Farmkeen

Problem z Ursusem 1012-ciągle gaśnie....pomocy

Polecane posty

Farmkeen    7

Witam. Otóż mam problem z moim Ursusem. Wszystko zaczęło się dziać podczas orki na nierównym polu z górkami. Kiedy jadę w brużdzie (ok.25cm) prawym kołem, gdy ciągnik jest przechylony na prawo, i dodatkowo jest na pochyłym terenie, co powiększa jego przechylenie w prawą stronę po chwili orki ciągnik traci obroty i gaśnie (w tym momencie pompując pompką paliwową czuć, że nie dochodzi do niej paliwo). Po podpompowaniu pompką i odpowietrzeniu odpala normalnie. Po kilku minutach dalszej orki jest to samo, znów traci obroty i gaśnie. Problem nie występuje na równym terenie, wtedy wszystko jest ok. Może wiecie o co może tu chodzić?? Z góry dzięki za pomoc....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmkeen    7

Paliwa ciągle ponad połowa jest, odstojnik czyściłem, nawet to sitko z niego wywaliłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paproch w przewodach paliwowych. Przedmuchaj układ sprężarką w kierunku odwrotnym niż paliwo idzie ze zbiornika.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OpGienio    3

Ja tak miałem 1014 że w odstojniku dziurka się zapychała . Okazało się że nawet lejąc paliwo do baku przez sitko i tak paprochów się nazbiera. Bak wyczyściłem i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    498

@paktoofonikas dobre mówi. dmuchaj sprężarką do układu powietrze pod prąd. Gdzieś jakiś paproch zapchał przepływ. ot tyle i nic wiecej.

 

A gdzie zacząć dmuchać? najlepiej odkręcić od filtrów przewód metalowy (ten z lewej, który idzie od pompki zasilającej i w niego dmuchać, tak, zeby powietrze szło przez pompkę zasilającą, ostonik do baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    498

owszem, wróci do baku, ale następym razem moze inaczej sie ustawi i przeleci aż do filtra nie tamując przepływu, albo przy tym przedmuchaiu się rozleci na więcej kawałków- nie wiem.

 

Ja w każdym razie byłem zmuszony 2 razy dmuchac (w różnych sprzętach) i to załatwiało sprawę- problem nie wracał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OpGienio    3

może i tak być ze się uda go pozbyć. też miałem w kilku problemy ale jeden się uparł i bak czyścić mus był :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

jest syf w zbiorniku, a dokładniej na jego dnie... jedyna opcja to wyczyścić zbiornik, lub przewiercić otwór w zbiorniku w który się wkręca odstojnik.. wtedy nie będzie się nic zapychać.. ALE wtedy nie bedzie pobierał paliwa do 0 z zbiornika... ja rozwierciłem w 914 i skończyło się zapowietrzanie podczas roboty... a zapowietrza, a raczej zatyka się przewód ten co jest w zbiorniku, a to jest taka rurka. i tam podchodzi paproch i ją zatyka, jak zgasnie to wtedy odpuszcza , ze mozna pompować pompka ręczną, ale poczas jazdy znowu podchodzi i rurki i tak w koło... Więc sa dwa spsoby, rozwiercić, lub myć zbiornik co jakiś czas. Ja polecam rozwiercenie, tylko tyle ,że trzeba już pilnować poziomu paliwa jak się kończy bo zawsze zostaje 2-3 cm....


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja nie polecam rozwiercania bo w takim 1214 zostaje 30 litrów nie wykorzystanego paliwa.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmkeen    7

Ale to w którym miejscu mam rozwiercić i kranik czy zbiornik? Bo mam kranik (wkręcany w zbiornik) z taką rurką wystającą do góry na ok.2-3 cm, która pobiera paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

odkręcasz odstojnik i przez króciec wsadzasz ósemkę wiertło i kręcisz aż do przebicia.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmkeen    7

Wygląda na to, że problem rozwiązany. Odkręciłem kranik, żeby zobaczyć jak to rozwiercić (nie dało by rady bo w baku mam wkręcony króciec i do niego przykręcam kranik) i grzebiąc takim małym haczykiem w otworze wyciągnąłem ze zbiornika małą metalową kulkę o średnicy 0,5 cm i jeszcze jeden płaski pokrzywiony element 1x1cm (oba złote), który utkwił w króćcu, do którego przykręcam kranik. Dziś podczas orki ciągnik ani razu się nie zapowietrzył anie nie gasł, także mam nadzieję, że teraz będzie ok. Bardzo Wam dziękuje wszystkim za pomoc... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez milosz320
      Witam zakupiłem w końcu zetorka i mam taki mały problem nalałem ok. pół baku paliwa a kontrolka rezerwy nie gaśnie, wskaźnik pokazuje
      dobra ilość czy wiecie może co może być przyczyną i czy da się to jakoś naprawić?
    • Przez tomeczek151
      Witam
       
      W Fastracu mam ten problem że przedni napęd jest ciągle włączony. Winny jest brak prądu na elektrozaworze sterującym jego pracą. Gdy udało mi się już przywrócić napięcie w kostce przy elektrozaworze, okazało się że brakuje w niej masy. Gdy wezmę masę z masy ciągnika, rozłącza przekaźnik w kabinie, drugi dolny licząc od drzwi wejściowych. Czy ktoś posiada może schemat elektryczny do tego ciągnika, albo poradzi co zrobić z tym fantem?
       
      Pozdrawiam Tomasz
    • Przez rex15
      Mam problem jak w temacie. Pod pokrętłem od regulacji ciapło/zimno linka siedzi i działa jak powinna. Wydaje mi sie, że zawór sterowania ogrzewaniem sie nie domyka, lecz nie wiem gdzie on sie znajduje
    • Przez edi2000
      Same Iron 150,
      Ciągle włączony zapłon, nawet po wymontowaniu stacyjki w ciągniku świecą się kontrolki, można włączyć światła itd.
      Gdy stacyjka na zero: świecą się kontrolki, można włączyć światła, kierunkowskazy itd. Jednak wyświetlacz na słupku pokazuje error i piszczy,
      Gdy stacyjka w pozycji I wyświetlacz się uspokaja wszystko działa poprawnie, można zmieniać biegi na Powershift ...
      Nie odpalałem, ale po przekręceniu stacyjki na max rozrusznik staruje normalnie
    • Przez bravo87
      Witam. 
      Szukam szukam i nie mogę znaleźć więc piszę. 
      Czy ktoś z użytkowników ciężkiej serii ursusa spotkał się z czymś takim jak wysprzęglik sprzęgła ?? link do produktu https://www.farmexpert.pl/pl/p/Wysprzeglik-sprzegla-C-385-ORYGINAL-URSUS/64626 . Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest to montowane jakie ma zadanie i jak jest sterowane? Wydaje mi się że jest to montowane w skrzyni sprzęgła na dole ( wychodzi ze skrzyni biegów taki wodzik, który ma za zadanie rozłączanie wałka skrzyni z wałkiem sprzęgłowym ?) czy ten wysprzęglik jest sterowany tak samo jak hamulce nożne ( zbiorniczek pompka podpięta do pedału sprzęgła). Jakie są zalety a jakie wady?? co to daje przy normalnej skrzyni (wolnej). Prosił bym o pomoc, jeśli ktoś z Was ma to założone to proszę o jakieś foto. 
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj