Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. Od jakiegoś czasu mam coraz to większy problem z wkleszczaniem biegów dźwignią AB. Chodzi tu zarówno o A i B, tak przód, jak i tył. Czy możliwe, iż słabsza pompa hydrauliczna powoduje, że biegi wchodza gorzej? Problemu nie ma z samego rana, gdy olej jest jeszcze zimny, wtedy biegi wchodzą dobrze. Biegi z drugiej gałki, tzn 1234 wchodzą bez zastrzeżeń. Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi, bo chcialbym sie tym zająć po siewach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    190

układ obsługi skrzyni odpowiada tylko za przebicie dźwigni a nie za włączanie przód tył


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

układ obsługi skrzyni odpowiada tylko za przebicie dźwigni a nie za włączanie przód tył

Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi. Czy mam rozumieć, że pompa odpowiada tylko za przełączanie z zakresu A na B, a za resztę, czyli wkleszczanie biegów przód, tył odpowiedzialne są już widełki i tutaj moc pompy nie ma nic do rzeczy? Edytowano przez marcin80wlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

danielj001    0

z tego co kojarze to w tym siłownikiem co steruje zakresami jest taki dekielek ktory jak się za mocno wkręci to nie będą wchodziły biegi i będą zgrzytały, ale to tylko zakres B nie bedzie wchodził tak mi się wydaje.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co kojarze to w tym siłownikiem co steruje zakresami jest taki dekielek ktory jak się za mocno wkręci to nie będą wchodziły biegi i będą zgrzytały, ale to tylko zakres B nie bedzie wchodził tak mi się wydaje.Pozdrawiam

 

Czy ktoś może to potwierdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    436

Mogę potwierdzić jedno. Z hydrauliką nie ma to nic wspólnego. Należy zająć się modułem rewersu bo tam najprawdopodobniej kończą się albo łożyska igiełkowe, albo pierścienie hamujące synchronizatorów,albo bieżnie stożkowe kół zębatych współpracujące z tymi pierścieniami.

Kręcąc tym "dekielkiem" można spowodować zbyt daleki skok przesuwki co zaowocuje połamaniem widełek abo kamieni na ich końcach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daw3095    0

witam ja mam ten sam problem wszystkie biegi działaja tylko nie wchodzą do przodu i tylu na B to też dziwne bo stalo sie to tak od razu wymieniłem na tłoczku uszczelniacze wydmuchałem wszystko i tak nie dzialaja tzn włącze reduktor na B i jakis bieg np 2 to zgrzyta a jak porzadnie walne gała nna 2 pare razy to wejda z bólami i juz problemu nie ma a jak wróce z powrotem reduktorem na A i z powrotem na B znowu zgrzyta i musze pare razy walnac to dzwignia 1234 to wejda przeciez reduktor ma osobne widelki i wlacza go tloczek a zakres A Ma osobne widelki i wszystko tam jest ok na sucho wszystko dziala a pod olejem juz nie nie wiem czy go kroic czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

Piszac na forum o porade raczej sie samo nie naprawi przez czyjs post :) Spuscic olej-odkrecic dekiel i spojrzec, moze cos zobaczycie, jak boicie sie badz niewiecie jak naprawic pozostaje oddac ciagnik w rece mechanika i tyle :) Odnosnie problemu zalozyciela tematu, tak jak juz ktos napisal....a to ze zimny olej to i gesciejszy, wiec luzy moga sie redukowac na tyle ze problemu nie ma :) Teraz tylko usunac usterke, a nie pozniej ze dalem za remont skrzyni 20 tys, bo przykladowo teraz lozysko, pozniej jeszcze kilka kol zebatych do tego ;) heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez CLAASIK610c
      Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak kalibruje się skrzynie biegów w Claas Arion 610 c.
       
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez adriian
      Witam. Mam pytanie posiada może ktoś z was części do New Holland 8670 - 1997rok, albo wie kto może mieć ? Interesują mnie tryby do skrzyni biegów.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.