda niezbyt estetycznie no ale... w końcu to traktor :D

Oto zdjęcia http://BoNes0.fotosik.pl/albumy/657698.html :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kodi900    1

Witam. Sąsiad ma radio w 360. Ma tak głośno, że jak robi w polu to na podwórku słychać...

 

Niewiem jak on to wytrzymuje. Chłop ma 40l+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

sam mam radio w sokółca ale to nie jest to

c 360 ma za głośny tył na radio

chyba żeby dać kabinę jak w zetorze z podłogą i lepiej wygłuszoną to wtedy ma to sens


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Mam zamiar podłączyć radio w tym ursusie ale nie wiem jak się do tego wziąć przydał by mi się jakiś schemat.

 

 

Jak kolego masz dobrą kabinę i dobrze rozmieszczone głosniki to nie ma siły zeby nie było słychac zerknij sobie u mnie w galerji tam mam foto z montażu radia w ursusie i nie narzekam podczas koszenia rotacyjną słychac na około 89proc


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej89de    2

ja przeważnie słucham w 60-tce przebój z grupy ,,ZWOLNICE" z albumem >>tylni most<<

taka specyficzna muza he, he:)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

to chyba cały czas 5 jeździsz na pełnym gazie bo na niższych biegach żadne dzięki z tyłu się nie wydobywają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

ja mam radio w zetorze 7211 od nowości i słychać tylko na wolnych obrotach a kabina jest wyciszana chociaż u mnie to moze już być wada radia ze starości ...

PS jest tylko jeden głośnik i to też może dlatego:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej89de    2

to chyba cały czas 5 jeździsz na pełnym gazie bo na niższych biegach żadne dzięki z tyłu się nie wydobywają

 

 

nie wiem jak Ty ale często sie używa 5 i gazu:)

w sumie to nie wiem od czego to zależy ale u mnie w zwykłej 60 z przednim napędem jest nawet cicho jak na ten model:)

natomiast w 60-siątce 3-P to już porażka, nie tylko na 5... no ale widocznie to norma:)

pozdro'


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djvtec    0

Panowie a co sadzicie o zalożeniu radyjka w 3512?? kabine mam taka jakie teraz produkuja w standardzie. Jak myślicie ma o sens ??


Ursus C-360
Ursus 3512
New Holland TD80D to mój tabor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Mam MF'a 255 to samo co twój ursus, moja kabina jest badziewna i nie wygłuszona. Wystarczy ,że masz szczelny układ wydechowy i możesz radyjko zakładać, do 1700 obrotów można se posłuchać, powyżej jest ogólnie hałas duży i nie ma sensu. Ja przy lekkich pracach se włączam i nieźle słychać ,a mam starego kaseciaka i 2 głośniki :rolleyes:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj