BartekJD2130

John Deere 2130 awaria hamulca ręcznego.

Polecane posty

Witam. Mam problem z hamulcem ręcznym. Jak zakupiłem ciągnik to ręczny działał znakomicie. Nawet pod dużym obciążeniem nie pozwalał na ruszenie sie kół. Pewnego razu gdy siałem zboże to stawałem do załadunku na takiej górce i go zaciągałem by nie gasić traktora. Zamiast mnie do ciągnika wsiadł pewien znajomy by "spróbować jak idzie". Wystartował i traktor jakby nie miał mocy ale on nie spuszczając ręcznego pojechał brzegiem pola no i po chwili z korka od wlewu oleju zaczął lecieć dym więc znajomy stanął. Szybko do niego podbiegłem i jak sie okazało zagotował sie olej przez właśnie zaciągnięty ręczny. Ręczny zawsze trzymał na ostatnim ząbku a na niższych popuszczał. Pytanie czy jest szansa by uratować hamulec ręczny ?? Teraz trzyma ale baaaardzo delikatnie. Większy skos i traktor już rusza. Bym był bardzo wdzięczny jak by ktoś poradził mi co teraz mam zrobić bo głowię się nad tym i głowię. Proszę o poradę kogoś kto miał styczność z takim sprzętem. Czy obejdzie sie bez wymiany taśmy która kosztuje koło 1000 zł ;/ ? Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocio1986    0

Kolego tam nie ma żadnej linki, musisz podkręcić taśmę w tym celu, odkręć kotek na kwadrat który jest pod wlewem oleju, jak kończy się czapa podnośnika, (taki na dole na obudowie od skrzyni), gdy go jusz odkręcisz, to w pierwszej kolejności poluzuj kontrę, która jest pod spodem (jak wychodzi wałek od ramion, to jest w zagłębieniu, przy samej skrzyni, z lewej strony, jak stoisz z tyłu ciągnika, przodem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KONRAD1221    0

Kolega @kocio pisze o regulacji i jej się dokonuje właśnie pod korkiem na kwadrat , możesz sprubować naciągnąć taśmę jaknie pomoże to pewnie okładzina się spaliła i trzeba wymienić na mową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hospes    0

Trochę pomogę bo własnie podkręciłem hamulec i jest jak brzytwa :)

tak jak koledzy piszą odkręcasz korek na ''klucz kwadrat'' pasuje idealnie końcówka od klucza grzechotki lub przedłużka grzechotki

jak odkręcisz widać wewnątrz Śrubę na duży śrubokręt wkręcasz o około 3-4 obroty Śruba u mnie szła bardzo lekko(miałem wrażenie że coś urwane jest :) ) co jeden obrót jakby się lekko zatrzymywała , ja nie miałem wogólę ręcznego :) dokręciłem chyba o te 3 obroty i brzytwa :) wkręcając śrubę na śrubokręt podkręcasz wykręcając poluźniasz ręczny zamykasz korkiem na kwadrat i git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
    • Przez pedro2
      Witam.
      Mam do wymiany wieniec koła zamachowego, pytanie co z turbomatikiem? Muszę zdjąć koło zamachowe, a turbomatik bodajże na 32 śruby przykręcony do koła zamachowego... Czy po odkręceniu ich turbomatik zostanie w całości czy od razu spuszczać olej i rozbierać? 
      Czy zamawiać od razu uszczelniacze, duży oring i łożyska i wymienić bez względu na ich stan? Szczerze wolałbym uniknąć ingerencji w turbosprzęgło, jeśli ktoś ma to za sobą to proszę o rady na co zwracać uwagę i jak rozbierać żeby nie schrzanić. 
      Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj